Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Przejście Rise of the Tomb Raider zajmie co najmniej 15 godzin

8 postów w tym temacie

Z jednej strony, przede mną jeszcze ponad rok czekania.
Z drugiej strony, będę miał przynajmniej wiedzę na temat samej gry, tzn. jak została przyjęta i oceniona przez graczy, na XboxOne.
Nie będę się specjalnie interesował samą zawartością, żeby ewentualnie, nie popsuć sobie zabawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra mnie obchodzi mniej niż zdanie merkel na temat uchodźców, ale 15 godzin to dobry wynik. Męczą mnie już gry, w których coś zaczyna się dopiero dziać po 30h. Sztuczne rozwlekanie gier durnymi side questami, znajdźkami, odległościami.12-20h to dla mnie idealny czas gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

15 godzin to dwa razy więcej niż poprzednia część, ale obawiam się, że ta liczba i tak jest zawyżona. Nie mówię o speedclearach, ale ja raczej bym strzelał w jakieś 10 godzin. Obym się mylił. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie gram w ten tytuł i mam trochę mieszane uczucia ....
Z jednej strony, jest to więcej tego samego, co w remaku sprzed dwóch lat - nie zmienił się ani arsenał broni ani ciosów Lary

Spoiler

( nie ma, niestety, dwóch pistoletów )

, jest za to trochę mniej walki, QTE i jakby mniej filmowości a la Uncharted ( a szkoda ). Zagadek dalej niewiele ;)
Graficznie, szału nie ma, jest podobnie jak w poprzedniczce i myślę, że X350 by wystarczył, ale z drugiej strony ...
No właśnie. Gra, a raczej jej teren jest znacznie większy, rozleglejszy. Np. teraz jestem w lokacji, której nie powstydziłby się niejeden RPG, więc jest dobrze.

Przy okazji zastanawiam się, co by wyszło z growej kooperacji Drake''a i Lary? Myślicie, że twórcy obu gier mogliby się pokusić o coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować