Vanhad

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    7
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Vanhad

  • Ranga
    Obywatel
  1. Witam. Jak koledzy powyżej. Również zamówiłem bez rejestracji. Zakup również opłacony. Kodu nadal nie ma . Nr. zamówienia : UE00301464
  2. Vanhad

    WILDSTAR

    Napewno mają wiecej takich jak ja. Ale na Boga ! Czy oni zajmują się sprzedażą gier od roku ? Czy od ~10 lat ? Kurcze ja wszystko rozumiem WSZYSTKO !? Sam pracuje z klientem i dla mnie nie do pomyślenia jest by nie dać klientowi jakiejś informacji
  3. Vanhad

    WILDSTAR

    Zamawiałem gry z różnych sklepów internetowych ale z takim NIE PROFESJONALIZMEM jeszcze do czynienia nie miałem. Myśłałem ,że gram.pl to poważny sklep ale widzę ,że wogule nie szanują klienta...
  4. Vanhad

    WILDSTAR

    Gdybym wiedział ,że tak będzie to uwierz mi kupiłbym w innym sklepie. A po całej sytuacji jest to OSTATNI produkt który tutaj kupiłem
  5. Vanhad

    WILDSTAR

    Dzwoniłem. Myślisz ,że ktoś łaskawie odebrał telefon ? Pisać też pisałem. 0 odpowiedzi.... Jakaś parodia
  6. Vanhad

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    ostro walą w gumy z klientami. Wczoraj nikt telefonu nie odbierał . Dzisiaj ludzie już grają a tutaj oczywiście jeszcze nikt klucza do aktywacji nie otrzymał . KIEDY otrzymamy klucze ???????????????
  7. Vanhad

    WILDSTAR

    Jest 03.06.2014r A ja jeszcze kodu do aktywacji gry nie otrzymałem ????? CO TO MA BYĆ ? Ludzie kupujący na allegro już w nocy zaczeli grać.... a TU CO ???? Znówu nikt telefonu nie będzie odbierał ?