BartRP

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    19
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O BartRP

  • Ranga
    Robotnik
  1. Faktycznie, mea culpa :) Była wersja na OGL ale wróciliśmy do DX9. Engine jest niezależny, możemy wymieniać platformę dowolnie - prawda jest taka, że drivery na OpenGL są 2x wolniejsze niż na DirectX i po prostu nikomu nie opłaca się ich optymalizować. Pozdrawiam.
  2. Mam przyjemność poinformować, że Two Worlds II został dzisiaj oficjalnie zapowiedziany - premiera tej Zimy. Zapraszam na nową oficjalną stronę: www.twoworlds2.com
  3. Rozpoczął sie okres wybitnie wakacyjny, nawet developerzy mają prawa do urlopów :) Osoby obyte z językiem angielskim zapraszam do śledzenia dziennika "Antaloor Post", w którym to skrzętnie opisywany jest progress z życia naszego studio. Magazyn w formie .pdf można przeglądać na stronie http://www.2-worlds.com/
  4. Witam! Po przerwie spowodowanej małymi roszadami w firmie, wracam do odpowiadania pytań. Opcja ze snem ma teraz 50/50 szansę implementacji w grze, na razie jeszcze za wcześnie abym mógł zapewnić, że taka możliwość będzie uwzględniona. Co do łuku, będziemy podążać tym tropem z jedynki - ogólnie z funkcjonowania tej broni byliśmy zadowoleni - wiemy już na pewno, że będziemy chcieli aby strzały pozostawały wbite w cel. Co do broni - będzie to rozwiązane systemem setów, które są już wprowadzone - są to 4 zestawy zbroi, broni, amuletów i pierścieni, które gracz sam definiuje wchodząc do menu ekwipunku. Potem błyskawicznie można zmieniać sety bez wchodzenia do menu. Dzięki za miłe życzenia co do gry :)
  5. Witam, Pytanie dla moich kolegów z CD Projekt, jednak myślę że na pewno i w tej materii nikt nie będzie zawiedziony.
  6. Dziękujemy, przyłożymy wszelkich starań aby tak było. Pozdrawiam wszystkich i życzę Spokojnych i Wesołych Świąt :)
  7. 1. Nie będzie korzystać z Directx 10, jednak grafika będzie wyciśnięta tak że nie będzie widać różnicy. 2. NVIDIA PhysiX, fizyka wpływa na gameplay, czyli będzie można podnosić, kopać, rzucać rzeczy - magia i inne obiekty też będą miały na nie wpływ. 3. Tak będzie można użyć takiego pada i nie będzie to tylko zwykły konwert, mamy indywidualny interface pod zmianę sprzętu z pada na mychę/klawiaturę.
  8. Hej, 1. Jak już wspomniałem ostatnio, nie ma szans na razie pracować nad czymkolwiek równolegle, całe moce przerobowe idą w TW2. 2. Byłoby miło, nie skreślamy takiej opcji, ale naprawdę na ten moment nie da się powiedzieć co będzie po TW2. 3. Jako RP nie potrzebujemy reklamy samej w sobie, wydawcy kojarzą nas z naszych gier - jednak jeśli chodziło Ci o nasze gry to myślę, że będzie o nich teraz dużo głośniej. Najważniejsze: wypatruj na gram.pl co się będzie działo :) Pozdrawiam
  9. Witam! 1. O tej informacji wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, pomimo to nasz entuzjazm od tamtej chwili jeszcze nie opadł. Najbardziej cieszymy się z faktu, że dzięki CDP możemy być spokojni o świetną reklamę i promocję produktu. Bardzo chcieliśmy żeby jak największe grono osób mogło zagrać w tą grę i teraz nasze życzenia będę się spełniać. To super uczucie dla całego zespołu, także zadziałało to na pewno bardzo motywacyjnie :) 2. Tak, TW2 będzie skonstruowane w ten sposób, aby osoba która nie grała w jedynkę mogła spokojnie się odnaleźć w tej rzeczywistości. Fabularnie jest to kontynuacja poprzedniczki, także te osoby które grały w jedynkę będą widzieć i dostrzegać więcej, będzie dużo smaczków które będą w stanie odkryć jedynie osoby które znają jedynkę. Jednak historia w dwójce jest na tyle odrębna, że każda nowa osoba w świecie Antalooru nie będzie czuła się w jakiś sposób poszkodowana. 3. Jak już wspomniałem, dla nas jako studia developerskiego nie jest ważne czy sprzedamy dokładnie X kopii - oczywiście będziemy się cieszyć z dobrej sprzedaży pod tym względem, aby nasi wydawcy byli zadowoleni z współpracy z nami przy TW2. Im więcej tym lepiej dla nas z jednej przyczyny - więcej osób będzie mogło zobaczyć nasze efekty pracy. 4. Multiplayer w dwójce opiera się na całkowicie innym systemie. Każdy gracz będzie mógł mieć na serwerze swoją wioskę, którą będzie mógł rozbudowywać wedle własnego uznania. Będzie do niej mógł też zapraszać innych graczy - opcji przy tym jak możesz się domyślać będzie multum. Będą dostępne dungeony co-operative, ale będzie także sporo dla graczy stricte PvP. 5. Tak, jednak na tym etapie nie mogę ujawnić wątku fabularnego na tyle żebym mógł o niej mówić. Musi wystarczyć Ci na razie odpowiedź, że będzie. Pozdrawiam.
  10. Witam również, 1. Walka w TW2 będzie na pewno bardziej rozwinięta i dopracowana od tej w jedynce. Staramy się przenosić dobre pomysły z poprzedniczki i ulepszać je, ównocześnie dodając nowe motywy. Na pewno będzie można liczyć na podobne rozwiązanie z walką łukiem. System walki właśnie jest na tapecie u nas i testujemy wszelakie rozwiązania, tak żeby na sam koniec walka była jak najbardziej satysfakcjonująca. 2. Na pewno nie będzie to pustynia w stylu Sahara, że piasek i nic więcej. Klimatem będzie przypominała bardziej pustynie skalne, będzie można znaleźć na niej oazy, mniejsze i większe obozowiska oraz pustynne miasto.
  11. 1. Myślę że to sprawa dalej otwarta, chociaż po 8 latach tworzenia jednego typu gier przychodzi na pewno ochota na zrobienie czegoś nowego. Myślę właśnie że ze względu na ilość czasu jaką już spędziliśmy przy tym gatunku zamieniła jednorazową przygodę w epicką wyprawę :) 2. Jeśli mówimy o świecie to śmiało można powiedzieć że około pół miliona. 3. Dosyć świeże screeny były publikowane w niedawnym numerze CD Action, jednak na pewno już za niedługo wypłynie nowa porcja materiału także jak tylko będzie to poinformuję Was o tym pierwszy. Pozdrawiam również!
  12. 1. Raczej gdzieś około tego co powiedziałeś :) 2 i 3. Z dniem dzisiejszym poszła już oficjalna bomba o tym, że CD PROJEKT będzie polskim wydawcą TW2 - z którego to powodu myślę, że nie tylko my się cieszymy. Liczymy na to że połączenie Reality Pump + CD Projekt da efekt w postaci najlepszej polskiej gry i najlepszego wydania. 4 i 5. Demo jeżeli się ukaże, to prawdopodobnie jakiś czas po premierze produktu. 6 i 7. To już pytanie stricte do wydawcy, jednak myślę że jakakolwiek wersja polonizacji nie będzie, to będzie ona wykonana równocześnie dla wszystkich platform na jakich ukaże się gra.
  13. To jest odpowiedź zarówno dla Ciebie jak i użytkownika "pobite gary" pytającego o kolejnego Eartha: Na pewno nie mówimy "nie", ani nie ograniczamy się tylko do RPG ani do żadnego gatunku (co chyba udowodniliśmy przerzucając się z odległej galaktyki RTS do RPG). Nie mamy jeszcze określonego kolejnego projektu więc dosłownie wszystko jest możliwe.
  14. Nigdy nie podchodziliśmy do gier typu Mario (i bynajmniej ta gra nie jest aż tak prosta jak mogłoby się wydawać:), jednak jeśli pytasz o nakład sił-osób koniecznych potrzebnych przy podobnych casualowych produkcjach to jest on stosunkowo niewielki. 5-6 osób odpowiedzialnych za swoje działki (grafika,kod,koordynacyja itd.) byłoby w stanie pół roku stworzyć coś w rodzaju łatwej platformówki/shootera. Jeśli jesteś zainteresowany bardziej developingiem i jeśli jesteś z okolic Krakowa to zapraszam do śledzenia na uczelni AGH terminarzu zajęć - kolega Michał ze studia prowadzi tam od czasu do czasu serie wolnych do wstępu wykładów na temat podstaw developingu i nie tylko - a zna się na tym jak mało kto (zapraszam do odwiedzenia www.drobot.org ). Na ww. wykładach daje mnóstwo pożytecznych wskazówek na temat jak można zacząć przygodę z bawieniem się w robienie gry. Polecam!
  15. 1. Trzecia część Polan, nawet jeśli rodziła się gdzieś kiedyś w odmierzchłej galaktyce to została po prostu zjedzona przez Two Worlds. Ot ciekawostka, przez pewien okres Two Worlds miał nawet mieć swoiste elementy Polan, ale z tego pomysłu też zrezygnowaliśmy na jakimś etapie. 2. Pytanie wcale nie dziwne, w dawnej przeszłości firmy były połączone ze sobą jako Topware programy/Topware wydawca. Od momentu kiedy Reality Pump istnieje pod swoją marką zajmuje się jedynie developingiem gier, podlegającym zachodniemu międzynarodowemu wydawcy.