Set5

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    25
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Set5

  • Ranga
    Robotnik
  1. Cześć! Nr przewozowe dostajemy hurtowo od firm kurierskich. Z racji na ilośc ostanich zamówień trochę się to moze wydłużyć w aktualizacji.
  2. Cześć! Kasa wpadła i gra wysłana do punktu :)
  3. Cześć! Napisz na DOK@GRAM.PL i opisz w czym problem. Pomożemy! :)
  4. Set5

    Konsulat ekipy gram.pl - gry pudełkowe

    Cześć! Napisz na dok@gram.pl w tej sprawie. Każdy kto się tam zgłosił ma już problem rozwiązany :) Koniecznie podaj nr zamówienia.
  5. Cześć Gry możesz się spodziewać w poniedziałek 21 lipca. Pozdr!
  6. Cześć, Komunikat wskazuje na jakiś błąd po stronie PayPal. Napisz do nas na dok@gram.pl, podaj nr zamówienia i informacje na jaką formę płatności zmienić Twoje zamówienie. Pozdrowienia!
  7. Cześć, Zamówień na ten tytuł było bardzo dużo przed ogłoszeniem przesunięcia premiery, mogło się więc zdarzyć że dublował się mail do Ciebie. Z naszej strony przepraszamy za to. Teraz otrzymasz mail z prośbą o opłacenie zamówienia (najpewniej w piątek) i tych pieniędzy Ci już nie oddamy ;) Pozdrowienia!
  8. Cześć, Wydawca poinformował nas o przesunięciu daty premiery na 18 lipca. Dlatego wszystkie dotychczasowe maile z prośbą o płatność uznaj proszę za nieważne. Nowy mail z prośbą o płatność/potwierdzenie zamówienia dostaniesz 11 lipca. Co do naszego działu to trwają prace techniczne więc mogą pojawić się drobne problemy.
  9. Cześć! Działamy w tym temacie :)
  10. Napisz na dok@gram.pl - Wyślemy na maila z którego napiszesz.
  11. Cześć! Kody do Wildstar wysyłaliśmy w okolicach godziny 12.00 sprawdźcie proszę skrzynki pocztowe. Nie zapomnijcie sprawdzić na wszelki wypadek folderów SPAM i Wiadomości śmieci. Hartigan - napisz na dok@gram.pl Pozdr! l
  12. Dostaliśmy od wydawcy nową partie kluczy. Kod już poleciał na Twojego maila.
  13. Napisz na dok@gram.pl - zaradzimy w tej sprawie