Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Team17 zapowiada The Escapists: The Walking Dead

8 postów w tym temacie

Śmiech na sali. Czy ta ''gra'' będzie za darmo, czy jeszcze trzeba za to dzieło płacić? Doprawdy nie pojmuję jak w XXI wieku twórcy mają czelność wypuszczać coś takiego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 14:47, KannX napisał:

Śmiech na sali. Czy ta ''gra'' będzie za darmo, czy jeszcze trzeba za to dzieło płacić?
Doprawdy nie pojmuję jak w XXI wieku twórcy mają czelność wypuszczać coś takiego...


Szczerze mówiąc nie wiem co ci się w takich grach nie podoba. Od czasu do czasu(np. czekając na premierę większej produkcji) można sobie w taką grę pograć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, zaraz - bo jednej rzeczy nie rozumiem. Siedzą u ciebie w domu ludzie z Team17, przystawili ci lufę do głowy i zmuszą cię do grania w ten tytuł i ewentualnie kupienie tej gry ? Chyba nie. Więc w czym problem ?
Wydadzą jako płatny - rynek zweryfikuje czy się opłacało. Na steamie wychodzą co i rusz gry z grafiką retro, część wybitnie dobra [z gigantycznym replayability chociażby] a cześć jako totalne dno. Wszystko weryfikują konsumenci, nie ma przymusu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 14:53, Zekzt napisał:

Na steamie wychodzą co i rusz
gry z grafiką retro, część wybitnie dobra [z gigantycznym replayability chociażby] a
cześć jako totalne dno. Wszystko weryfikują konsumenci, nie ma przymusu.


No niech będzie, ale fascynują mnie sukcesy takich gier, że się to ludziom podoba. Bo to produkcje, które można zrobić w miesiąc dosłownie. Może ja tego nie czuję, choć zaczynałem przygodę z grami na Pegasusie/Nesie i tam była taka grafika :) W remake pierwszej Contry bym zagrał, żeby był identyczny gameplay a jedynie grafika poprawiona w full HD (coś jak Street Fighter 2 HD Remix)

Ależ burzę wywołałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.07.2015 o 15:00, KannX napisał:

No niech będzie, ale fascynują mnie sukcesy takich gier, że się to ludziom podoba. Bo
to produkcje, które można zrobić w miesiąc dosłownie.


Kurcze - marnujesz potencjał. Na steamie został byś milionerem jeśli w miesiąc jesteś w stanie robić gry takie jak np Castle Crashers czy Dungeon of the Endless. Rozumiem, że w dwa miesiące spokojnie zrobisz tytuł pokroju Darkest Dungeon czy Rogue Legacy.

Dnia 09.07.2015 o 15:00, KannX napisał:

Może ja tego nie czuję, choć zaczynałem
przygodę z grami na Pegasusie/Nesie i tam była taka grafika :) W remake pierwszej Contry
bym zagrał, żeby był identyczny gameplay a jedynie grafika poprawiona w full HD (coś
jak Street Fighter 2 HD Remix)


Nie samą grafiką człowiek żyje.
Sam lubię gry z fotorealistycznym aspektem wizualnym, ale to nie jest najważniejsze.

Dnia 09.07.2015 o 15:00, KannX napisał:

Ależ burzę wywołałem :)


Ekhem - bo piszesz głupoty =P ? Zwłaszcza z perspektywy rynku, gdzie wiele tego typu produkcji ma ogromną fanbaze a ich twórcy zarobili ciężką kasę. wiele tytułów AAA nie ma ani takiego supportu ani tak złożonej mechaniki jak niejeden indyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2015 o 15:00, KannX napisał:

> Na steamie wychodzą co i rusz
> gry z grafiką retro, część wybitnie dobra [z gigantycznym replayability chociażby]
a
> cześć jako totalne dno. Wszystko weryfikują konsumenci, nie ma przymusu.

No niech będzie, ale fascynują mnie sukcesy takich gier, że się to ludziom podoba. Bo
to produkcje, które można zrobić w miesiąc dosłownie. Może ja tego nie czuję, choć zaczynałem
przygodę z grami na Pegasusie/Nesie i tam była taka grafika :) W remake pierwszej Contry
bym zagrał, żeby był identyczny gameplay a jedynie grafika poprawiona w full HD (coś
jak Street Fighter 2 HD Remix)

Ależ burzę wywołałem :)


Ale to jest bardzo proste, już tłumaczę. Po pierwsze, nie da się w kilka osób zrobić takiej gry w miesiąc, ale faktycznie wymagają one dużo mniej pracy niż te wszystkie tytuły AAA. A to dlatego, że zabierają się za nie małe zespoły (czasami pojedyncze osoby) z małymi budżetami. Więc nie są w stanie pozwolić sobie na dopieszczone modele, tekstury, animacje itd.

Po drugie, tam gdzie szwankuje oprawa często pojawia się bardzo dobry gameplay, i to jest najważniejsze w grach.

Po trzecie, ponieważ takie gry nie mogą konkurować oprawą często muszą konkurować oryginalnością. Muszą szukać swojej niszy. To modderzy i twórcy indie tworzą najciekawsze i najoryginalniejsze gry. Tam gdzie wielkie studia z ogromnymi budżetami nie mogą sobie pozwolić na ryzyko tam wchodzą twórcy indie. Dzięki temu powstają fajne gry, które mogą się spodobać wąskiej grupie odbiorców. Coś nie do pomyślenia w przypadku gry za x milionów dolarów z super grafiką

Na koniec powiem tylko, że cieszę się bardzo, że takie gry powstają. Dlatego, że są oryginalne, że stawiają na gameplay, że po prostu są fajne. No i są tanie. Od kilku lat gram głównie w tytuły indie, bo studia AAA mają niewiele do zaoferowania - jedynie odgrzewane kotlety albo "nowe" IP, ale zawsze tworzone według tego samego szablonu. Proszę, nie zabraniajcie tworzenia gier indie bo wtedy nie będę miał w co grać ("Doprawdy nie pojmuję jak w XXI wieku twórcy mają czelność wypuszczać coś takiego")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować