Lynxeyed

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Lynxeyed

  • Ranga
    Obywatel
  1. OK. Chłopaki się opamiętali i przygotowali odbiór.
  2. Moje pytanie brzmi następująco Akne. Jakim cudem wysyłane przez sklep POCZTĄ produkty są szybciej niż odbiór osobisty? Miło wspominam każdą wizytę w sklepie, ale obsługa via e-mail woła o pomstę do nieba... Czytają maile? Trzeci dzień - zamówienie wciąż nie skompletowane. Brak informacji, zero odpowiedzi na maile. A na stronie dalej mnie wali po oczach - dostępność pełna - duża ilość towaru na magazynie - nic tylko brać... No więc chcę odebrać - ciągle i nieustająco...
  3. Lynxeyed

    Sklep gram.pl

    Moje pytanie brzmi następująco. Jakim cudem wysyłane przez sklep POCZTĄ produkty są szybciej niż odbiór osobisty? Miło wspominam każdą wizytę w sklepie, ale obsługa via e-mail woła o pomstę do nieba... Trzeci dzień - zamówienie wciąż nie skompletowane. Brak informacji, zero odpowiedzi na maile. A na stronie wali po oczach - dostępność pełna - duża ilość towaru na magazynie - nic tylko brać... No więc chcę odebrać - ciągle i nieustająco...
  4. Odradzam zakup Full Spectrum Warrior posiadaczom starszych procesorów AMD - nie zgodnych z AMD Athlon XP czyli większości poniżej 1 ghz. Macie bowiem wtedy 100 % pewność, że tytuł nie uruchomi się na waszym kompie i zawsze wyświetli błąd biblioteki FSW2.dll - która nomen omen nie istnieje fizycznie po prostu. Jest to jawne zanidbanie programistów i tyle. Nie istnieje póki co ŻADEN patch naprawiający ten błąd. I nie ma żadnego rozwiązania poza wymianą procesora. Żadne aktualizacje oprogramowania i sterowników NIE POMOGĄ. Błąd ten istnieje od samego początku i przez rok nie raczono wypracować żadnego rozwiązania. THQ raczy cały problem zignorować i mieć wszystkich w głębokim poważaniu więc niestety i CD PROJEKT nie pomoże w żaden sposób.