DNADesigN
Gramowicz(ka)-
Zawartość
32 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO DNADesigN
-
Ranga
Robotnik
-
Dlaczego Epic Games odeszło od pecetów? Tim Sweeney wyjaśnia
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Panie Sweeney: CS: GO - 26+ mln, L4D2 - 15+ mln, CS: Source - 15+ mln, Skyrim - 11+ mln, Civilization 5 - prawie 10 mln... Co tam Wasze marne 6+ mln w Gears Of War... ;) -
In-home streaming - najlepsza funkcja Steama, o której nigdy nie słyszeliście
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Kto nie słyszał, ten nie słyszał. :P Chociaż parę miesięcy temu było o niej dość głośno. I bardzo fajnie działa. :) -
Reżyseria: Uwe Boll ;)
-
Half-Life 3 nigdy nie powstanie? Valve odpowiada
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Szczerze mówiąc to zastanawiam się, czy w ogóle chcę zobaczyć HL3. Niestety jakoś tak się utarło ostatnio, że trzecie części kultowych tytułów, na które trzeba było czekać latami wychodziły niezwykle słabo. Zawiodły mnie zarówno Fallout 3, Diablo 3, Doom 3 (chociaż ta zdecydowanie mniej i po jakimś czasie się przyzwyczaiłem), Quake 3 (stare dzieje, ale konwencja areny zamiast fabuły? tak wiem, słowo "fabuła" użyte nad wyraz, ale i tak brzmi lepiej niż "tryb kampanii" :P ), więc nie mam zbyt wielkich oczekiwać do HL3, Portal 3, L4D3, czy Torchlight 3 (o ile w ogóle powstanie). I pewnie parę innych "trójek" też by się znalazło. -
South Park: The Fracured but Whole - jak powinien brzmieć polski tytuł gry?
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
No problem. :P Wiem, że to oczywiste, ale mimo wszystko chciałem podkreślić gdzie będzie największy problem przy tłumaczeniu tego tytułu. ;) -
South Park: The Fracured but Whole - jak powinien brzmieć polski tytuł gry?
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Niełatwe zadanie, tym bardziej, że tytuł jest bardzo dwuznaczny i jest fonetyczną grą słów (the fractured but whole -> the fractured butt hole... bardzo po southparkowemu z resztą :D). Jestem ciekaw co też tutaj wymyślą. ;) -
Masz zbanowane konto w H1Z1? Przeproś, to twórcy je odblokują
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Coś w stylu używanego w Stanach sposobu, gdzie przestępca musi chodzić z dużym transparentem z tekstem, w którym przyznaje się do tego co zrobił, w miejscu publicznym, gdzie jak najwięcej osób może go znać. Podoba mi się taki sposób załatwiania spraw. Większość ludzi jednak czuje wstyd. :) -
"Brakuje nawet tak klasycznego elementu jak możliwość zwycięstwa na kilka sposobów." Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Rozgrywkę można zakończyć na parę różnych sposobów: - populacja - ponad 50% populacji w ramach federacji gracza, - dominacja - czyli klasyczne zwycięstwo poprzez wyeliminowanie przeciwników, - nauka - co najmniej 3 technologie na poziomie 6, - cuda ("wonders") - gracz musi kontrolować co najmniej 7 cudów. Było o tym nawet w filmikach promocyjnych do gry...
-
W sumie, jak wyłączy się Flasha, to AdBlock nie jest potrzeby. Nie przeszkadzają mi reklamy, tylko nachalne flashowe banery wyskakujące na całą stronę (nie mówię, że u Was, po prostu - ogólnie).
-
Twórcy Diablo i Torchlight zapowiadają Rebel Galaxy
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Trochę to brzmi jak Battlecruiser 3000AD. Gdyby faktycznie rozwinęli tę koncepcję w kierunku cRPG, to na rynek mógłby trafić bardzo fajny tytuł. :) -
Nie, nie sądzę. Po prostu trochę mało informacji na ten temat jest, a gdyby coś się szykowało, to przecieków mielibyśmy, jak zwykle, dużo. Jakby wszyscy specjalnie milczeli z jakiegoś powodu (a propos konspiracyjnego brzmienia ;) ). Bardziej chodzi mi o dwie rzeczy: 1. Technologia w trakcie tworzenia ma nieustabilizowane API, które jeszcze z 10 razy się zmieni zanim zobaczymy ostateczny efekt, dlatego ciężko tutaj mówić o przystosowaniu. Poza tym napisałem, że chodzi o przystosowanie do czegoś, czego OFICJALNIE nie ma. 2. Czy RED jest już na tyle dużym graczem, żeby zostać zaproszonym przez producentów konsol do współpracy? Microsoft może tak zrobi, bo w końcu Wiedźmin na Xboxa jest, ale co z Sony, Nintendo, etc.? Stąd właśnie moje wnioskowanie, że "przystosowanie do konsol następnej generacji" jest twierdzeniem dość odważnym, ale jak słusznie zauważyliście, mogę się mylić. ;)
-
"Co nie powinno specjalnie dziwić, silnik jest przystosowany do następnej generacji." - czytając to w innym portalu: chodzi o następną generację konsol. I tutaj mała refleksja: twórcy gier ostatnio często mówią, że ich najnowsze twory są przystosowane do następnej generacji konsol. Jestem ciekaw jak można cokolwiek przystosować do czegoś, co oficjalnie jeszcze nie istnieje i nie ma do tego żadnego API ani SDK. Magia i wróżenie z fusów... ;) A jak przyjdzie czas na konsole następnej generacji, to będziemy widzieli nagły wzrost nerwowości w studiach developerskich, bo okaże się, że wszystkie te magiczne rozwiązania trzeba przebudowywać. :P A screen fajny, ale zobaczymy jak będzie wyglądała faktyczna gra. :)
-
Tym, którzy narzekają przypominam, że nie jest to wysokobudżetowa produkcja. Mieli niski budżet, ograniczone możliwości i całość udostępnili za darmo. Z drugiej strony nie zapominam, że jesteśmy w Polsce i jest tutaj pełno ludzi, którzy będą narzekali nawet, jakby ich złotem obsypać. ;)
-
Nexuiz Classic (bo tak teraz nazywa się Nexuiz, którego znamy) zawsze była własnością jednego studia, które ją rozwijało z pomocą społeczności. Ta wersja nadal jest darmowa i otwarta. Zdobyła też sporą popularność, więc nic dziwnego, że twórcy chcą ten sukces spieniężyć. Jedyne moje obawy są takie, że NC nie będzie się już tak dynamicznie rozwijać, bo 99% wysiłku pójdzie w wersję płatną (niby zawsze jest społeczność, ale wiadomo jak to ze społecznościami bywa). ;)
-
Artykuł: Diablo III FAQ, czyli odpowiedzi na Wasze pytania
DNADesigN odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
No nie wiem... coś mi to Diablo 3 za bardzo zajeżdża Titan Questem... Dużo elementów z tej gry tutaj widzę. :/