77Slawek77

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O 77Slawek77

  • Ranga
    Obywatel
  1. 77Slawek77

    Protest Graczy

    Popieram!
  2. 77Slawek77

    Zażalenie

    Bardzo dziękuję, już wysłałem tam maila z moim zażaleniem. Mam nadzieję, że tym razem otrzymam odpowiedź. Ale z drugiej strony, dlaczego dopiero teraz dostałem tego maila? Czy jest on gdzieś dostępny na Waszej stronie? Bo jak już wspomniałem szukałem form kontaktu, ale tego maila na stronie znaleźć nie mogłem. Jeśli gdzieś tam jest to jest to dla Was jakaś wskazówka, aby umieścić go w bardziej widocznym miejscu, bo przeciętny użytkownik ma problemy z jego odnalezieniem. Nie mi osobiście, ale owszem, taka wypowiedź z ust administratora padła i można ją obejrzeć w jednym z linków, które podałem. Chciałbym wszystkim, którzy się wypowiedzieli, podziękować za wsparcie i ugruntowaniu mnie w przekonaniu, że to co opisałem jest złe i mieć miejsca nie powinno.
  3. 77Slawek77

    Zażalenie

    Zauważyłem, że niestety linki do obrazków nie działają poprawnie, dlatego pozwolę sobie zamieścić je jeszcze raz w chronologicznej kolejności: http://img519.imageshack.us/img519/1821/a7bre2.jpg http://img467.imageshack.us/img467/9179/a14aej0.jpg http://img263.imageshack.us/img263/3723/a17asl8.jpg http://img489.imageshack.us/img489/4686/a18id8.jpg
  4. 77Slawek77

    Zażalenie

    Witam serdecznie. Piszę ten temat, ponieważ chciałbym zgłosić moje niezadowolenie z funkcjonowania serwisu CDProjekt i Gram.pl. Przejdę do sedna: Po pierwsze, kontakt z Wami jest utrudniony, ponieważ nigdzie nie można znaleźć e-maili do osób odpowiedzialnych za działanie serwisu, oraz nie potrafię znaleźć żadnego działu, w którym można by składać skargi/zażalenia na funkcjonowanie Państwa strony. Napisałem do Państwa 16. sierpnia w oknie formularzowym dostępnym na tej stronie: http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp Nie muszę chyba zaznaczać, że taka forma komunikacji z Państwem jest niewygodna oraz w pewien sposób "zbywająca" użytkowników. Jednak nie widząc organu, do którego mógłbym się zwrócić napisałem do Biura Obsługi Klientów. Prosiłem, że jeśli jest bardziej odpowiedzialny organ, do którego należy zgłaszać takie skargi, jak moja, to bardzo proszę o przekierowanie mnie do niego. Otrzymałem oczywiście potwierdzenie wysłania forularza o następującej treści: [quote]Witaj, dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Twoje pytanie zostało wysłane do działu obsługi klienta. Postaramy się odpowiedzieć, w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiedzi spodziewaj się w ciągu 48 godzin. Gdyby jednak zgłoszony przez Ciebie problem wymagał więcej czasu na rozwiązanie, poinformujemy Cię o tym. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00. Z pozdrowieniami, ekipa gram.pl[/quote] Jak się nie trudno domyślić, kompletnie mnie zignorowaliście i żadnej odpowiedzi w ciągu 48 godzin nie dostałem, co moim skromnym zdaniem jest przejawem ignorowania swoich oddanych klientów. Nie widząc już innej formy komunikacji z Państwem zmuszony jestem napisać pismo na forum. To jednak słowem wstępu pozwólcie, że przejdę do drugiego - głównego powód mojego pisma. Chciałbym złożyć zażalenie odnośnie jednej ze stron, której patronujecie w tzw. "Kolektywie". Pomysł prowadzenia takich stron jest świetny i należy się za niego państwu pochwała, jednak wykonanie pozostawia już wiele do życzenia. Odnoszę wrażenie, że Państwo po stworzeniu takiej strony przestajecie się nią interesować i absolutnie nie sprawdzacie treści zawartych na tych serwisach. Przejdę zatem teraz do konkretu - mówię o kolektywie http://neverwinter2.gram.pl . Poziom tej strony pozostawia wiele do życzenia. Administracja odpowiedzialna za ten serwis sprawia wrażenie dobranej z "łapanki" i osób kompletnie nie nadających się na tak odpowiedzialne stanowisko. Serwis zwie się "oficjalnym", jednak niekompetencja osób go prowadzących jest rażąca. Piszę głównie o podejściu do użytkowników i graczy. Administracja często ich tam zbywa absolutnie nie podając powodu, obraża, oraz używa słów nieodpowiednich dla oficjalnego serwisu. Jako przykład mogę podać zwracanie się do użytkowników per "won", "spadaj". [img] http://img519.imageshack.us/img519/1821/a7bre2.jpg[/img] W przypadku próśb o pomoc, zadanych pytań, czy dyskusji na dany temat administracja w/w serwisu bardzo często raczy w ogóle nie odpowiadać na zadane pytania, lub odpowiadać w sposób lakoniczny, kompletnie nie pomagający nowicjuszom, bądź po prostu chamski. Jako przykład mogę podać prośbę jednego z graczy o wypowiedź administracji w swoim temacie skierowanym do administracji, aby administracja w jakiś sposób pomogła i napisała cokolwiek na zadane pytanie. Odpowiedź administracji była następująca: [img] http://img467.imageshack.us/img467/9179/a14aej0.jpg[/img] Rozumiem, że serwis oficjalny powinien służyć graczom i prezentować jakiś poziom. Tam tego nie ma, a wszelkie próby krytyki administracji kończą się ostrzeżeniami, lub wyrzuceniem (popularnym "banem") z forum, zaś niewygodne posty są usuwane. Na próbę protestów i próśb o wytłumaczenie takiego postępowania administracja serwisu neverwinter2.gram.pl nie raczy nawet odpowiedzieć. Typowy przykład takiego zachowania to temat: http://neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=4428&postdays=0&postorder=asc&start=0 Gdzie jako punkt kulminacyjny admini wprowadzają także szantaż (sic!) i zupełnie bezpodstawnie nakazują graczom konkretne rozwiązania, pozbawiając ich możliwości wolnego wyboru. [img] http://img263.imageshack.us/img263/3723/a17asl8.jpg[/img] Na pytanie dlaczego tak się robi, odpowiedź administratora jest następująca: "Po prostu niekiedy trzeba podjąć przykrą, męską decyzją.". Nie jestem w stanie pojąć, jaka sytuacja może wymagać tak radykalnych kroków w kierunku graczy. Rozumiem takie postępowanie w przypadku serwisu prywatnego. Jednak w tym przypadku mamy do czynienia z oficjalną stroną. Jeśli ktoś reprezentuje oficjalną władzę nie jestem w stanie pojąć, w jaki sposób i w jakiej sytuacji, tenże organ może stosować szantaż w stosunku do przeciętnego użytkownika. Moim zdaniem oficjalny administrator powinien wykazywać się nieskończoną cierpliwością i tłumaczyć swoje działania. Proszę mnie poprawić, jeśli tak nie jest. [img] http://img489.imageshack.us/img489/4686/a18id8.jpg[/img] Pani moderator raczy tłumaczyć nam, iż "szczeniackie zachowania" nie będą tolerowane. Pomijam fakt, że albo pani moderator jest niezorientowana w tym co się dzieje na jej forum, albo kłamie, ponieważ "szczeniackie zachowania" są tam wręcz czymś notorycznym - typu floodowanie, bądź spamienie forum i shoutboxa. Zwykły, poważny użytkownik wchodząc na forum widząc, te dziecięce żarty natychmiast rezygnuje z Państwa serwisu. A gdy ktoś próbuje podjąć dyskusję, bądź skrytykować administrację kończy się to jak powyżej - zaklasyfikowaniem jego merytorycznych wypowiedzi jako "szczeniackiego zachowania" i wyrzuceniem osobnika z forum. W podanym przeze mnie temacie zgodzę się, iż użytkownik piszący tamte posty może nie wypowiadał się w sposób zbyt elokwentny, ale nigdzie nie zauważyłem, aby kogokolwiek obraził, bądź użył wulgaryzmów. Słowa mogące uchodzić za wulgarne są bowiem "zagwiazdkowane", czego również nie pochwalam, ale aby za taką wypowiedź karać użytkowników banem i argumentować to jako "Wreszcie będzie spokój", "Mamy Ciebie dość" jest żenujące i na oficjalnej stronie mieć miejsca nie powinno. Rozumiem, że każdy jest człowiekiem, jednak takie sytuacje powtarzają się notorycznie. A próby przemówienia do administracji zawsze kończą się fiaskiem, bądź zwykłym "zbyciem". Z racji, iż ten post jest już i tak bardzo długi pominę cały aspekt odnośnie propagowania tam "kolesiostwa" i faworyzowania wybranych osób na forum lub organizacji kosztem innych, ponieważ mój temat osiągnąłby niebotyczne rozmiary, ale możecie mi państwo wierzyć, że jeśli będzie potrzeba to mogę również podać dowody na tego typu zachowania ze strony administracji, ponieważ dokładnie wszelkie takie przejawy zawsze katalogowałem. Dlatego pragnę zwrócić się do Państwa, jako organu nadrzędnego, sprawującego pieczę nad omawianym przeze mnie serwisem. Jest to krok ostateczny, ale po tym co widziałem po prostu nie wierzę, że osoby zajmujące się serwisem http://neverwinter2.gram.pl były w stanie zdobyć się na jakąkolwiek samokrytykę, dlatego jesteście Państwo dla mnie ostatnią nadzieją, na wprowadzenie tam porządku. Jako zwykły użytkownik Waszych serwisów, nie życzę sobie takiego traktowania mnie, przez administrację oficjalnego forum. Nie chciałbym aby to mnie szantażowano, obrażano, lub karano za rzeczy, których nie uczyniłem. Stąd ten mój post do Państwa. Przejdę do meritum - Bardzo Was proszę o podjęcie akcji i działania w tej dziedzinie. Mam nadzieję, że Państwo, jako szanująca się firma, niewątpliwie jedna z wiodących prym w dziedzinie gier komputerowych w Polsce, nie pozwalała na takie szarganie Waszej reputacji i dobrego imienia przez serwis, który Państwa firmę reprezentuje. Bardzo życzyłbym sobie, abyście Państwo podjęli kroki mające na celu zmianę administracji serwisu http://neverwinter2.gram.pl , bądź też odebrali temu serwisowi status "oficjalnego", ponieważ z pewnością na niego w tej chwili kompletnie nie zasługuje. Bardzo liczę na Państwa odpowiedź. W przypadku braku odpowiedzi, bądź też zignorowania problemu będę musiał zrezygnować z Waszej firmy i mogę obiecać, że więcej Waszym klientem nie zostanę, oraz wszelkimi moimi siłami będę wszystkich moich znajomych namawiał do rezygnacji z Państwa usług. Bowiem w przypadku braku odpowiedniej reakcji udowodnicie Państwo, że Wasza firma zupełnie ignoruje użytkowników, klientów i swoich wiernych fanów. A to będzie tylko świadczyć o tym, że na nich nie zasługujecie. Konkurencja na rynku gier jest silna, a Wasze zachowanie w stosunku do klientów znacznie osłabia Waszą jakość w stosunku do ich usług, ponieważ oni będą w stanie zadbać o swoich klientów. Z poważaniem Sławomir Kowalski