Noirr

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1819
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Noirr

  • Ranga
    Przewodniczący
  1. Noirr

    Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

    Dual na 7 - jeżeli chcesz mieć szybciej odblokowaną klasę wojownika, na 13 - jeżeli chcesz zmaksymalizować bonusy wynikające z klasy wojownika, tj. bonus do trako, obrażeń i dodatkowe ataki w rundzie. Statystyki standardowo: 18, 18, 18, 17, x, x. Jeżeli nie chce ci się tyle rzucać kośćmi, to siła, kondycja i minimum 17 int najważniejsze.
  2. Noirr

    Magic: The Gathering :)

    Pod konkretne blocki - w sensie?
  3. Ja z kolei w ogóle nie byłem w stanie się zalogować od czasu wprowadzenia nowego forum. Dopiero dzisiaj się udało. I jak zaglądałem tu codziennie od czasów forum cdprojektu, tak dzisiaj zacząłem się rozglądać za jakąś alternatywną stroną z newsami. Dobra robota.
  4. Noirr

    Magic: The Gathering :)

    Pytanie czy chcesz grać turniejowo, albo po prostu mieć dobrą talię czy nie. Jeżeli tak to znajdujesz decka, który ci się podoba, np. tutaj - http://www.mtgdecks.net/ , a potem kupujesz pojedyńcze karty. Jeżeli nie to i tak polecam kupowanie singli albo gotowych talii, bo z boosterów nie zlożysz nic co by mogło działać przeciwko konkretnie zbudowanej talii.
  5. Noirr

    Baldur's Gate

    World of Baldur''s Gate :)
  6. Noirr

    Baldur's Gate

    Haha, no patrz. Niech no zacytuję, "litości, kto by czekał do tego czasu".
  7. Noirr

    Baldur's Gate

    Rozwiązaniem jest Yeslick, wojownik/kapłan, którego dołączasz w kopalni Otulisko. Sprawdza się w pierwszej linii i może leczyć. W tym momencie zostaje ci jeden dodatkowy slot na postać.
  8. Noirr

    Baldur's Gate

    Odpowiedź na oba pytania to na zachód od Beregostu, Wysoki Żywopłot.
  9. Noirr

    Grupa gram.pl w STEAM

    Witam. Poprosze o zaproszenie: http://steamcommunity.com/profiles/76561198065169187/
  10. Wyłączyć w opcjach automatyczny atak. Na wyższych poziomach to wręcz konieczność, całkiem uniemożliwia microwanie.
  11. Działają, tylko gdy postacie nawiążą walkę, czyli będzie widać te promienie jak najedziesz kursorem na postać. Innymi słowy, jeżeli chcesz, żeby ataki okazyjne twojej drużyny działały jak ktoś przebiega, to musisz go zaatakować, a nie tylko być w trakcie walki z innymi.
  12. Noirr

    Baldur's Gate

    Może we Wrotach Baldura, ten mag w okrągłym namiocie? Też w sumie dawno nie grałem, ale najpotężniejsze czary, typu zabójcza chmura albo przywołanie szkieletów dla maga, i tak się znajdowało w plenerze.
  13. Nie przesadzajmy, Ori and the Blind Forest też działa na Unity, a jest piękne. Tak samo trailery Tormenta, są już bardzo ładne graficznie, więc wystarczy, że ekipa się przyłoży i silnik ma tu niewiele do rzeczy. Pewnie przy okazji Wastelanda nie mieli jeszcze ogarnięcia w silniku, albo po prostu im się nie chciało.
  14. Noirr

    Baldur's Gate

    Hmmm, możliwe, że to ja teraz mylę BG2fixpack z BG2tweaks, ale to i tak nie powinno zrobić żadnego problemu, bo te mody nie ingerują w UI.
  15. Noirr

    Baldur's Gate

    http://pastebin.com/ - strona do zamieszczania tekstu, a weidu.log to plik, który masz w głównym folderze instalacji i zawiera właśnie kolejność instalowania modów. Czyli całkiem w odwrotnej niż powinieneś. Generalnie zasada jest taka, że wszystkie mody do jedynki instalujesz przed BGT, wszystkie mody do dwójki po, z kilkoma wyjątkami, obv. Więc u ciebie to powinno być: kpzbg1 (konwerter polskich znaków) -> BGT -> BG2Fixpack -> sprawdzić czy działa ->ewenmtualnie drawfix. Pamiętaj również, że BGT ma wbudowany widescreen mod, więc nie instaluj drugiego czasem.