Wozniax1

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Wozniax1

  • Ranga
    Obywatel
  1. Kurcze, Tolkien się w grobie przewraca :(
  2. @gmx Postaw sobie stolik na klawiaturę i mysz w salonie, podłącz komputer do telewizora zamiast konsoli i lecisz. Zapewniam cię, że znajdziesz pozycję w której bedzie wygdnie. Jeśli już musisz używać pada to pc też je obsługuje. @TobiAlex Tyle, że wątpie aby to kółko w ten sposób działało jak ty opisujesz. Raczej tak jak na padach xbox i ps. Odchylenie od położenia początkowego decyduje o prędkości przesuwania kursora. Prędkość ograniczona jest więc krawędzią kółka. W sumie nie wiem czy rozwoązanie które ty napisałeś byłoby lepsze. Jednak jest różnica w wielkości między podkładką pod mysz a takim kółeczkiem. @DonOskar 1.Grywam w gry wyścigowe na klawiaturze i nie rozumiem o co ci chodzi. 2.Wskazuję całą ręką a dłoń z palcem tylko wyciągam. Do wciskania przycisków nie jest potrzebna precyzja tak samo w klawiaturze jak i w pianinie. Natomiast palce mają inne zalety które powowdują że nadają się do tego lepiej. 3.Przeczytaj odpowiedź do TobiAlex powyżej. Co do tej prędkości światła to radzę się zastanowić. 4."Tyle ile trzeba" do której gry? Czy uważasz, że każda wymaga tyle samo?
  3. Ta gra po prostu nie może mieć świetnej grafiki z porównaniem do RPG albo FPSów. 1000 super detalicznych modeli człowieka na jednej mapie? To sie nie dodaje. Osobiście wolę większe bitwy kosztem grafiki niż na odwrót.
  4. Mały postęp wśród kontrolerów konsolowych, jednak proszę państwa jest kontroler, który funkcjonalnoscią wyprzedza nawet ten o lata świetlne. Jest to... myszka+klawiatura. Oczywiste jest, że dłoń jest bardziej precyzyjna od palca. Poza tym myszka ma praktycznie nieograniczoną szybkość przesuwania (granica niezauważalna), natomiast szybkość wszelkich kontrolerów kończy się na granicy mechanicznej (przesunięcie drążka do oporu, lub w tym przypadku dojscie palcem do krawędzi kółka). Na klawiaturze jest tak wiele przycisków, że żadna gra nie obsłuży wszystkich. Mamy więc wybór konfiguracji która jest dla nas najwygodniejsza. We wszelkich kontrolerach nie mamy tej swobody. Jesteśmy ograniczeni do ciasnego ustawienia dłoni i określonych przycisków co nie każdemu może odpowiadać.
  5. Niech trzymają się tego co wymyślił Tolkien a będzie dobrze. Żadnych elfickich magów i innych efekciarskich głupot.
  6. >Oddałbym nerkę za grę w uniwersum lotr na bazie Skyrima Dodałbym jeszcze system walki z Mount&Blade i też w to wchodzę :D
  7. Niemożliwe? A jednak: http://www.youtube.com/watch?v=QHKPW49BdBI Jednak czegoś takiego nie oczekujcie od Battlefielda oni dozują destrukcję żeby starczyło na 10 część...
  8. "Patrzcie jakie epickie zniszczenia będą w BF3! (tak, 3): http://www.mg24.pl/news,pc,18225.html No nie mogie wyrobić, będą się wieżowce walić, dziury w ziemi i różne takie takie!" Każdy kto grał wie jak jest na prawdę. W becie wszystko było pięknie, a jakże, ale kiedy gra trafiła do sklepów destrukcja otoczenia znikła. Dokładnie to samo będzie z "czwórką". Dziękuję.
  9. Nie wstyd Wam wydawać takie gry? http://www.youtube.com/watch?v=2ZTGy6oHtK4 xDDDD I to za ponad 20 zł! Idziecie na ilość olewając graczy oczekujących gry o wysokiej jakości.