norolim

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O norolim

  • Ranga
    Wróg ludu
  1. norolim

    Konsulat ekipy gram.pl - gry pudełkowe

    Proszę sobie nie żartować. Na wiadomości do DOK nikt nie odpisuje. Dobrze Pani o tym wie. Proszę rozwiązać problem.
  2. norolim

    Konsulat ekipy gram.pl - gry pudełkowe

    Czy wy macie coś z głowami nie tak w tym gram.pl!!?? Właśnie dostałem wiadomość e-mail, że moje zamówienie zostało ANULOWANE Z POWODU BRAKU PŁATNOŚCI!!!!!!!!!!!!!! CO TO MA BYĆ?!!!!!!!!!!! Biuro obsługi wciąż nie istnieje. Żądam natychmiastowego rozwiązania problemu. Zamówiłem jeszcze raz, ale to nie ma znaczenia. Moje poprzednie zamówienie ma zostać przywrócone. Natychmiast.
  3. Czy wy macie coś z głowami nie tak w tym gram.pl!!?? Właśnie dostałem wiadomość e-mail, że moje zamówienie zostało ANULOWANE Z POWODU BRAKU PŁATNOŚCI!!!!!!!!!!!!!! CO TO MA BYĆ?!!!!!!!!!!! Biuro obsługi wciąż nie istnieje. Żądam natychmiastowego rozwiązania problemu. Zamówiłem jeszcze raz, ale to nie ma znaczenia. Moje poprzednie zamówienie ma zostać przywrócone. Natychmiast.
  4. Dziękuję za odpowiedź. Przyznam, że trzeba było o nią wytrwale walczyć. Poziom obsługi jest w serwisie tak niski, że gdyby nie brak dostępności tytułu w innych sklepach, chętnie anulowałbym zamówienie. W każdym bądź razie wiem już gdzie NIE zamawiać, gdy będę miał wybór co do sklepu. Gratulacje dla ekipy gram.pl.
  5. norolim

    Konsulat ekipy gram.pl - gry pudełkowe

    Dzięki. Dostałem odpowiedź w innym wątku. Poziom obsługi jest tu tak niski, że faktycznie gdyby nie brak dostępności tytułu w innych sklepach, chętnie anulowałbym zamówienie. W każdym bądź razie wiem już gdzie NIE zamawiać, gdy będę miał wybór co do sklepu. Gratulacje dla ekipy gram.pl.
  6. norolim

    Konsulat ekipy gram.pl - gry pudełkowe

    Od dwóch dni próbuję się skontaktować z Działem Obsługi Klienta. Telefonicznie, poprzez formularz oraz na tym forum. Telefonów nikt nie odbiera, a na zapytanie w formularzu i na forum nikt nie odpisuje. Dochodzę do wniosku, że dział pomocy w tym serwisie zwyczejnie nie istnieje. Jakiś czas temu zamowiłem pre-order Divinity Grzech Pierworodny w edycji kolekcjonerskiej. 3 dni temu otrzymałem (w niedzielę) wiadomość e-mail z poleceniem zapłaty. Gdy zalogowałem się na swoje konto gram.pl następnego dnia, okazało się, że termin wysyłki został przesunięty o prawie miesiąc, a w szczegółach zamówienia widnieje informacja, że informacje o zapłacie dostanę 11 lipca! Co to ma być? Dlaczego nie zostałem poinformowany, że termin wysyłki uległ zmianie? Dlaczego wysłano mi polecenie zapłaty tuż przed tym, jak zmieniono datę wysyłki? Dlaczego wysyłkę zaplanowano 18 dni po dacie premiery? Nie mogę usyskać od gram.pl żadnych informacji, więc nie wiem nawet, czy termin zapłaty, o którym poinformowano mnie w wiadomości e-mail jest dalej aktualny, czy 11 lipca dostanę nową wiadomość z nowym terminem. Prosze o szczegółowe informacje i wyjaśnienia. Również na temat niesitniejącego działu pomocy. Nie wiem na ile bezpieczne jest podawanie tu nr zamówienia, więc chętnie go podam, ale po jakimś kontakcie kogoś z gram.pl. Z przykrością stwierdzam, że w razie dalszego braku reakcji ze strony serwisu, będe zmuszony anulować zamówienie. Zaistniała sytuacja jest zwyczajnie nie do przyjęcia.
  7. Od dwóch dni próbuję się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, zarówno telefonicznie jak i poprzez formularz. Telefonów nikt nie odbiera, a na zapytanie w formularzu nikt nie odpisuje. Dochodzę do wniosku, że dział pomocy w tym serwisie zwyczejnie nie istnieje. Jakiś czas temu zamowiłem pre-order Divinity Grzech Pierworodny w edycji kolekcjonerskiej. 3 dni temu otrzymałem (w niedzielę) wiadomość e-mail z poleceniem zapłaty. Gdy zalogowałem się na swoje konto gram.pl następnego dnia, okazało się, że termin wysyłki został przesunięty o prawie miesiąc, a w szczegółach zamówienia widnieje informacja, że informacje o zapłacie dostanę 11 lipca! Co to ma być? Dlaczego nie zostałem poinformowany, że termin wysyłki uległ zmianie? Dlaczego wysłano mi polecenie zapłaty tuż przed tym, jak zmieniono datę wysyłki? Dlaczego wysyłkę zaplanowano 18 dni po dacie premiery? Nie mogę usyskać od gram.pl żadnych informacji, więc nie wiem nawet, czy termin zapłaty, o którym poinformowano mnie w wiadomości e-mail jest dalej aktualny, czy 11 lipca dostanę nową wiadomość z nowym terminem. Prosze o szczegółowe informacje i wyjaśnienia. Również na temat niesitniejącego działu pomocy. Nie wiem na ile bezpieczne jest podawanie tu nr zamówienia, więc chętnie go podam, ale po jakimś kontakcie kogoś z gram.pl
  8. Od dwóch dni próbuję się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, zarówno telefonicznie jak i poprzez formularz. Telefonów nikt nie odbiera, a na zapytanie w formularzu niekt nie odpisuje. Obsługa klienta w gram.pl jest skandaliczna. Dochodzę do wniosku, że dział pomocy w tym serwisie zwyczejnie nie istnieje. Jakiś czas temu zamowiłem pre-order Divinity Grzech Pierworodny w edycji kolekcjonerskiej. 3 dni temu otrzymałem (w niedzieję) wiadomość e-mail z poleceniem zapłaty. Gdy zalogowałem się na swoje konto gram.pl następnego dnia, okazało się, że termin wysyłki został przesunięty o prawie miesiąc, a w szczegółach zamówienia widnieje informacja, że informacje o zapłacie dostanę 11 lipca! Co to ma być? Dlaczego nie zostałem poinformowany, że termin wysyłki uległ zmianie? Dlaczego wysłano mi polecenie zapłaty tuż przed tym, jak zmieniono datę wysyłki? Dlaczego wysyłkę zaplanowano 18 dni po dacie premiery? Nie mogę usyskać od gram.pl żadnych informacji, więc nie wiem nawet, czy termin zapłaty, o którym poinformowano mnie w wiadomości e-mail jest dalej aktualny, czy 11 lipca dostanę nową wiadomość z nowym terminem. Prosze o szczegółowe informacje i wyjaśnienia. Również na temat niesitniejącego działu pomocy.