bonescraper

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    335
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O bonescraper

  • Ranga
    Przodownik
  1. Szacunek dla pana Andrzeja. Zwłaszcza za jego przeszłość i udział w powstaniu. Sto lat i więcej.
  2. Lighting nie lightning. Pierwsze to "oświetlenie" drugie to "błyskawica".
  3. > > Za słownikiem internetowym Pons: > > > > shotgun - strzelba myśliwska > > double-barreled shotgun - dubeltówka > > Wpiszesz w Translator google i bedzie dubeltowka. Slownik slownikowi nie rowny. Tu gdzie > mieszkam a jest to anglojezyczny kraj dla ludzi strzelba to po prostu Gun, a Shotgun > to dubeltówka. > Sęk w tym, że Ty nie rozumiesz polskiego słowa "dubeltówka".
  4. Będę czepialski, ale shotgun to słowo które ma swój bezpośredni odpowiednik w języku polskim, jest to po prostu strzelba. A strzelba z podciętą lufą to obrzyn. Jednakowo mógłbyś mówić że "jeździmy carem" czy "bijemy przeciwników fistami"...
  5. Aw yiss! Trzymam kciuki za to, że się uda. Od dawna marzy mi się taktyczny turowy RPG z mechami w roli głównej.
  6. Wait, co? Monster trucki? I didn''t ask for this. Myślałem jednak, że będzie to 100% rajdowa gra na którą czekało wielu fanów. Zamiast dodawania monster trucków powinni skupić się nad dodaniem większej ilości rajdów, samochodów czy nad usprawnieniem modelu uszkodzeń, bo to ostatnie jest największą i moim zdaniem jedyną bolączką tej świetnej gry.
  7. Wygląda smakowicie, ale poczekam ze 2 lata na kompletną edycję.
  8. Chociaż gra nie jest najpiękniejsza, to jednak mogę zrozumieć wysokie wymagania. Model uszkodzeń jest bardzo szczegółowy, a wszystkie elementy które odpadają, zostają zniszczone, wszystkie ciała przechodniów i ich kończyny, wszystkie ślady opon i kałuże krwi pozostają w grze aż do samego końca. To daje ogromną ilość poligonów z pełną symulacją fizyki. Gra się swoją drogą naprawdę przednio.
  9. > A tak bardziej odnosnie do gry - jesli obecna lista samochodow jest listą pełną to własnie > wkroczylismy na nowy poziom biedy 105 samochodów to bieda?
  10. Bullshit. Można kupować skiny do statków i tylko to. To nie jest i nie będzie gra f2p. Widać, większość z was nie wie, że Frontier Developments wydają co najmniej jedną grą co rok i tak praktycznie nieprzerwanie od 1994 roku. Na brak pieniędzy to oni nie narzekają. FD wyłożyli 8 milionów funtów na Elite Dangerous zanim gra pojawiła się na Kickstarterze.
  11. > Sorry za lekki off top ale nigdzie nie mogę tego znaleść > > Ta Gra będzie MMO ? z tysiącem graczy na serwerze jednocześnie ? Czy grą multi typu Diablo > 3 ? Gdzie gra się głównie solo albo w małych grupach ? > > No i drugie pytanie > > Jak rozumiem puki co gra będzie płatna jednorazowo 30-50 $ a potem bez abonamenu ? > Czy może zrozumiałem żle i gra będzie FTP ? Jednocześnie w jednej instancji (systemie gwiezdnym) może przebywać od kilkudziesięciu do kilkuset graczy. Dokładnych danych niestety nie znam. Można też grać w prywatnych grupach lub solo. We wszystkich przypadkach gra będzie potrzebowała dostępu do internetu. W grze solo teoretycznie nie trzeba być online cały czas, gra pobiera dane o galaktyce tylko gdy dokuje się na stacji kosmicznej, przy skokach między systemami itd. Stan gry zapisywany jest jednak zawsze na serwerze. Grę się kupuje raz, i gra się za darmo. Gra ma natomiast otrzymywać płatne dodatki które poszerzają rozgrywkę. Lądowanie na planetach i ich eksploracja, wnętrza statków i stacji kosmicznych, abordaż i kradzież innych statków, takich rzeczy należy spodziewać się w płatnych dodatkach.
  12. > Jeszcze kilka patchy i będę mógł ruszyć do Paryża :) Jeśli posiadasz kartę graficzną z 4 GB Vram, to tak. W innym przypadku nie ma co tykać tej gry na PC. Na średnich ustawieniach gra zżera 2700-3500 Mb pamięci karty graficznej, high i ultra to 3900+. Oczywiście, jeżeli masz np. 2 GB Vram, tak jak ja, gra zżera całość (normalne zużycie to ok 2030 z moich 2048) i chce więcej. Więcej nie ma, więc niemiłosiernie zacina, pomimo generalnie stabilnej liczby FPS (35-49 na moim kompie). I tego nie zmienią w patchach, najlepszym przykładem jest Watch_Dogs, ta gra do dzisiaj posiada dokładnie ten sam problem.
  13. Bo ludzie pokroju OP chcą wycwaniaczyć się na innych, a jakżeby inaczej?
  14. bonescraper

    Zwiastun premierowy Assassin`s Creed Rogue

    To Black Flag 2. Ta sama mechanika, te same opcjonalne zadania: (polowanie na duże ryby, wraki statków, biwty morskie, budowanie floty), malutkie lokacje lądowe, nawet główne miasto to stary dobry Nowy Jork z AC3. Co najlepsze, animacje głównego bohatera to po prostu animacje Edwarda z AC4, Shae też walczy 2 mieczami itd. Ga warta kupienia co najwyżej na jakiejś grubej przecenie.