Y3richo
Gramowicz(ka)-
Zawartość
13 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Y3richo
-
Ranga
Robotnik
-
Witam, Przepraszamy bardzo wszystkich za opóźnienie w wysyłce. Większość zamówień została zrealizowana w piątek, zgodnie z informacją jaką udzielał nasz DOK. Jednak poprzez błąd techniczny niektóre zamówienia na produkt cyfrowy nie zostały zrealizowane w terminie. Ich realizacja nastąpiła dopiero dzisiaj, i do tej chwili wszyscy powinni otrzymać zamówione klucze. Jeszcze raz, bardzo przepraszamy za tę sytuację.
-
>ale mi to w tym sklepie jest pre order dostałem po 10 h od premiery klucz żadna mi róznica jak bym poszedł w >swoim miescie do sklepu i kupił se za tą samą kwote i do tego w pudełku Oczywiście staramy się realizować zamówienia przedpremierowe, najwcześniej jak to możliwe. Jednak w niektórych przypadkach, nie mamy możliwości wysyłki klucza np. dzień przed premierą. Zazwyczaj taka sytuacja ma miejsce ze względu na embargo nałożone przez wydawcę danego tytułu, i np. klucze możemy udostępnić dopiero o konkretnej godzinie. Pozdrawiam
-
Niestety zamówienia na wersje cyfrową, będą realizowane dopiero 18 lipca, ze względu na taki termin dostawy kluczy od naszego dostawcy. Zamówienia będzie można opłacać od 11 lipca. Pozdrawiam
-
Witam, Niestety wystąpił błąd techniczny w tym zamówieniu, i klucz nie przypisał się prawidłowo. Aktualnie wszystko powinno być ok, i kod powinien znajdować się na stronie ze szczegółami zamówienia nr UC01051489. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
-
Musiał wystąpić jakiś błąd techniczny, jeśli kod nie został wysłany mailem. Zgłoś proszę sprawę do DOK poprzez formularz zgłoszeniowy: http://sklep.gram.pl/pomoc/#formularz-kontaktowy podając numer zamówienia.
-
Hej, Z tego co się dowiedziałem, mail z kodem został wysłany na maila z zamówienia, po jego opłaceniu. Możliwe że mail wpadł do folderu Spam. W razie problemów, zgłoś proszę problem do DOK: http://sklep.gram.pl/pomoc/#formularz-kontaktowy
-
Dostaliśmy już nową partię kodów, więc każdy kto złożył zamówienie dzisiaj do godziny 11:00, powinien taki kod otrzymać. Jeśli kod nie znajduje się w szczegółach danego zamówienia, proszę o zgłoszenie problemu do naszego DOK, poprzez formularz zgłoszeniowy. Wszystkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone, jednak w związku z ich dużą ilością, każdy musi poczekać na swoją kolej :)
-
Witam wszystkich, Jeśli chodzi o kody do headstartu gry Wildstar, to kod jest dostępny poprzez stronę ze szczegółami zamówienia, Waszego konta gram.pl (link do kodu znajduje się pod produktem: Bonus - Dodatki do preorderów gry WildStar). Jest on przypisywany automatycznie do zamówienia, tuż po jego złożeniu, więc każdy kto złożył zamówienie do chwili obecnej, powinien taki kod otrzymać. W razie problemów - prosimy o zgłoszenie do naszego DOKu. DOK na bierząco rozwiązuje problemy.
-
Klucz jest przypisywany do zamówienia tuż po jego opłaceniu, jednak dostępny jest na stronie ze szczegółami danego zamówienia, po zalogowaniu się na konto gram.pl (zakładka moje zamówienia).
-
Cześć, Ogólnie opłacenie zamówienia jest możliwe poprzez stronę ze szczegółami zamówienia, po zalogowaniu się na konto gram.pl. W tym wypadku, zamówienie możesz też opłacić poprzez ten link: https://www.gram.pl/sklep_realizacja_platnosci.asp?e=ij7iH%2CrzZJaDBO0
-
Cześć. Dodatek Blume Agent jest zawarty w głównym kluczu gry, więc ubranie powinno znajdować się już w grze.
-
Cześć! W gram.pl zajmuję się działem gier cyfrowych. Odpowiem na wszystkie Wasze pytania związane z katalogiem, dostępnością produktów, promocjami, czy realizacją zamówień na produkty cyfrowe Kuba