Ninja_Seba

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    2578
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Ninja_Seba

  • Ranga
    Sekretarz
  1. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    No zgadza się - edycja bukaniera Sam jestem tego ciekaw... Ta próbowałem, też bez efektu. Za to odpisał mi w końcu gościu z supportu, cytuję: "Najmocniej przepraszam, próbowałem zdobyć dodatkowe informacje na temat tego problemu, niestety bezskutecznie. Problem jest o tyle wyjątkowy, że nie otrzymaliśmy żadnych innych zgłoszeń na ten temat na terenie całej europy. W celu zdiagnozowania przyczyny problemu potrzebujemy więcej informacji na temat komputera. Aby było to dla nas możliwe prosimy o wygenerowanie dwóch raportów msinfo32 i dxdiag" Uśmiałem się z tego, chociaż to taki śmiech przez łzy. Żeby tak człowike był taki wyjątkowy na całą Europę w czymś pozytywnym, a nie w problemach :P A te raporty to były pierwsze pliki jakie im przesyłałem więc nie wiem co oni z tym zrobili... O_o
  2. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Ktoś tam był ciekaw jak zakończy się moja sprawa. To tylko w ramach uaktualnienia. Sprawa nadal nierozwiązana. Support Ubi chyba się na mnie wypiął bo pisałem do nich w środę (tydzień temu oczywiście), ponownie 2 dni temu i dalej cisza. Chyba stwiedzili, że problemu nie mogą rozwiązać i najlepiej jest nieodpowiadać.Pytanie czy tak traktuje się klienta? Miałbym pirata to już dawno byłby crak i można by było normalnie grać. Człowiek chce być fair i za to jest kopany po 4 literach... Witamy w Polsce...
  3. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    To by było zbyt proste :P Nie, tak niestety nie jest :) Mam dokładnie to samo przy każdej instalacji. Co prawda wątpię w to żeby to było powiązane bo przecież to coś jak VAC na steamie, nie mniej jednak idąc dokładnie tym samym tokiem rozumowania napisałem o tym do supportu w środę. Mam nadzieję dostać dzisiaj odpowiedź bo to co ostatnio odwalają to aż boli. Pisałem w czwartek, a mają 2 dni na odpowiedź (bez weekendów). W piątek cisza, poniedziałek cisza, wtorek to samo. W środę gościu mnie przeprasza, że dopiero teraz odpisuje i informuje, że wyszedł update Uplay żeby zainstalować to problem powinien zniknąć. Odpisałem mu po 3 może 4 godzinach, że problem dalej nie ustąpil i wspomniałem właśnie o punkbusterze. Minął czwarte i piątek, weekend się skończył. Mówię przy dobrych wiatrach może do Świąt sobie pogram...
  4. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Już to zrobiłem u dwóch różnych kumpli, każdy u innego dostawcy :D
  5. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Wiem, że nie wniosła u mnie możliwości uruchomienia gry online :P Ale to już nudne nie? Wiecie co mi support Ubi odpisał? Że jeszcze nie spotkali się nawet ze zbliżonym takim przypadkiem... No zwyczajnie bajka... :/
  6. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Stwierdzam, że Ubi przeszło same siebie z zabezpieczeniami - brawo. Są tak dobre, że niektórzy ludzi kupujący normalnie grę nie mogą pograć, a piraci jak zawsze już dawno znaleźli rozwiązanie. Szlag jasny człowieka może trafić. Z supportu się tyle dowiedziałem, że problem leży po mojej stronie a dokładnie po stronie dostawcy internetu bo raport wskazuje, że nie mogę się połączyć z serwerem aktualizacji co wynika z nieotwartych konkretnych portów. Porty otworzyłem i znowu support napisał, że to nie tyle otwarcie portów co ich przekierowanie od adresu dostawcy na moje IP. Znowu telefon do dostawcy, a ten stwierdza, że oni nic nie blokują i wszystkie porty są otwarte. Mało tego przydzielili mi nawet zewnętrzne IP żeby dodatkowo uniknąć jakichś problemów z ich strony. Co to zmieniło? Duże i okrągłe NIC. W dalszym ciągu aktualizacja zatrzymuje się na 100%. Dostawca twierdzi, że wszystko jest dostępne i otwarte (zresztą przy zewnętrznym IP to wiadomo) w co wierzę bo nigdy żadnych problemów nie miałem nawet z poprzednimi AC. Support Ubi z kolei swoje. Jeden zwala na drugiego drugi na pierwszego, a ja ciągle pograć nie mogę... Na forum widziałem ludzie narzekają na podobne problemy, że przy końcu przestaje pobierać, inni którzy grę kupowali cyfrowo mają zabójczą prędkość pobierania rzędu 200kb/s. No i weź tu człowieku wspieraj twórców, kupuj gry i walcz z piractwem jak wszystkie te chol**** zabezpieczenia działają tylko na szkodę ludzi, którzy chcą załatwić wszystko legalnie... :/ Krew zalewa, serio.
  7. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Gdyby miał pistolety z małym zasięgiem to by nie trafiał, a nie że zabija a małpa zostaje trupem na drzewie :P
  8. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Na "e" i wydaje mi się, że w poprzednich częściach też tak było :) Może nie w tych pierwszych bo tam po "e" był wzrok orła jak pamietam :)
  9. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Dodam trochę technikaliów żeby nie było zbyt nudno w temacie :D W skrócie przeslałem do supportu Ubi te logi o które prosili. W odpowiedzi dostałem taką informację: "Faktycznie Pana połączenie w tym momencie uniemożliwia aktualizację gry. Czy wymagane dla gry porty przekierował Pan również w ustawieniach routera? Według Pana konfiguracji, możliwe jest, że router znajduje się po stronie dostawcy internetu. W tej sytuacji bardzo proszę o kontakt z dostawcą, w celu przekierowania portów podanych poniżej. Porty wymagane dla gry: TCP: 80, 443 UDP: 3074, 3658 Porty wymagane dla Uplay PC: TCP: 13000, 13005, 13200 Niestety, w przypadku sieci lokalnej, skonfigurowanie tych portów jest niezbędne, aby gra mogła prawidłowo synchronizować zawartość, również w postaci aktualizacji." Mówię ok, fajnie zadzwonię, zrobią co mają zrobić i w końcu poprływam po wodach karaibów. Ale nieeeee... Dostawca twierdzi, że oni żadnych portów nie blokują i wszystko jest dostępne. Zaproponował mi jedynie zmianę IP na zewnętrzne, ale to też nic nie pomogło. Sytuacja wygląda na trochę patową. Jeden zaczyna zwalać winę na drugiego, drugi na pierwszego, a ja nie mogę pograć -_-'' Jakoś z poprzednimi AC takich problemów nigdy nie miałem ani przy aktualizacji, anie przy multi... Ehhh.....
  10. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    9 dzień mam grę zainstalowaną i nadal nie mogę pograć online :P
  11. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Na Ubi widze, że więcej ludzi ma ten problem, ewentualnie podobny w postaci tuż przed końcem pobierania spada do zera. A jeżeli chodzi o moją korespondecję z supportem to skończyło się na wywaleniu pliku "hosts" z windows ==> system32 ==> drivers i ponownej instalacji AC i Uplay od razu z uruchomieniem jako aministrator. Oczywiście to tez nic nie pomogło i wyslałem im teraz pliki Launcher_log.txt i network_info.txt z folderu z Ubi Game Launcher. Zobaczymy co teraz dostanę w odpowiedzi :P @Ring5 Zobaczymy co znowu odpiszą, a jak w międzyczasie dorwę przenośny dysk to spróbuję. Nigdy takich problemów z Uplay nie miałem, a ze Steamem to już w ogóle nigdy :) Gdybym miał możliwość to bym wszystko przez steama zrobił i olał Uplay
  12. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Usuwam folder, odpalam Uplay, pobiera na nowo to co usunąłem i na nowo też zatrzymuje się na 100% :P
  13. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    W ogóle folderu installers w cache nie mam więc nie może być on pusty :P
  14. Ninja_Seba

    Assassin''s Creed IV: Black Flag

    Odnoszę wrażenie, że wtedy to trwało jakoś szybciej...