Eye-Maze

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    627
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Eye-Maze

  • Ranga
    Brygadzista
  1. Jest brzydka. Koniec tematu. ... i.imgur.com/6FCty5B.jpg ...   Nie jest brzydka. Koniec tematu. To sobie pogadaliśmy, nie? Planety wyglądają świetnie, czasami aż chce się pojeździć tylko żeby pooglądać krajobrazy. Może jakbyś tak nie był ślepo zapatrzony w Wiedźmina i nie skupiał się cały czas na usilnym porównywaniu gier to byś zauważył .
  2. Paradoksalnie można z tego wywnioskować jedną rzecz - graczom mimo błędów zależy na tym tytule. Jest więc dla Ubi nadzieja jednak nie mają nieskończoności, w końcu każdy się zniechęci bądź przerzuci na inną gierke.
  3. Tylko terrorist hunt jest P2P, mecze PvP są rozgrywane na dedykowancyh serwerach.
  4. Czyli po ulicy też będzie można normalnie chodzić? Bo otwarty świat złożony z samych dachów byłby trochę dziwny.
  5. Z "filmowych" gier, które mają póki co po jednym epizodzie (GoT, Tales from Borderlands i Life is strange) ta jest najsłabsza. Szczerze mówiąc gdybym nie znał książki i tego uniwersum to nie wiem czy miałbym w ogóle chęci na drugi odcinek, miejmy nadzieje, że się rozkręci w następnych.
  6. Eye-Maze

    Matematyka

    Podaj przykład układu dwóch równań o 4 niewiadomych, który ma tylko jedno rozwiązanie bazowe. Ma ktoś pomysł na takie coś? Od godziny już układam jakieś równania i za nic nie mogę, zawsze mi wychodzi więcej rozwiązań.
  7. Cóż po trailerze można powiedzieć, że będzie to zajebiście zrobione The Walking Dead+Far Cry. Jestem jak najbardziej na tak :D
  8. Może i nie tu ma czego chwalić, ale naprawdę w dzisiejszych czasach rzadko, która gra przy premierze jest w tak dobrym stanie jak Dragon Age. Pewnie, zdarzały się bugi, ale optymalizacja na moim lapku z kartą Nvidii, które podobno są problematyczne, była bardzo dobra. Przez 90 godzin gry tylko jedna zwiecha, żadnych rażących bugów chociaż coś oczywiście dałoby się wytknąć po namyśle. Najbardziej mnie irytowała słaba "automatyzacja" taktyki, powinno być tak samo jak w DA:O, żeby można było wykorzystywać jakiś skill w danej sytuacji itp. Czy to taki duży problem zrobić ten sam system taktyczny na nowym silniku?
  9. No no, odważny ruch ze strony EA biorąc pod uwagę te wymagania :)
  10. Super wywiad. Spodziewałem się, że będzie opowiadał tylko o gierkach jeszcze ze starych konsol jak na początku wywiadu, a tu proszę Mass Effecty i inne :D
  11. > Daruj sobie, wystarczy poczytać. P2W pełną gębą, jeśli nie grasz od początku serwera > nie masz szans - a na tym europejskim serwerze był wielki cyrk na początku, bo jedni > nie mogli się w ogóle zalogować a inni nie mogli zakładać miast gdzie chcieli (tylko > wschód lub hiszpania były dostępne...) Czy ja wiem, żeby faktycznie być najlepszym trzeba po prostu dużo siedzieć i ogarniać te kilkanaście (albo i dziesiąt) wiosek co jest trochę męczące. Zresztą samemu i tak nic nie zwojujesz, bo wszystko opiera się na walkach frakcji. Co do tego serwera europejskiego to trochę zepsuli sprawę, bo tak już jest, że z początku można tworzyć wioski w określonych regionach żeby gracze nie byli zbytnio rozproszeni. O ile na zwykłych serwerach jest to spoko tak tutaj trochę nie wypaliło :P
  12. Dla polskiej kadry kandydat jest tylko jeden - REKSIO
  13. Eye-Maze

    Football Manager 2014 - recenzja

    Jak dla mnie b. ważną rzeczą byłaby możliwość przeniesienia zapisów z poprzednich części, albo chociaż samej bazy danych. Chyba każdy kto przez kilka sezonów z małego klubu budował zespół na miarę Ligi Mistrzów wie o co mi chodzi :)