Ring5

XCOM 2 - Temat Ogólny [M]

103 postów w tym temacie

Dobra obejrzałem sobie zakończenie i zrobię mały spoiler:

Spoiler

Chodzi mi o scenkę która pojawia się po pojawieniu się napisu XCOM 2. Cały ending to cliffhanger w którym widać posąg obcych i jakieś komory na dnie morza i z dna wyjawia się jakaś energia czyżby szykowałby nam się expansion lub sequel będący remakiem XCOM:TFTD ??!! XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie zakończenie

Spoiler

będzie nawiązywało do gry "Terror from the deep", stąd ta "energia" czy coś na dnie oceanu. Szkoda że to pewnie oznacza wszystko od zera tzn. technologia itd. Zobaczymy też czy nie dodadzą DLC w stylu Enemy Within które wyjaśni więcej niż samo zakończenie, bo teraz nie masz pojęcia co się dzieje i tylko zastanawisz się co dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2016 o 19:36, Honou napisał:

Czy w pudełkowej wersji dostajemy kod do steama ?


Tak gdyż gra wymaga steama ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2015 o 11:23, Ring5 napisał:

Wiem, ze sie powtarzam i ze temat troche nie od tego, ale czy zdajecie sobie sprawe z
faktu, ze 20 lat temu wyszedl Terror from the Deep, najlepsza, jak dla mnie, czesc serii?


Przypominasz to na każdym kroku, ale ja się z Tobą nie zgadzam, najlepszą grą serii jest wg mnie pierwsze EU i basta! super gatunki ufoków i świetna fabuła, a TftD to kalka, odbicie jedynki i pójście na łatwiznę jej twórców, czyli tam gdzie w EU była woda i nie było misji po zestrzeleniu ufo, tak w TftD było na odwrót i działy się bitwy.. z drugiej strony jak się komuś to podobało to nie dziwie się, że mówi o genialnym pomyślę, ale wg mnie to pójście na skróty, co biorąc pod uwagę tamte czasy nie było czymś dziwnym, ale ogólnie nie trawiłem tej gry i przez cały czas od kiedy zaczynałem przygodę z grami komputerowymi, na co przypadł również czas grania w EU to czekałem na coś takiego jak XCOM: EU.

Przeszedłem nową "jedynkę" i była super, ale brakowało obrony bazy i paru szczegółów, na szczęście EW to naprawiło i gra stała się idealna jak na moje oczekiwania. Znów przeszedłem, trafiłem nawet na mega fajnego żołnierza Polaka, który został Ochotnikiem ;) także idealne zakończenia, a tu taki zonk po zagraniu w pierwszą misję XCOM2, wszystko co idealnie zrobiłem, tj. przeszedłem Iromana na najwyższym poziomie trudności bez strat, to mają gdzieś i forsują jakąś alternatywną historię..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra kupiłem i jednak na Windows Vista gra działa i jeśli chodzi o battlescape i mapkę to nawet nawet działa ale w menu i widoku avengera to masakra nawet z patchem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra okazuje się że pierwsze wspaniałe DLC z season passa to po prostu zestaw skórek i dodatków do edycji wyglądu żołnierzy. Ponoć cena będzie oscylować pomiędzy 4$ a 8$. Jak się cieszę że nie kupiłem wersji z Season Pass tylko normalnego retaila, bo zanosi się na powtórkę z rozrywki gdzie jedyny must have DLC to ten z nową klasą postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra na razie robię farmę elerium cores i ewentualnie demolkę advent site jak doomsday clock pokaże mi, że mam tylko 3 dni aż obcy osiągną swój cel. I chciałbym przedstawić mój punkt widzenia jeśli chodzi profesje żołnierzy, amunicję oraz co ogólnie sądzę o niektórych przeciwnikach.

Klasy postaci:

1) PSI - Dobra to jest totalna demolka z tą klasą. Jedyna klasa postaci co może wyuczyć się wszystkich swoich zdolności(tylko kolejność szkolenia zdolności to random), a co za tym idzie odstawić istny armageddon na polu bitwy. Jedyne wady dość długie szkolenie w bazie(i to też jest random, bo zdarza się że koleś szybciej wszystko odblokuje), ale za to nie musi ryzykować na polu walki. Ze wzgledu na ogrom możliwości PSI nie ważne jakie ammo wsadzisz, bo moce PSI ignorują pancerz.

2) Specialist - Druga najlepsza klasa postaci w grze(nr. 1 to PSI) pod każdym względem. Opcja haker bardzo ułatwia grę z przeciwnikami mechanicznymi, zwiad i daje parę możliwości ofensywnych. Potem mamy dedykowanego medyka który jest doskonały jako support. Ulepszenie gremlina nie tylko zwiększa umiejętność hakowania, ale także wzmacnia inne umiejętności. Klasa nie jest tak zależna od amunicji jak reszta.

3) Ranger - Jeśli chcesz mieć przyzwoity damage i jako tako szansę przetrwania kosztem ukrywania się to bierz całe prawe drzewko umiejętności i dorzuć Run&Gun + Rapid Fire. Ale jeśli chcesz scouta lub wojownika walki wręcz to każde drzewko ma swoje zalety. Bardzo wszechstronna klasa postaci możesz mieć CQ, Scouta oraz gunnera z tej klasy. Dodatkowo tak jak assault z XCOM:EU/EW może używać zarówno strzelby jak i karabinu. Najlepiej stosować amunicję która dodaje bazowy damage lub niweluje jakieś perki przeciwników. A tak to klasa nr 3.

4) Grenadier - Klasa nr. 4, bo nie ważne jaką opcję wybierzesz będziesz zadowolony tylko jeden szkopuł. W lewej tabelce umiejętności grenadiera na poziomie sierżant nie należy brać opcji demolka bo ulepszona zdolność jest na poziomie pułkownik. Klasa zależna od amunicji i granatów.

5) Sharpshooter - Klasa nr. 5 gdyż opcja gunslinger bardzo dobra, ale klasyczny snajper to co innego. Wersja snajper ma tylko 3 dobre skille są to Dead Eye, Long Watch i Killzone reszta taka sobie i nie warta zachodu. Ogólnie Sharpshooter gunslinger to jedyna warta opcja. Klasa postaci bardzo zależna od stosowanej amunicji.

Amunicja:

Tracer rounds - No +10 AIM piechotą nie chodzi najlepiej dawać żółtodziobom lub Sharpshooters ze specjalizacją na snajpera.

Talon rounds - Nowe Reaper Rounds +20% crit chance i +1 crit damage dobre na T1 jeden gdy masz broń konwencją, ale potem w T2 to jedynie dla Rangera z shotunem albo snajper Sharpshooter. A w T3 to chyba najlepiej zapomnieć.

Bluescreen Rounds - +5 obrażeń przeciw jednostkom mechanicznym i osłonom shieldbearers. Bardzo przydatna rzecz zwłaszcza w late game gdzie jednostki mechaniczne mają zwiększony pancerz a shieldbearers dają 5 punktów osłon wszytkim w pobliżu. Dodatkowo przyjemny fakt, że po badaniu Bluescreen Protocol w Proving Grounds można tę amunicję normalnie produkować w sekcji przedmiotów w engineering.

Venom Rounds - +1 obrażeń i szansa zatrucia jednostek biologicznych. Ogólnie przyzwoita amunicja tylko niektóre jednostki biologiczne są na nie odporne.

Dragon Rounds - +1 obrażeń i szansa na podpalenie jednostek biologicznych. Czyli ognista powtórka z powyższego tylko podpalenie zadaje więcej obrażeń z tego co widzę.

AP Rounds - Dar niebios który neguje do 5 punktów pancerza. Istne cudo i must have przez całą grę gdyż w late game prawie wszyscy przeciwnicy mają pancerz o wartości przynajmniej 2 punkty.

Przeciwnicy

Dobra będę szczery najbardziej wkurzający przeciwnicy w grze to Viper, Lancer, Shieldbearer i Andromedon. Zgadza się nie Gatekeeper czy też Sectopod z olbrzymią ilością hp, pancerza i zdolnościami które mogą zatłuc nasz oddział bardzo szybko w pojedynkę każdy. Tylko na dzień dobry Viper który potrafi wypuścić chmurę trucizny lub przeciągnąć członka drużyny z połowy mapy i zacząć go dusić. Potem do akcji wkracza Lancer który potrafi ukatrupić jednym ciosem wywalić całą walkę do góry nogami gdyż swoim uderzeniem może -> ukatrupić, zadać porządne obrażenia by inny dobił, zdezorientować lub też spowodować nieprzytomność. Potem mamy cholernego Shieldbearer''a który nie dość że ma całkiem porządny pancerz to jeszcze daje tarcze sobie i wszystkim do okoła. A na sam koniec wisienka na torcie czyli Andromedon który to nie dość, że wali z plazmy i kwasem usuwający pancerz wraz z osłoną terenową . To ma dodatkowo od cholery życia i pancerza z odpornością na EMP oraz Kwas(ale nie efekt shred). I jakby tego było mało to po zabiciu pilota trzeba jeszcze męczyć się z cholernym kombinezonem, który po śmierci operatora ma full HP, ma w 4 literach przeszkody i zostawia za sobą trujący kwas,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowy mod od Twórców Long War jest w zasadzie jednym wielkim update do muton centurion pack i zmienia jego nazwę na Long War alien pack tutaj changelog

* Muton Centurion, a Muton leader with the ability to inspire its allies
* Muton Elite, a powerful Muton who can dominate in battle
* ADVENT Drone, a small, nimble crowd-control robot that hunts for hidden enemies
* Naja, an alien sharpshooter related to the Viper
* Sidewinder, a speedy alien skirmisher related to the Viper
* Sectoid Commander, a stronger sectoid with area-of-effect abilities
* ADVENT MEC Archer, a mechanized unit built to bombard at long ranges
* Chryssalid Soldier, a larger, strong Chryssalid
* Hive Queen, a monstrously large Chryssalid
* ADVENT Sentry, a soldier specializing in overwatch abilities
* ADVENT Grenadier, a soldier with a grenade launcher
* ADVENT Rocketeer, a soldier with a rocket launcher
* ADVENT Gunner, a suppression specialist
* Many of these have upgraded versions that appear later in the campaign, and the mod includes upgraded Vipers and Archons as well.

20160812095025125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć koledzy, mama nadzieję, że tu również mogę się przywitać.

Nie mam już siły, od kilku dni walczę z save'ami Xcom 2

O ile w grze mogę je robić, to za cholerę nie daje się ich wczytać. Dotyczy to wyłącznie wczytania podczas misji bo gdy wyjdę do pulpitu i załaduję grę ponownie, mam puste okienko i żadnych zapisanych save.

W tym momencie granie mija się z celem :/

Podczas uruchamiania mam komunikat:

Program CrashDumpWatcher przestał działać. WTF?

Nigdy czegoś takiego nie miałem, wszystkie gry nie tylko steam działają bez zająknięcia, tylko to cholerne XCOM 2.

W załączniku obrazek po ręcznym uruchomienie CrashDumpWatcher.exe który znajduje sie w katalogu gry  ..\..\XCOM 2\Binaries\Win64

Przeszukałem masę stron w celu rozwiązania problemu i dupa... nie znalazłem a  może google podsyła mi niewłaściwe wyniki :/

 

Liczę na waszą pomoc, bo sam sobie już nie poradzę.

CrashDumpWatcher.PNG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2018 o 08:47, wingerman napisał:

 

CrashDumpWatcher.PNG

weryfikacja integracji plikow na steamie sie kłania i na przyszłość jak grasz to ctrl+alt+del i znajdź tego crashdumpwatcher i zamykaj go za kazdym razem jak grasz w grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weryfikacja plików robiona - poprawna.

Nie ma co zamykać CrushDump bo on sam się nie uruchamia jak widać. 

Problem nadal mam i szlak mnie trafia, że nie mogę znaleźć rozwiązania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musze dodać swoje dwa grosze na temat 'nowego" XCOMa. Zachodzę w głowę za co ten tytuł otrzymywał tak wysokie noty - tzn ok pod względem mechaniki, nowości, tu wszystko cacy, rozumiem. Ale na boga - optymalizacja tej gry, nawet po dwóch latach od premiery to jest normalna kpina.
Tak ponurego żartu optymalizacyjnego dawno nie przerabiałem. Bo o ile silnik jak działa to jest wszystko ok - to w 90% nie działa, bo raz granatem rozmontujesz pół budynku i grafika jest płynna jak żyleta a za chwile zrobisz małe pierdnięcie granatnikiem w przystanek i klatki lecą na ryj. O czasie ładowania misji nawet nie wspomnę [jedna z niewielu gier jakie wymusiły na mnie przerzucenie na ssd i też wiele to nie dało].

Technologiczny GNIOT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Zekzt napisał:

Musze dodać swoje dwa grosze na temat 'nowego" XCOMa. Zachodzę w głowę za co ten tytuł otrzymywał tak wysokie noty - tzn ok pod względem mechaniki, nowości, tu wszystko cacy, rozumiem. Ale na boga - optymalizacja tej gry, nawet po dwóch latach od premiery to jest normalna kpina.
Tak ponurego żartu optymalizacyjnego dawno nie przerabiałem. Bo o ile silnik jak działa to jest wszystko ok - to w 90% nie działa, bo raz granatem rozmontujesz pół budynku i grafika jest płynna jak żyleta a za chwile zrobisz małe pierdnięcie granatnikiem w przystanek i klatki lecą na ryj. O czasie ładowania misji nawet nie wspomnę [jedna z niewielu gier jakie wymusiły na mnie przerzucenie na ssd i też wiele to nie dało].

Technologiczny GNIOT.

Musisz wtedy zakupić płatny patch o nazwie War Of The Chosen. Dosłownie jak relic i Dawn of War 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Numenpl napisał:

Musisz wtedy zakupić płatny patch o nazwie War Of The Chosen. Dosłownie jak relic i Dawn of War 1.

Może jestem dziwnym człowiekiem, ale mimo grania na konsoli, to te problemy z optymalizacją były jedynym minusem. I chciałbym takie płatne patche dostawać w wielu innych grach, jeśli będą dawać mi taki fun z ponownego odkrywania tytułu.

Choć prawdę mówiąc - dalej mnie boli brak wsparcia dla Long War na konsolach. To byłby dopiero kosmos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Numenpl napisał:

Musisz wtedy zakupić płatny patch o nazwie War Of The Chosen. Dosłownie jak relic i Dawn of War 1.

WOTC nie naprawia zupełnie nic w kwestii skoków klatek np podczas destrukcji otoczenia - co więcej, mapy pełne lostów gdzie nie daj bóg zawali się jakiś budynek potrafią tak stutterować, ze aż się chce ten tytuł wywalić z dysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Zekzt napisał:

WOTC nie naprawia zupełnie nic w kwestii skoków klatek np podczas destrukcji otoczenia - co więcej, mapy pełne lostów gdzie nie daj bóg zawali się jakiś budynek potrafią tak stutterować, ze aż się chce ten tytuł wywalić z dysku.

Może tobie, ale mi naprawił wszystko to o czym pisałeś i o fakcie pt. nie muszę grać już na absolutnym low by miec te minimum 30 klatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się