Set5
Gramowicz(ka)-
Zawartość
25 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Set5
-
Ranga
Robotnik
-
Cześć! Nr przewozowe dostajemy hurtowo od firm kurierskich. Z racji na ilośc ostanich zamówień trochę się to moze wydłużyć w aktualizacji.
-
Cześć! Kasa wpadła i gra wysłana do punktu :)
-
Cześć! Napisz na DOK@GRAM.PL i opisz w czym problem. Pomożemy! :)
-
Cześć! Napisz na dok@gram.pl w tej sprawie. Każdy kto się tam zgłosił ma już problem rozwiązany :) Koniecznie podaj nr zamówienia.
-
Cześć Gry możesz się spodziewać w poniedziałek 21 lipca. Pozdr!
-
Cześć, Komunikat wskazuje na jakiś błąd po stronie PayPal. Napisz do nas na dok@gram.pl, podaj nr zamówienia i informacje na jaką formę płatności zmienić Twoje zamówienie. Pozdrowienia!
-
Cześć, Zamówień na ten tytuł było bardzo dużo przed ogłoszeniem przesunięcia premiery, mogło się więc zdarzyć że dublował się mail do Ciebie. Z naszej strony przepraszamy za to. Teraz otrzymasz mail z prośbą o opłacenie zamówienia (najpewniej w piątek) i tych pieniędzy Ci już nie oddamy ;) Pozdrowienia!
-
Cześć, Wydawca poinformował nas o przesunięciu daty premiery na 18 lipca. Dlatego wszystkie dotychczasowe maile z prośbą o płatność uznaj proszę za nieważne. Nowy mail z prośbą o płatność/potwierdzenie zamówienia dostaniesz 11 lipca. Co do naszego działu to trwają prace techniczne więc mogą pojawić się drobne problemy.
-
Cześć! Działamy w tym temacie :)
-
Napisz na dok@gram.pl - Wyślemy na maila z którego napiszesz.
-
Cześć! Kody do Wildstar wysyłaliśmy w okolicach godziny 12.00 sprawdźcie proszę skrzynki pocztowe. Nie zapomnijcie sprawdzić na wszelki wypadek folderów SPAM i Wiadomości śmieci. Hartigan - napisz na dok@gram.pl Pozdr! l
-
Kod już poszedł! :)
-
Dostaliśmy od wydawcy nową partie kluczy. Kod już poleciał na Twojego maila.
-
Kod poleciał ma mail.
-
Napisz na dok@gram.pl - zaradzimy w tej sprawie