likaq

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    12
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O likaq

  • Ranga
    Robotnik
  1. > > UP: Nazwać tych ludzi bandą amatorów to już trzeba mieć tupet... > > Serio? Tupet to trzeba mieć żeby za każdym razem popełniać ten sam błąd i brać za to > kasę. Bez najmniejszego wahania napisze ponownie pod względem optymalizacji swoich gier, > Obsidian to amatorzy, żeby nie być gołosłownym o to przykłady: > > * Knights of the Old Republic II: The Sith Lords - gra miała fatalna optymalizacje, bugi, > trzeba było czekać na patche bo nie dało rady nawet ukończyć tej gry. > > * Neverwinter Nights 2 - gra tnie mi się do tej pory, z komputerem o konfiguracji 10 > krotnie lepszej niż ta gra wymaga. > > * Fallout: New Vegas - Ponownie optymalizacja koszmar, błędy, brak balansu...etc etc > > * Alpha Protocol - Tu już pobili nawet samych siebie, nigdy nie grałem w bardziej zabugowana > grę od tej. Jak ta gra w ogolę trafiła na polki sklepowe to ja nie wiem. > Warto zauważyć, że Cykada85 nigdy czegoś podobnego nie napisał o bethesdzie, która produkuje od 1996 roku coraz większe bugfesty i to mimo że każda kolejna ich gra jest coraz bardziej dumbed-down. Firmie o znacznie większym majątku, dziale QA i nigdy nie poganianej przez wydawców. Nie ma ani jednego tematu o f4 w którym Cykada85 napisał ''Jak ta gra w ogolę trafiła na polki sklepowe to ja nie wiem'' mimo że f4 przebił pod względem bugów nawet skyrima. Nie ma ani jednego tematu o którejkolwiek grze beth w której Cykada85 napisałby " Tupet to trzeba mieć żeby za każdym razem popełniać ten sam błąd i brać za to kasę" mimo że to właśnie beth robi bugfest za bugfestem za bugfestem i jeszcze chcą za te swoje bugfesty kasę. Ot taka ciekawostka.
  2. likaq

    Fallout 4 - temat ogólny

    > Inkarnacja Bractwa Stali z F4 jest najgorszą, najbardziej bzdurną i nielogiczną frakcją, W przeciwieństwie do wspaniałej, logicznej i lore friendly inkarnacji bractwa w przewspaniałym fallout 3, nieprawdaż?
  3. "Po pierwsze nie tolerujemy tutaj wulgaryzmów" Za to "mazgaji" , "wiecznych malkonentów" i "betonu" a to tylko część określeń jakie padały pod adresem tych, którzy ośmielili się nie lubić fallouta 3 to już tolerujecie prawda?
  4. Lordpilot! Patrz co znalazłem: http://www.rpgwatch.com/forums/archive/index.php/t-4090.html ( żeby nie było że cytuję nma albo rpgcodex ) Todd Howard: "When we started this, we would go to great lengths to explains the differences from Oblivion," explains Fallout 3''s executive producer, Todd Howard. "If you''re talking to an enthusiast, there are so many differences, and we feel it''s under-selling the game to say it''s Oblivion with guns. But when we started talking to more consumer-oriented magazines, we''d have, like, two seconds...and we''d say, ''it''s like post-apocalyptic Oblivion with guns.'' And they''re like, ''Awesome!'' To Joe Public, it''s mainly first-peron, wide-open game and you get to do what you want. The game it''s closest to is Oblivion. So now when someone asks, ''Is it Oblivion with guns?'' my main answer is, ''in all the best ways.''" So now when someone asks, ''Is it Oblivion with guns?'' my main answer is, ''in all the best ways.''" Kto łże? Todd Howard czy Lordpilot?
  5. O proszę, przed premierą można krytykować W2! Ciekawe czemu w stosunku do fallouta 3 ta zasada nie obowiązywała? Zdradź nam odpowiedź lordpilocie! Todd Howard niech przestanie kłamać, że robi rolpleje ( Fallout 3 i Fallout 4 ) tylko nazwie rzecz tak jak wygląda: Hybrydy shootera i symulatora pieszych wycieczek. Jeśli dalej będzie łgał, to cóż mojej kasy nie zobaczy bo widzę z czym mam do czynienia. Po prostu nie ma sensu okłamywać innych.
  6. Quoted for posterity. Ciekawe w takim razie dlaczego nikt na takim nma nie rzucał tekstami jaki to wasteland 2 jest słaby [m-r] bo nie ma grafiki 2d w 256 kolorach? Zdradź nam ten powód lordpilocie! Consider suicide, naprawdę!. gra nie jest w stylu "Obliviona" LMAO. Yep, Fallout 3 totalnie nie okazał się być grą w stylu obliviona, nope. Wniosek: albo redaktorzy gola łgali jak psy albo ? Zdradź nam alternatywę lordpilocie! Wiesz co jest najbardziej zabawne? Że inne gry np Wasteland 2 czy torment numenera też były i są krytykowane tutaj na gram.pl przed premierą ale tylko w stosunku do fallout 3 obowiązywała zasada '' przed premierą można mówić o grze albo dobrze albo w ogóle'' . Za każdym razem kiedy sobie przypomnę przedpremierową krytykę wastelanda 2 i nowego tormenta na gramie, nie mogę oprzeć sie wrażeniu że gram.pl powinien dołożyć sobie na stronie głównej motto "promujemy podwójne standardy od 2005 roku" :)
  7. likaq

    Fallout 4 - temat ogólny

    Post dedykuję lordpilotowi. http://www.rpgcodex.net/content.php?id=10267 13 Shocking Facts about Fallout 4 That Will Forever Change the Way You Think about RPGs 1. The main storyline is completely unsuitable for an open world game​ 2. It''s a 100+ hour shooter, with all that entails​ 3. A solid equipment system is hampered by poor game balance​ 4. Enemies have a few new tricks, but they''re still not very interesting to fight​ 5. The world looks better and more varied than Fallout 3​ 6. The player-built settlements do not add anything interesting to the game​ 7. The UI is still built around the Pip-Boy​ 8. The character system is based on a good idea, but it fails in execution 9. The dialogue system is a terrible mistake​ 10. The companions are ineptly presented and primitively designed​ 11. A few decently designed side quests are ruined by the atrocious writing​ 12. I don''t know what Fallout 4''s setting is supposed to be about​ 13. Fallout 4 is a bad game Fallout 4 is a serious game full of caricatures; it''s a comedy game without any funny parts; it''s a 100+ hour single player shooter; it''s a treadmill of linear fetch and kill quests coupled with atrocious writing. It''s a shallow and simplistic game that struggles to create an illusion of depth and variety. It is a lazy, nonsensical, and fundamentally dumb piece of design that offers nothing of interest to the discerning cRPG player. I regret every minute I wasted playing this game. There is nothing more to say. Liczę na dobry butthurt na gramie, nie zawiedżcie mnie chłopaki.
  8. likaq

    Wasteland 2

    https://i2.wp.com/killapenguin.com/227/gallery/medium/wasteland2/wasteland-2-0014.jpg Faktycznie, wygląda jak gra z 1999 roku. Oh wait. Shitposting lorpilota w pełnej krasie. "Serio w 2014 coś takiego ? " Zabawne,że mówi to ktoś kto: 1.nie ma żadnego problemu z grafiką w takich grach jak undertale, hotline miami, terraria i setkami podobnych . Zaraz pewnie przeczytam, że undertale ma zajebistą grafikę jak na 2016 rok... 2.nigdy nie krytykował fallouta 3 za grafikę mimo że miał on paskudna grafę w porównaniu do ówczesnych gier AAA , żeby wymienić tylko crysis1 i cryostasis Zabawne, bo Ai w falloucie 3 też było gorsze niż w poprzednich falloutach, przeciwnicy w falloucie 3 też pchali się pod lufę. Ale naturalnie lord "double standards" pilot nigdy ai w falloucie 3 nie krytykował. Mimo że w przeciwieństwie do wastelanda 2 był grą AAA o gigantycznym budżecie, i to od gier AAA wypadało by wymagać więcej niż od gier indie.
  9. likaq

    Fallout 4 - temat ogólny

    A w którym miejscu pisałem coś o prostocie tworzenia / czasie produkcji / wielkości ekipy ? Zacytuj.
  10. likaq

    Fallout 4 - temat ogólny

    ciekaw jestem w którym uniwersum, bo na pewno nie w tym. Faktycznie, skyrim i oblivion były bardziej skomplikowane niż morrowind. Szczególnie w zakresie designu questów, skilli, zaklęć, mechaniki walki czy mechaniki tworzenia i rozbudowy protagonisty. Ciekaw jestem w którym uniwersum, bo na pewno nie w tym.
  11. likaq

    Wasteland 2 - recenzja

    Jak tam Bambusek? Doczekam się źródła? Zabawne jest ,że w tej recenzji myszasty w minusach pisze "błędy, błędy , błędy" a już w recenzji fallouta 3 mamy tylko " niestabilność" . Chodź to fallout 3 był nieporównywalnie bardziej zabugowany w dniu premiery.
  12. likaq

    Wasteland 2 - recenzja

    Rozumiem, że wklejenie cytatu ze źródła potwierdzającego że W2 miał 6 milionów dolarów nie stanowi dla ciebie problemu? No chyba że mamy do czynienia z kolejnym na gramie użytkownikiem który wyciąga sobie cyferki z odbytu. >Jeśli Wastelands jest tak zabugowany to na razie nie widzę sensu grać. Za to widziałeś sens w spędzeniu 100+ godzin* w najbardziej zabugowanej** grze ostatnich 8 lat znanej jako skyrim. Czym byłby gram.pl bez podwójnych standardów tutejszych użytkowników. * http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=21344&pid=6079 ** http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Glitches , http://afkmods.iguanadons.net/Unofficial%20Skyrim%20Patch%20Version%20History.html -> i to pomimo 9 oficjalnych patchy które do tej gry wyszły.