Henrar

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    10404
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralna

O Henrar

  • Ranga
    Sekretarz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Crash to o wiele prostsza gra niż IW2, w dodatku twórcy mieli jednak chociaż część materiałów produkcyjnych. No i sama marka jest o wiele większa, co oznacza o wiele większy potencjalny zysk z remastera niż hardcore'owy RPG.
  2. Obudź mnie, jak modderzy będą w stanie przeportować grę na inne platformy i przenieść je na 64 bity. Bo na razie modderzy tych "drobnych" poprawek nie byli w stanie zrobić.
  3. W LUA są tylko skrypty i to jest akurat najmniejszy problem jak już je wyjmiesz z binarek. Problemem jest sam silnik, pisany w C/C++, do którego kodu nie ma. A roboty byłoby sporo, bo poprzednie remastery miały wymienane API graficzne i są obecnie portowane na 64 bity. Powodzenia w zrobieniu tego nie mając dostępu do kodu silnika. To samo zresztą z przeniesieniem go na macOS/Android/iOS.
  4. Cała jedna. Całą resztę zgarnął Wiedźmin 3. Już lepszym porównaniem byłoby zdobycie GOTY przez Dragon Age Inquisition, czyli coś, czego nigdy nie zrozumiem.
  5. 40 milionów jak na tytuł AAA robiony przez 5 lat to śmiesznie mało. Żadnych GOTY nie będzie. F4 zresztą też praktycznie nic nie wygrał (wspomniany wcześniej przez kogoś innego).
  6. Bioware potwierdziło, że 10 godzinny trial już ma patcha I nie, Horizon nie wygląda tak tragicznie pod względem animacji. Też jest słaby, ale ratują go o wiele lepsze modele postaci niż to, co Bioware odwaliło w Andromedzie. https://twitter.com/tibermoon/status/842497096607563776
  7. >2017 >Branie na poważnie Teorii Indoktrynacji Ludzie, serio. Pora się pogodzić z tym, że ta pseudoteoria to nic innego jak próba łatania przez graczy spieprzonego i dziurawego zakończenia zrobionego przez Bioware w ciągu ostatnich dwóch tygodni produkcji gry.
  8. 1. Wydajność jest na poziomie Broadwell-E, czyli serii 6xxx na 2011-v3 (wszystko od 6820 i powyżej) 2. 1800X i reszta to podstawka dla mas, odpowiednik LGA1151. Naples wychodzi później. 3. Gry jak najbardziej korzystają z wielowątkowości. 4. Jak myślisz, czy jak Kaby Lake na LGA1151 nie ma wsparcia dla Windowsa 7 (tak jak Ryzen), to czy Skylake-X na LGA2066, który wychodzi dopiero we wrześniu bedzie mieć wsparcie Windows 7?
  9. Nie żeby coś, ale niezależni jak najbardziej crunche mają i to czasem gorsze niż AAA
  10. A kto na tą pierwszą grę wyłożyłby niby hajs? I skąd wiadomo, że by na siebie zarobiła?
  11. Ta, jasne. Już widzę niezależne Naughty Dog z takim budżetem i zasobami, jakie im daje Sony. Oczywiście, że bez wielkiego wydawcy te gry byłyby niemożliwe.
  12. Z WSJ się pomyliłem, bo recenzja jest mocno krytyczna w stosunku do filmu. @KeyserSoze Powtórzę jeszcze raz - bawi mnie twoje przekonanie o własnej nieomylności, wiedzy i twierdzenie, że tylko ty masz rację, bo jesteś wielkim znawcą kina. Nie czepiam się negatywnej recenzji jako takiej - nie każdemu musi się dany film podobać i opinię szanuję, bo powoduje to, że ostrożniej podchodzę do filmu. Ale te grafomańskie popisy i twoje podejście śmieszą.
  13. Ciekawostka: Ani WSJ, ani New Yorker ani Time nie posiadają systemu ocen (a sprawdziłem i nie widzę tego u nich). Skąd się to wzięło, z Metacritica?
  14. Na temat filmu się nie wypowiem, bo go zwyczajnie nie oglądałem. Bawi mnie jednak to, jak podchodzisz do ludzi krytykujących twoją recenzję i ludzi, którzy ten film ocenili pozytywnie. Przecież to ty masz rację, ty się na kinie znasz, a inni nie. Z takim podejściem nie da się ciebie traktować poważnie.