TigerXP

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4545
  • Dołączył

  • Ostatnio

TigerXP ostatnio wygrał w dniu: 19 Sierpień

TigerXP miał najwięcej polubień!

Reputacja

28 Znakomita

O TigerXP

  • Ranga
    Chąśnik
  1. Ty juz którys raz pytasz o porady zwiazane z upgradem i za kazdym razem podajesz inny sprzet. Raz masz Phenom II X4 955 BE, innym razem masz Xeon E5450, teraz piszesz o Q6600. Zaczynam myslec ze piszesz te posty zeby tylko je pisac
  2. Tak, w dodatku krew i wino masz okazje sie spotkac z Ciri, tzn ja mialem mimo iz mialem inne zakonczenie niz Ty, u mnie Ciri nie zostala cesarzowa.
  3. Slabe porównanie, wiesiek to sp, gry singleplayer rzadza sie innymi prawami niz multi, to po pierwsze. Po drugie jak juz wspomnialem taki HotS jest za darmo, wiec za nic placic nie trzeba. Po trzecie takie mikrotransakcje to gwarancja tego ze gra nie zostanie olana po roku i producent o niej nie zapomni, zamykajac serwery. Jak dla mnie miktotransakcje, mam na mysli takie jak we wspomnianym hotsie (wszelkim p2w i innym shitom jestem przeciwny) to naprawde niewysoka cena za to ze bede mogl grac w gre latami.
  4. W skrócie: chcialbys zeby gry byly za darmo, content za darmo, a firmy pracowały w czynie spolecznym? Zamiast overwatcha wrzuc HotS blizza i cala Twoja teoria idzie na smietnik, bo tam nawet za gre nie placisz, a wszystko mozna kupic za walute z gry.
  5. Jak juz jestesmy przy mikrotransakcjach, widzieliscie co odwalił Activision? Opatentowal mikrotransakcje w matchmakingu, w skrócie: w grach online, jak nie zaplacisz bedac nowym graczem, to bedziesz trafial na weteranów, a co za tym idzie dostawał ostry oklep. Jak juz czlowiek mysli ze nic go juz nie zdziwi, szczególnie po recenzowanej tutaj grze, pojawia sie takie activision i rewiduje mu ten poglad.
  6. No przeczytaniu takich postów sam nie wiem co myslec. No bo jesli sam recenzent stwierdza ze fabula ssie i trzeba grindowac zeby ukonczyc gre, po czym wystawia ocene koncowa taka a nie inna, to zastanawiam sie czy owy recenzent nie powinien zajac sie czyms innym niz recenzowanie gier.
  7. A ja ze dwa razy widzialem jak pani Katarzyna poprawiła swój blad po interwencji Colidora
  8. A po ile teraz sa te bilety? Uprzedzajac pytanie - pytam sie serio, juz naprawde dawno nie bylem w kinie.
  9. Wg Ciebie wyrazanie wlasnego zdania na forum, które de facto do tego sluzy to trollowanie? Wszystko co napisal frezko sie zgadza, LoL byl klonem doty, a innych gier (normalnych) nie zrobili, wiec nie da sie stwierdzic czy potrafia robic gre.
  10. Oczywiscie ze sie da, po prostu ostatnimi czasy mamy wysyp poliglotów na forum, niemogacych sie powstrzymac przed pochwaleniem sie znajomoscia angielskiego. Pomijam juz fakt ze wersja oryginalna to wersja niemiecka, a co za tym idzie angielska to nic innego jak równiez dubbing, ale kto by zwracał uwage na takie szczegóły
  11. A o ile fpsów mozemy sie pomylic? Moze wrzucic jeszcze screany jak wszystkie powyzsze gry beda wygladac? Wszystko co wymieniles ma spore wymagania, jesli pojda na low w 30fpsach, to bedzie cud.
  12. Faktycznie, polska wiki o tym nie wspomina, co w sumie jest dziwne bo na angielskojezycznej te informacje sa podane. Nie zmienia to faktu ze owe gry to raczej minigierki i twierdzenie ze riot games umie robic gry to troche naciaganie rzeczywistosci. Pomijajac LoL-a, którego jakosc jak juz wspomnialem jest bardzo dyskusyjna i nie mi to oceniac, nie stworzyli oni zadnej innej konkretnej(?) gry i poki takiej nie stworza nie dam sobie wmówic ze to potrafia. Poki co obstawialbym ze jednak nie potrafia.
  13. Tak, to wymien prosze te ich wszystkie wspaniałe grY, bo z tego co kojarze poki co wydali tylko jedna. Raczej ciezko stwierdzic czy potrafia robic gry, skoro wydali tylko jeden produkt, dobry czy nie to juz sprawa dyskusyjna.
  14. Ziomek wyluzuj bo Ci żyłka pęknie
  15. W niezoptymalizowanych gniotach to faktycznie minimum.