Face7

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    112
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Face7

  • Ranga
    Przodownik
  1. Z tego co wiem to konkretnie do roboty to się wzięli dopiero po wydaniu dodatków do wieśka. Wcześniej było badanie rynku, ewentualnie zarys fabuły. A to wszystko co napisałeś to chyba tylko Twoje przypuszczenia, nie poparte za bardzo niczym. Oczywiście mogę się mylić, ale masz może jakieś linki itp na poparcie tezy? http://www.gram.pl/news/2012/05/30/cyberpunk-czyli-nowa-gra-crpg-od-cdpr.shtml To news z 2012 roku, a później też wielokrotnie potwierdzali, że cały czas robią. W 2016 roku potwierdzili, że "na chwilę obecną" przy grze już robi więcej ludzi, niż przy wieśku. Więc produkcja ruszyła juz 6 LAT TEMU! A od 2 lat pracuje przy tym ekipa większa od Wieśka - dalej ni widu, ni słychu
  2. Znamy wymagania sprzętowe A Way Out

    I ma w pełni otwarty świat, szczegółowy świat, w przeciwieństwie do andromedy. Swoją drogą niedługo W3 pyknie 3 lata, a ja dalej potrafię zachwycać sie grafiką w tej grze, co mi się raczej nie zdarza w innych tytułach.  Ja po roku zachwycania się grafiką dorzuciłem kilka modów, dzięki którym gra zamiata nawet nowsze tytuły :P 
  3. Akurat grałem we wszystkie części odpalone na ultra i jednak różnił się. Lepsze efekty, wspomniany deszcz, tekstury, gra świateł, wszystko było lepsze. Nie była to rewolucja, ale pisanie że się nie różnił to jednak trochę nadużycie.  Oj tam od razu "nadużycie". Napisałem, że ma lepsze efekty cieni, świateł i obłędny deszcz. No i może faktycznie trochę lepsze tekstury ale nie dajmy się zwariować ;P  Btw. - Arkham Knight to w mojej opinii najlepszy Batman zaraz po Arkham Asylum 
  4. Bitcoin upadnie to i karty graficzne potanieją. 
  5. Batman Arkham Knight wyglądał prawie równie dobrze. Ale jest tak jak napisałeś. Dem technologicznych było na pęczki, zapewnień i obietnic też. Wszystko miało być już dawno epickie i fotorealistyczne. A później wychodzi że ma się to nijak do rzeczywistej grafiki w grach. Także nie ma się czym podniecać i na te wszystkie prezentacje należy machnąć ręką i potraktować je jedynie jako ciekawostkę. Jak się przyjrzysz to zobaczysz, że Arkham Knight niczym nie różnił się od poprzednich Batmanów. Wprowadzili tylko lepsze efekty cieni i świateł, a także (dziękie czemu właśnie gra wygląda super) ten fenomenalny deszcz. Kilka efekciarskich efektów, nic więcej. Sam nawet obczaj
  6. Taaa... pffff.... recie pecie. Już pokazywali tysiące dem technologicznych. Jak zapewniali, że na UE3 można stworzyć grę, która będzie wyglądała jak ich demo technologiczne nazwane "Samaritan". Ile gier dziś tak wygląda na UE4? Żadna.  
  7. Wydając CP 2077 na obecną generację (wkrótce poprzednią) i następną będzie raczej strzałem w stopę - mówiąc o premierze na obu generacjach jednocześnie. Klienci nie będą mieli motywacji do kupna nowej konsoli jeżeli gra będzie dostępna na tej co już mają. A wydawanie ekstra pieniędzy na dostosowanie IP do nowej generacji jeżeli nie będzie na początku komu kupić nie ma sensu i jest nieopłacalne.  Najmądrzejszym rozwiązaniem jest to, które zastosowało Rockstar Games w przypadku GTA V. Wydali najpierw na PS3 i Xbox 360 (jeszcze przed debiutem nowych konsol), a potem po premierze nowej generacji wydali zremasterowaną wersję, która wyglądała obłędnie patrząc przez pryzmat jakości poprzedniej jak i pozostałych produkcji na rynku. 
  8. Znamy wymagania sprzętowe A Way Out

    Strasznie dużo ramu względem pozostałych specyfikacji. A podobno GeForce wspiera obliczenia, żeby trochę zwolnić ramu. Co się w tej grze będzie działo, że na rekomendowanych jest, aż 16GB? 
  9. Jeżu kolczasty! Studio w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Szanghaju! Strasznie dużo jak na tak małe portfolio. Do tego Cyberpunk 2077 ogłoszony 5 lat temu i dalej efektów nie widać. To będzie chyba największa gra w historii skoro tyle lat znajduje się w produkcji i coraz więcej oddziałów RED-ów się nią zajmuje. 
  10. Czyli nowy Assassin's Creed będzie dział się na długo przed wydarzeniami z AC: Origins. Hmm... tyle, że w Orgins jasno powiedziano, że od Egiptu i Bayeka narodził się zakon Assassynów. Jaki to będzie miało sens? 
  11. Ja obstawiam, że Techland pewnie coś powie o nowym Call of Juarez. W końcu zaraz będzie ogromny hype na Red Dead Redemption 2 i Westworld na HBO więc na tym hypie na westerny będą próbowali zarobić. Przecież już trochę czasu minęło od ostatniego Call of Juarez - ile to? 5 lat! Swoją drogą - był to najbardziej udany CoJ z całej serii.  Ubi pewnie będzie wałować nowego Assassina, który wyjdzie w tym roku + DLC do FC5 i The Crew 2. WB zapewne pokaże nowe IP od Rocksteady (bo podobno zabrali się za jakiś nowy tyt. o super bohaterze). REDzi będą budować napięcie na Cyberpunk, który wyjdzie za X lat. Beth albo będzie próbowało po raz tysięczny opchnąć Skyrima na mikrofale, kibel czy inne ustrojstwo albo pokażą nowego Fallouta. Deep Silver omówi nowe Metro i pewnie pokażą coś z Dead Island 2. EA będzie się spuszczać nad Battlefieldem V. Stawiam na to 5 kapsli i ananasa. Ktoś podbije zakład? 
  12. Czyli właśnie podpisali umowę i studio zabiera się za robienie gry, która ma zadebiutować za niemal równy rok. ROK na zrobienie gry!!! Niedoszlifowany gniot na 3-4h się zapowiada. Smutny skok na kasę. Dokonania Kuju Studio też nie napawają optymizmem. Netflix powinien się zastanowić czy taki mocny cios wizerunkowy dla Narcos wyjdzie im na dobre. 
  13. W kontekście pierwszego zdania chciałem, żeby określenie "świetna optymalizacja" wyszła sarkastycznie ;P Cóż... nie wyszło Ale zgadzam się z tym, że Doom miał kapitalną optymalizację. Na moim komputerze to akurat nie był problem z odpaleniem ale u paru znajomych z odrobinę starszymi, średnimi komputerami Doom szalał spokojnie w 60 klatkach przy średnich ustawieniach i wciąż wyglądał świetnie.
  14. Zgadzam się z przedmówcą - te wymagania nie są wprost proporcjonalne do tego co gra pokazuje. Widać to przekładanie premiery wyszło grze na dobre - MAMY ŚWIETNĄ OPTYMALIZACJĘ! 
  15. Agony z nową datą premiery

    Wykreślam w takim razie grę z listy zakupów