AAAsia

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    35
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O AAAsia

  • Ranga
    Przodownik
  1. > Te panienki to z której agencji towarzyskiej wzięte ? bo inteligencją i wysławianiem > nie grzeszą... Kolego... daruj sobie takie komentarze :) Bo w tym momencie to Ty reprezentujesz niski poziom inteligencji i kultury osobistej.
  2. Sklep: Xboksowe szaleństwo

    Kirlen my natomiast jesteśmy w stanie pokazać Ci tysiące przykładów gdzie nasi klienci byli bardzo zadowoleni z zakupu w naszym sklepie. A ich konsole śmigają cały czas! Mamy nadzieję, że jedna opinia nie spowoduje rezygnacji z zakupów. Polecamy zestawy i gwarantujemy, że są nowe i gotowe do grania!
  3. Sklep: Xboksowe szaleństwo

    Witam serdecznie, poprosimy o więcej szczegółów, gdyż nie jesteśmy w stanie zareagować na anonimowe komentarze. Prosze o podanie numeru zamówienie oraz o wysłanie całej korespondencji z naszym działem obsługi klienta na adres dok@gram.pl. Jesteśmy w stanie sprawdzić nagranie dokumentujące drogę produktu z magazynu do kuriera- pozwoli nam to zwerfikować gdzie nastąpiło uszkodzenie konsoli, o której Pan pisze. Jednak prosimy o przesłanie więcej informacji, gdyż obecnie nie jesteśmy w stanie skomentować sytuacji oraz udzielić Panu pomocy. Dziekujemy za współpracę oraz prosimy o dokładne przemyślenie słów kierowanych wobec gram.pl. My natomiast gwarantujemy, że sprzedajemy tylko nowe konsole i naszym celem jest dostarczyć do naszych klientów najwyższej jakości produkt! Sami jesteśmy graczami i sami wiemy co to znaczy dobry sprzęt do grania :) Cena jest atrakcyjna jednak absolutnie nie oznacza to, że konsole są używane. Gram.pl szczerze poleca!
  4. > Ja używam adblocka ze względu że mam g*wnianego neta z limitem. Uwierzcie mi, że te głupawe, > flashowe reklamy potrafią wpieprzać tego sporo :v Janse rozumiemy, my staramy się nie używaż reklam fleshowych. Ale czasami się zdaża ;/
  5. > Chociaż czasami jest to trudne, to ja adblocka nie używam ;) Dzięki :)
  6. Do niczego Was nie zmuszamy :)
  7. > Ciekawe czy dzwoniąc pod ten numer choć raz uda mi się dodzwonić ^ ^. Hej, Zmieniamy naszą strategie jeśli chodzi o Dział Obsługi Klienta i wprowadzamy zewnętrzną infolinię właśnie po to, aby każdemu udzielić pomocy! Mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni.
  8. Hej, dostaliśmy sporo zgłoszeń na Dział Obsługi Klienta z pytaniami, czy można jeszcze składać u nas w sklepie zamównia z powodów wyżej podanych. Zdzwiło nas to dlatego nie chceiliśmy czekać i puszczamy Wam krótką informację jak gram.pl aktualnie się ma :) Oczywiście mamy nadzieję, że cdp.pl ma się dobrze i życzymy im samych sukcesów :)! Trzymajcie się ciepło!
  9. > Może nie na temat ale czy to prawda CD Projekt pozbywa się cdp.pl ?? Czy portal sklep.gram.pl > będzie zamknięty ?? Bo nie wiem czy warto składac zamówienia jak kończycie działalność. Serwis gram.pl i sklep.gram.pl jest częścią Grupy Kapitałowej Action. http://www.action.pl/pl/firma/profil/ I zdecydownaie nie kończymy działalności! :)
  10. > > Promocja dobra, ale aktualnie nie na mój portfel ;) > > Promocja super, już facet wystawia zasilacze od złotówki na Allegro. Gram dostał forsę > od sponsora i ma gdzieś. ;) gram.pl nie dostał żadnej "forsy" od sponsora. To nasza wewnętrzna akcja. Oszczędź sobie komentarzy nic nie wnoszących w dyskusję, a bardzo bolących osoby które ciężko pracowały, aby taką promocję uruchomić dla Was. Tyle w temacie.
  11. > Niepotrzebnie robiliście banner ogólnostronny na parę minut. :P Hheheh :) Setki osób z tego właśnie banera trafili na stronę promocyjną :) I mieli możliwość skorzystania z naszej promocji. Potrzebnie to robiliśmy!
  12. Asortymentu było naprawdę dużo, sami byliśmy w szoku że tak szybko wszystko poszło. Nie dogodzimy każdemu...
  13. > Nie mam możliwości edycji posta po kilku minutach. > Pobiliśmy rekord! Ale wszyscy się rzucili :)
  14. > Nie mogę edytować, ale dodam tylko, że zasilacza już nie ma. :| Czego nie możesz edytować?
  15. > Dobra, gdzie jest harczyk? :D Nie ma nigdzie! Tak obchodzimy nasze 9 urodziny :)!