Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – zobacz pełne demo z E3

17 postów w tym temacie

> D Dog jest słodziutki, fajnie że będziemy mieli towarzystwo w czasie zabawy :D

Bajka słodziutki. Jest świetnie animowany. Kojima nie robił nigdy niczego do połowy :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie (i Panie)! Wie ktoś dlaczego Snake ma mechaniczną rękę? Gra dzieje się po Guns of the Patriots czy w innym czasie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetnie się prezentuje jednak mam nieco zastrzeżeń. Mam nadzieję, że są związane z wyborem do prezentacji niskiego poziomu trudności.
Mianowicie:
-w grze nastawionej na skradanie w ciągu dnia na płaskiej pustyni gracz a już zwłaszcza jego pojazd powinien być widziany z większych odległości niż 10-20 metrów od przeciwników,
-nasyłanie wilka/psa na wrogów bez jakiegoś uprzedniego odwrócenia ich uwagi powinno się zakończyć w kilka sekund, po kilku krótkich seriach z karabinu... tutaj przeciwnik sobie patrzy, "O! Piesek na mnie szarżuje... Pewnie chce się przywitać. O jej... jednak nie... aua!" a jego kumpel tylko sobie obserwuje jak od dobrych 10 sekund pies zagryza jego towarzysza.
-Przebywanie w bazie wroga (pierwszej z filmiku) powinno być związane z chociaż częściowym zagrożeniem... stanie 10 metrów od niej by odczekać aż wsparcie, które przybyło na alarm sobie stwierdzi, że poza zabitymi po ich stronie, brakującym zakładnikiem, bądź co bądź kosztownym sprzętem militarnym oraz kasetą z muzyką nic ciekawego się tam nie dzieje i można już wracać do domu jest już jakimś krytycznym idiotyzmem. Gdzie jakieś poszukiwania, przeczesywanie terenu dookoła bazy i pościg? Pominę już stanie na widoku, ba! wręcz na samej drodze, którą przybywają posiłki.
-W terenie objętym działaniami militarnymi każdy nie zapowiedziany przelot samolotu nad bazą/obszarem powinien wzbudzić przynajmniej zdziwienie jak nie jakiś "wstępny" alarm (chodzi mi o samolot, który zaczepia się hakiem o linkę przywiązaną do balonu by go przechwycić). A szczególnie już po 10 razie... Czy nie byłoby ciekawiej gdyby gracz był zmuszony podjąć decyzję czy warto teraz odesłać sprzęt/zakładnika ryzykując wszczęcie jakiegoś alarmu i poszukiwania czy też może ryzykować pod koniec misji gdy trzeba będzie się ewakuować w pośpiechu i może nie starczyć czasu na jego odesłanie pomijając już hipotetyczne nadłożenie drogi.
-W grze, która tak stara się odwzorowywać liczne detale poruszanie się pojazdem po wydmach lub po prostu poza drogami powinno być w pewnym stopniu utrudnione. Raz, że wyglądałoby to realistyczniej (ten robot na tych mini-kółkach musiałby być wykorzystywany z rozwagą i planem) to można by było planować taką ucieczkę by przeciwnicy nie mogli nas ścigać (albo ugrzęzną albo będą zmuszeni nadłożyć drogi ryzykując zgubienie gracza).
-Czołg z miniguna? Nie mam pytań...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.06.2015 o 20:47, dariuszp napisał:

O którego Snakea Ci chodzi? Bohaterem jest Big Boss. Papa wszystkich snakeów


Ok, to już się wyjaśniło i wszystko wiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciii, bo Ci sie zaraz fanboje zleca i powiedza, ze tak ma byc i w ogole! To nawet nie chodzi o skradanie, koles biegnie do tych pierwszych dwoch gostkow, a Ci nic. Zero reakcji. Do tego dochodzi pare innych kwestii zwiazanych z psem i np. sekundowym przetransportowaniem zabranych ludzi do bazy o ruskim tlumaczu co to nawet tlumaczy komendy wypowiadane przez Snake''a nie wspomne.

Btw, przy F4 bylo: o Boze! Pies! Jak oni mogli dac psa?! I w ogole bez treningu komend, ale zal.pl oneonenone!!11!, a tutaj nic - super!! MGS V rulezz!!

Podwojne standardy ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra będzie gites ale tak jak napisał Reyer dużo rzeczy do poprawy bo takie niedopracowania rzeczywiście śmieszą... ale coś widzę że i tak MGSV schowa się przy Tom Clancy''s Ghost Recon: Wildlands :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Świetnie się prezentuje jednak mam nieco zastrzeżeń. Mam nadzieję, że są związane z wyborem
> do prezentacji niskiego poziomu trudności.
> Mianowicie:
> -w grze nastawionej na skradanie w ciągu dnia na płaskiej pustyni gracz a już zwłaszcza
> jego pojazd powinien być widziany z większych odległości niż 10-20 metrów od przeciwników,
> -nasyłanie wilka/psa na wrogów bez jakiegoś uprzedniego odwrócenia ich uwagi powinno
> się zakończyć w kilka sekund, po kilku krótkich seriach z karabinu... tutaj przeciwnik
> sobie patrzy, "O! Piesek na mnie szarżuje... Pewnie chce się przywitać. O jej... jednak
> nie... aua!" a jego kumpel tylko sobie obserwuje jak od dobrych 10 sekund pies zagryza
> jego towarzysza.
> -Przebywanie w bazie wroga (pierwszej z filmiku) powinno być związane z chociaż częściowym
> zagrożeniem... stanie 10 metrów od niej by odczekać aż wsparcie, które przybyło na alarm
> sobie stwierdzi, że poza zabitymi po ich stronie, brakującym zakładnikiem, bądź co bądź
> kosztownym sprzętem militarnym oraz kasetą z muzyką nic ciekawego się tam nie dzieje
> i można już wracać do domu jest już jakimś krytycznym idiotyzmem. Gdzie jakieś poszukiwania,
> przeczesywanie terenu dookoła bazy i pościg? Pominę już stanie na widoku, ba! wręcz na
> samej drodze, którą przybywają posiłki.
> -W terenie objętym działaniami militarnymi każdy nie zapowiedziany przelot samolotu nad
> bazą/obszarem powinien wzbudzić przynajmniej zdziwienie jak nie jakiś "wstępny" alarm
> (chodzi mi o samolot, który zaczepia się hakiem o linkę przywiązaną do balonu by go przechwycić).
> A szczególnie już po 10 razie... Czy nie byłoby ciekawiej gdyby gracz był zmuszony podjąć
> decyzję czy warto teraz odesłać sprzęt/zakładnika ryzykując wszczęcie jakiegoś alarmu
> i poszukiwania czy też może ryzykować pod koniec misji gdy trzeba będzie się ewakuować
> w pośpiechu i może nie starczyć czasu na jego odesłanie pomijając już hipotetyczne nadłożenie
> drogi.
> -W grze, która tak stara się odwzorowywać liczne detale poruszanie się pojazdem po wydmach
> lub po prostu poza drogami powinno być w pewnym stopniu utrudnione. Raz, że wyglądałoby
> to realistyczniej (ten robot na tych mini-kółkach musiałby być wykorzystywany z rozwagą
> i planem) to można by było planować taką ucieczkę by przeciwnicy nie mogli nas ścigać
> (albo ugrzęzną albo będą zmuszeni nadłożyć drogi ryzykując zgubienie gracza).
> -Czołg z miniguna? Nie mam pytań...
W MGS''ach nigdy nie chodziło o skrajny realizm a takiego czytając Twój koment sie domagasz. Co do systemu fultona to wręcz ma być wręcz nieco komicznie, co ja tam gadam cała saga MGS balansuje na krawędzi powagi i satyry wręcz. Dlatego nie doszukuj się wszędzie "nieścisłości" bo na ile obcowałem z serią MGS (i tutaj myślę żę weterani serii sie ze mną zgodzą) po tym co zobaczyłem nie widzę żadnych patologii od Kojimy. A co do realizmu chyba faktycznie jeśli aż tak Ci na nim zależy to nie MGS lecz raczej Wildlands powinien Cie zadowolić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Panowie (i Panie)! Wie ktoś dlaczego Snake ma mechaniczną rękę? Gra dzieje się po Guns
> of the Patriots czy w innym czasie?
Gra dzieje się między MGS Ground Zeroes, a Metal Gear (wydanym na początku lat 90).
Big Boss ma mechaniczną rękę, bo

Spoiler

stracił ją po wydarzeniach z Ground Zeroes

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2015 o 16:31, Deturis napisał:

Gra dzieje się między MGS Ground Zeroes, a Metal Gear (wydanym na początku lat 90).
Big Boss ma mechaniczną rękę, bo

Spoiler

stracił ją po wydarzeniach z Ground Zeroes

.


Dzięki wielkie. Legenda głosi, że ten kto pierwszy ogarnie chronologię MGSów (wydarzeń i losów wszystkich postaci) posiądzie dar nieśmiertelności :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować