patham

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    130
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O patham

  • Ranga
    Nicolas Games
  1. Witam, 30 marca to mój ostatni dzień pracy w Nicolas Games SA. Z tej okazji chciałbym podziękować wszystkim za liczne pytania, zarówno te łatwe, a (chyba:)) w szczególności te trudne. Mam nadzieję, iż moje odpowiedzi były zadowalające:) Dziękuję również osobom prowadzącym konsulat oraz całej redakcji Gram.pl Jednocześnie życzę Wam i wszystkim graczom (zatem sobie też) wielu wybitnych nowych tytułów (a i kontynuacji też) w nadchodzących latach. W szczególności aby jak najwięcej takich produkcji pochodziło z naszego kraju. PS mam nadzieję, iż już niedługo spotkamy się znowu i będę miał po raz kolejny przyjemność udzielania odpowiedzi. Zatem: do zobaczenia!
  2. Dajcie nam jeszcze trochę czasu na odpowiedź:) chciałbym mieć już możliwość podania dokładnej listy zmian i bardzo konkretnej daty "premiery". Nie bałem, po to jestem:-)
  3. Trwają prace nad kolejnym projektem, jednak jest za wcześnie aby cokolwiek ogłaszać. Kiedy będziemy gotowi do ujawnienia pierwszych informacji zostaną one odpowiednio ogłoszone. W tym przypadku, proszę nie spodziewać się, że w pierwszej kolejności stanie się to tutaj. Oczywiście kiedy już powiemy publicznie co robimy będę mógł udzielić więcej informacji. Do tego czasu projekt owiany będzie zasłoną tajemnicy.
  4. Pracujemy zarówno nad małymi poprawkami jak i nad dużym uaktualnieniem, które będzie do pobrania za darmo. Mamy nadzieję, iż poprawi to w sposób znaczący doświadczenie z grania.
  5. Wiemy tylko, iż nasz wydawca nie podejmował żadnych działań dotyczących wycofania gry z sieci Empik (dotyczy to również strony www). Jak tylko sytuacja się wyjaśni damy znać.
  6. Tak jak odpowiadałem wcześniej: informacje na temat wersji konsolowych pojawią się po premierze wersji PC, proszę jednak o trochę cierpliwości, bo nie oznacza to, że podamy je już dzień czy tydzień po. Chcemy być pewni informacji, które przekażemy.
  7. Poza dystrybucją elektroniczną chcemy zaoferować grę również w pudełkach. Informacje na temat krajów w których pojawi się wersja BOX będziemy podawać na bieżąco i tuż przed premierą.
  8. Podobnie jak w przypadku wielu innych tytułów wystapiło małe opóźnienie związane z problemami technicznymi. Intensywnie pracujemy wraz z ludźmi z OnLive nad jak najszybszym rozwiązaniem i udostepnieniem AF:I na tej platformie.
  9. Osoby ktore zlozyly preorder otrzymaja mozliwosc wyboru organizacji w demokratycznym glosowaniu:)
  10. mogę się tylko tajemniczo uśmiechnąć ;-)
  11. Jeśli się pojawią, to z pewnością będą na stronie produktu i firmy. Z góry chciałbym jednak prosić o nie pytanie o liczby. Zostaną one podane w odpowiednim czasie, niezależnie od presji z zewnątrz.
  12. Witam, Myślałem, że pytania o liczbę sprzedanych egzemplarzy pojawią się już po premierze:) W tej chwili nie ma planów publikacji wyników sprzedaży za tak krótki okres. Jest ku temu kilka powodów. Nie wszystkie kanały dystrybucj na to pozwalają, nie zawsze ma się wszystkie dane i trudno jest podawać dokładne wyniki w małym przedziale.
  13. Witam, no niestety nie będę tu ściemniał. Ruchy te nie są elementem fabuły. Proces tworzenia animacji jest naprawdę trudny i zrobiliśmy bardzo dużo by je dopracować, ale uzyskanie jakości Call of Duty jest niesamowicie trudne do osiągnięcia:) czasem więc zdarzają się ruchy gorszej jakości. Jetsem przekonany, że odpowiadałem przy okazji innego pytania również na to:) Tak, prowadzimy rozmowy z wszystkimi liczącymi siędytrybutorami/kanałami dystrybucji.
  14. Drobne poprawki mogą się jeszcze znaleźć, natomiast co do odbioru nie mogę się zgodzić, bo jednak na świecie pozytywnych głosów jest zdecydowanie więcej:)
  15. Amnesty, kilka dni po podpisaniu umowy, uznało iż gra jest (jednak) zbyt brutalna. Bardzo smuci nas ich decyzja (zaznaczam: podjęta po podpisaniu umowy i zaakceptowaniu treści wspólnego komunikatu) o wycofaniu się z partnerstwa w akcji.