Sawpel
Gramowicz(ka)-
Zawartość
8 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Sawpel
-
Ranga
Obywatel
-
Geostrom - film głupszy niż się to wydaje możliwe. Recenzja
Sawpel odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Zawsze bawi mnie czepianie się elementów sci-fi w filmach sci-fi. Przedstawiona jest jakaś alaternatywna wersja rzeczywistości, gdzie takie coś było możliwe, a autor się wścieka, że przecież to niemozliwe -.- -
http://www.helios.pl/42,Gdynia/Cennik/
-
Czarne pudełko kończy wojny platformowe. Felieton Trafienie Krytyczne
Sawpel odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
A mnie się wydawało, że udało mi się przekazać w tekście jak bardzo śmieszna, infantylna i bezsensowna jest ta wojenka... Chyba nawet napisałem dokładnie coś takiego, wprost i bez ogródek... Tyle, że w kolejnych akapitach, do których ktoś już mógł nie dotrzeć niestety :( No właśnie udało się, nie trzeba nawet daleko się zaczytywać by to zrozumieć. Ot umiejętność zrozumienia tekstu czytanego w społeczeństwie zanika, a pojęcie ironii czy sarkazmu rośnie do rangi obrazy skomplikowanym słowem :) -
Otwarta beta Dragon Age: Keep wystartuje 29 października
Sawpel odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jako uczestnik zamkniętej bety (i wcale nie zombie-fan) jestem w stanie zapewnić, że DA Keep jest prześwietną sprawą. To nie tylko kapitalna możliwość stworzenia "save''a" jakiego chcemy przenieść (nie trzeba nic przechodzić, po prostu ustalamy wybory według własnych widzimisię/sumienia/tego co pamiętamy, a wyborow jest istny pierdyliard, i nie zasadzie dwóch opcji, czasami jeden wybór to nawet 5 przeróżnych opcji) to dodatkowo pozwala sobie przypomnieć cała historię od początku, posprawdzać gdzie faktycznie były wybory i spersonalizować przyszłą postać. Osobiście spędziłem dobre 2 - 3 godziny na zabawie z DA:K i szczerze się cieszę, że powstał właśnie taki system. Jeśli tylko to co tutaj stworzymy będzie miało faktyczne odzwierciedlenie w DA:I to jak spotkam kogokolwiek z ekipy to dosłownie uściskam i wycałuję. mathius007: nie ma możliwości wczytywania poprzednich save'ów, tworzysz wszystko od nowa. -
Gram Bundle z Artifex Mundi! Wspólnie wspieramy polskich twórców gier!
Sawpel odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ucieszyłbym się, gdyby wypuścili tę paczkę na WP8.1 bo na kompie w nie grać to takie troszkę marnowanie czasu. -
Broń i runy omówione w nowym zwiastunie Middle-Earth: Shadow of Mordor
Sawpel odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Pokładam w tej grze nadzieje i mam nadzieję że nie będzie tak kiepska jak Bound By Flame. Mam dokładnie takie same odczucia, chociaż z drugiej strony, ciężko będzie komukolwiek przebić Bound by flame. -
Błagam, czy autor na pewno grał w tę samą grę co ja? System walki jest gorszy niż w Gothicu jedynce. Grając postacią ze sztyletami, wszystkie walki wyglądały dokładnie tak samo. Odpalić ognistą broń, a potem spamować "q" w celu uników i kontra. Nic więcej, zero. Każdy atak z każdej strony, nawet od kilku wrogów jednocześnie jest w 100% unikalny. Gdzie tu frajda, gdy cały czas używa się DWÓCH klawiszy? Od początku do końca, czy to boss czy zwykły mob, każda walka była identycznie nudna. Zróżnicowane moby? 15 rodzajów na całą grę rpg to jest dużo? Wystarczająco? To jest śmiech na sali. Do tego głupie jak w pierwszym Gothicu. Wybory fabularne? Czy autor recenzji spróbował chociaż raz wczytać grę i sprawdzić co te wybory zmieniają? Nie? No to ja przytoczę kilka sytuacji: Ważne pytanie, czy uwolnić więźnia czy nie: a) uwolnić -> efekt: więzień zostaje uwolniony b) nie uwolnić -> efekt: więzień TEŻ zostaje uwolniony Ważne pytanie, czy popierasz postać A: a) poprzeć -> efekt: popieramy gościa, idziemy mu pomóc się bić b) odmówić -> efekt: odmawiamy mu, gość się smuci, I TAK idziemy mu pomóc! Ważne pytanie, czy idziesz zabić B: a) idę -> efekt: idziemy go ubijać z towarzyszem X b) nie idę -> efekt: idziemy go ubijać z towarzyszem Y Na dodatek żaden wybór nie wpływu na przemianę w demona, ŻADEN! I tak zawsze się w niego zmieniamy. No i ta przeklęta fabuła. Gdy człowiek kończy ostatni akt, to przeciera oczy ze zdumienia. Jak to? To już koniec? Nie, niemożliwe, coś musiałem opuścić i wczytuje poprzedni zapis. Niestety nic takiego nie ma miejsca. Historia jest brutalnie urwana w momencie jak zaczyna się robić ciekawa. Lokacje to śmiech na sali. Pierwszy akt jest w miarę ciekawy, klimatyczny, człowiek ma ochotę eksplorować świat. Od drugiego aktu gra zmienia się w H''n''S. Lokacje są puste, zrobione na odpindol, człowiek ma dość samego biegania, a co dopiero próbować wykonywać zadania poboczne typu "zbierz 30 serc tego", "ubij 5 potworów", "dobiegnij do miejsca A". Gra nie zasługuje na ocenę wyższą niż 4.
-
Giana Sisters: Twisted Dreams w rękach miliona graczy. Gdzie wydawcy mają oczy?
Sawpel odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Z tego miliona ile osób tę grę przeszły. Gra pojawiła się chyba 2-3 budlach, a takie > gry w większości istnieję tylko na liście gier steam, nic po za tym. Akurat dla tej gry w większości wypadków były bundle kupowane.