Reyer

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    246
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Reyer

  • Ranga
    Brygadzista
  1. Porywające... Podobnie zrealizowany system zniszczeń istniał już na SNES'ie. Latałeś helikopterem w Desert Strike i po kilku strzałach - *pop* budynek zmieniał tekstury, kilka strzałów dalej znów *pop* i budynek wpół zawalony. Jeszcze jakaś rakieta i mamy dymiące i palące się zgliszcza lub wręcz "wyrwaną" w ziemi dziurę. Takie właśnie pierwsze skojarzenie miałem gdy ten trailer zobaczyłem.
  2. Darmowy czterodniowy weekend w środku tygodnia dla gry single player?
  3. Treść niułsa: "Zrobiliśmy zbyt dobrą grę, serdecznie za to przepraszamy. To się wiecej nie powtórzy. Jak to możliwe, że gra wyszła tak dobrze? Przecież nie tak miało to wyglądać!"
  4. Dżizas... robią lalkę na podstawie najmniej wyglądającej jak Lara Croft aktorce... Wszystkie poprzednie aktorki i cosplayerki bardziej ją przypominały...
  5. Dość. Za 20 lat będą robić 10 remake a nadal nie zobaczymy nowej gry. Ciążąca na nich odpowiedzialność? Litości... Oni jej unikają by się niczym nie narazić tworząc sequel. Boją się utracić już raz uzyskanej "sławy" a jednocześnie chcą nadal doić markę.
  6. Fantastycznie! W takim razie lecę skonstruować maszynę a'la jednoręki bandyta, o klasycznej obudowie ale z cienkim klientem w środku, łączącym się z wirtualką na serwerze umieszczonym gdzieśtam. Za opłatą zamiast 3 obrazków będą się losować 3 skrzynki, w których nie będzie nic albo przy szansie 0.00000000000000000000000000000000000000000000000000001% będzie itemek, który będzie można na odchodne odsprzedać za prawdziwą, grubą gotówkę do "producenta". Zero hazardu, wszak wszystko dzieje się w wirtualnych skrzyneczkach i nie wygrywamy bezpośrednio żadnych fizycznych pieniędzy.
  7. Nowy Tomb Raider potwierdzony!

    Assassins Creed się wypala to czeba czymś zapchać dziurę, eh?
  8. Co dwa czy 3 lata będzie wychodzić kolejny remake? To już 3 lub 4 remake tej samej gry od momentu jej wyjścia...
  9. Po 1 gra się dobrze się sprzedaję, po 2 ma dobre recenzję,więc tak,jest to dość udana gra,która ma problemy jak każda "ma dobrą recenzję" jest bardzo naciągane.
  10. Panie... Jedyne co humble dostaje od steam to token (długi ciąg cyfr jednoznacznie identyfikujący osobę) a nie żaden dostęp konta. Jakby humble chciało to mogłoby sobie wziąć twoje dane z twojej karty kredytowej czy paypala, gdzie jest znacznie więcej danych wrażliwych niż na twoim steamie... Łączenie kont ma na celu ochronę systemu przed osobami łamiącymi regulamin Humble, gdzie jest jasno napisane - jedna osoba może kupić tylko jeden zestaw dla siebie lub dla kogoś jako prezent i klucze są "personal use only" czyli nie można ich odprzedawać. A co innego zrobi osoba, która kupi 80 kluczy? Raczej nie rozda ich za darmo. I po to łączy się konto by przynajmniej chociaż trochę utrudnić nieuczciwym osobom wystawianie setek kluczy zakupionych na mniej lub bardziej charytatywnej akcji, na allegro.
  11. Mam mychę z 16 przyciskami (jeżeli liczyć tylko te na boku, bo łącznie jest ich 22) - Redragon Legend M990 i po jakichś 2 tygodniach śmigałem bez problemu na 12 bo więcej na tamten moment mi potrzebne nie było (6 do moby, cztery do muzyki, jeden do obsługi mikrofonu i jeden do wyciszenia dźwięku systemu). Wszystkie 16 zacząłem wykorzystywać dopiero po 3 miesiącach kiedy znalazłem dla nich zastosowanie w Armie 3 (obsługa broni, ekwipunku i helikopterów dzięki osobnym profilom, które przełącza się w locie) i symulatorze lotu DCS. Generalnie zaskakująco łatwo idzie się przyzwyczaić.
  12. PayDay 3 oficjalnie w produkcji

    Dlatego jak się gra solo to bez botów. Full stealth only!
  13. Oryginał wygląda nieco lepiej. W przeróbce elementy jakoś tak nie zawsze do siebie pasują co trochę gryzie w oczy. Nie zdziwiłbym się gdyby to też wpłynęło na mniejszą przyjemność z szukania znajdziek i sekretów.
  14. Nie wystarczy, że testowałem z dobrych kilkadziesiąt par słuchawek i widziałem jaki trend panuje wśród konkretnych firm? Ciężko oczekiwać by firma, która nie słynie z dobrego audio nagle, ni stąd, ni zowąd, po kryjomu i bez krzyczenia o wielkiej rewolucji, stała się solidnym konkurentem dla słuchawek studyjnych. Raczej gdy Tip wypuszcza nowy smak czipsów nikt nie mówi "ale przecież nie spróbowałeś, dlaczego więc mówisz, że nie będą tak dobre jak inne marki?". Wszystko sprowadza się do tego, jakie komponenty zostały użyte, a te wpływają na cenę. Brzydka obudowa może skrywać w środku cudo zaś cudna obudowa przy tej samej cenie raczej taka cudna w środku już nie będzie gdyż proporcjonalnie znacznie więcej kasy poszło na wygląd niż na jakość. C'nie?
  15. Dziękujemy za te jakże autorytatywne stwierdzenie o "najlepszych słuchawkach do 100$". A gdyby ktoś chciał faktycznie dobre słuchawki a nie przesterowane popierdółki z software'owym 7.1 to polecam zerknąć choćby i poglądowo zerknąć tutaj - http://www.frazpc.pl/artykuly/927729/test-sluchawek-unitra-superlux-akg-snab-oraz-takstar Prawdziwe 7.1 w słuchawkach nie istnieje przez wzgląd na to w jaki sposób musi się rozchodzić w przestrzeni dźwięk by dać prawdziwy efekt - poszczególne głośniki są zbyt blisko siebie w związku z czym dźwięk, który płynie z komputera trzeba cyfrowo zmodyfikować by każdy kanał miał wystarczająco duże przesunięcie. I nie, nie wystarczy po prostu go "cofnąć" czy "przesunąć". Do tego trzeba zmodyfikować całą ścieżkę by dźwięki odpowiednio się na siebie nakładały. Przy okazji ciężko jest wyprodukować na tyle małe głośniki by przy okazji uzyskać jeszcze wysoką jakość dźwięku. A gdyby akurat takie się trafiły to trzeba by było cenę takich słuchawek pomnożyć przynajmniej o 4. Jak doliczyć do tego jeszcze na siłę wepchnięty "epic gaming feeling" czyli nadmiernie wyeksponowane basy, które zjadają średnie i wysokie tony (a przy okazji ukrywają niską skalę jaką mogą osiągnąć odtwarzane dźwięki) to mamy przepis na potworka dla mas, który jedzie jedynie na tym, że wykłada ogromną ilość kasy w reklamy. Najśmieszniejsze jest to, że przy dobrze wykonanych (i zarazem tańszych bo bez game'ingowej metki) słuchawkach 2.1 otrzymujemy niejednokrotnie o wiele większą scenę audio, pozycjonowanie, separację dźwięków i przy okazji znacznie wyższą jakość audio.