Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Bez wymówek, bez ograniczeń" - dlatego Quake Champions trafi tylko na PC

7 postów w tym temacie

+++ zmiana z 30 klatek na sekundę na 60 jest wielką sprawą +++

Przynajmniej są jeszcze firmy które ogarniają temat. Do tej pory nie ogarniam ludzi co wmawiają innym ze nie widać różnicy między 30/60 a różnica w płynności jest wręcz spora dla oka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> +++ zmiana z 30 klatek na sekundę na 60 jest wielką sprawą +++
>
> Przynajmniej są jeszcze firmy które ogarniają temat. Do tej pory nie ogarniam ludzi co
> wmawiają innym ze nie widać różnicy między 30/60 a różnica w płynności jest wręcz spora
> dla oka.

Ponoć prawdziwa gra w szybkie strzelanki zaczyna się właśnie od 60 klatek :) A ci, którzy wmawiają innym że nie widzą różnicy pomiędzy 30 a 60fps, to albo kłamią albo mają bardzo poważne problemy ze wzrokiem. Ja osobiście przestaję dostrzegać różnicę w płynności powyżej 50fps i właśnie tę wartość uważam dla siebie jako komfortowe minimum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

30 a 60 klatek to faktycznie spora różnica, ale już gadanie o 120 to czysty pr typu: "nasza gra będzie tak hardcoreowa, dla tak bardzo hardcoreowych graczy, że aż kilku nadludziom zapewnimy te 120 fpsów" :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> 30 a 60 klatek to faktycznie spora różnica, ale już gadanie o 120 to czysty pr typu:
> "nasza gra będzie tak hardcoreowa, dla tak bardzo hardcoreowych graczy, że aż kilku nadludziom
> zapewnimy te 120 fpsów" :x

Nie wiesz co mówisz. Jeśli masz monitor 100/120/144 Hz to w bardzo dynamicznych FPSach i ogólnie w bardzo dynamicznych grach widać różnice w animacji. Obecnie po roku ze 144 Hz jestem w stanie rozpoznać nawet kiedy w American Truck Simulator animacja spada ze 120 do 60 i viceversa. W bardzo dynamicznych grach widać to od razu. Kiedyś też myślałem że 60 FPS to górna bariera ale myliłem się mocno. Obecnie tak się odzwyczaiłem, że ciężko mi się gra w takiego Overwatcha poniżej 100 FPSów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie czemu niektórzy uważają, że 30fps starczy? Bo grają na konsoli, przed TV, który wykonuje postprocessing tego obrazu i interpolację do wyższego odświeżania, co niweluje po części brak płynności i dlatego uważają, że jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować