Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Gram.pl

To już koniec Ghost Recon Phantoms

7 postów w tym temacie

Gra była na rynku 4 lata, swoje zarobili. Popularność spada jak się nie ma pojęcia co dalej robić z danym tytułem. Poza tym pamiętam że mocno spieprzyli tą na prawdę dobrą grę stosując swoje chamskie techniki zarobkowe. Aby mieć szanse na grę musiałem wydać sporo kasy, jeśli tego nie zrobiłeś byłeś mięsem armatnim dla tych którzy tą kasę wydali.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brałem udział w zamkniętej becie, kiedy ta gra jeszcze miała tytuł GR Online. Muszę przyznać, że wtedy ta gra naprawdę była fajna i wciągająca. Ale przechodząc do otwartej bety coś zaczęło się powoli sypać - zaczęły się mikrotransakcje. Oczywiście po wyjściu z faz testowych ta gra już poszła w full pay-to-win i zupełnie straciłem jakiekolwiek zainteresowanie tym tytułem. Gra miała potencjał, zabiła ją chciwość twórców. Szkoda, że nie wyszło to w modelu pay-to-play, może wtedy to zyskałoby większy sukces.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak bardzo podobało mi się Ghost Recon Online w fazie zamkniętej bety, nawet pisałem o tym na swoim gramsajcie. Granie w pewien sposób drużynowe, całkiem dobrze zrobione mapy i sporo możliwości ulepszania broni jak na grę F2P to były duże plusy produkcji. Tylko tak jak wielu graczy zauważyłem, że w momencie przejścia na wersję otwartą i po premierze na Phantoms widać było zmianę na gorsze. Faktycznie - mikropłatności zjadły tę grę, zresztą jak wiele innych tytułów dobrze zapowiadających się przedpremierowo bez opcji zakupu dodatkowych, "złotych" pukawek czy nabojów. Dlatego też dość szybko skończyłem swoją przygodę w Phantoms i kilku innych grach np. Warface.

W zasadzie wraz z zamknięciem serwerów do Phantoms i innych gier kończy się pewna era gier F2P Ubisoftu, które się pojawiały w zasadzie masowo. Teraz raczej koncentrować się będą na dłuższym wsparciu swoich multiplayerowych tytułów jak chociażby Rainbow Six: Siege czy The Division. Może nawet niektóre elementy z Phantoms przeniosą do tej drugiej, bo non stop widać prośby graczy o konkretne tryby pvp. Być może to będzie całkiem dobry sposób na pozostawienie pewnego śladu tej gry w innych produkcjach.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> non stop widać prośby graczy o konkretne tryby pvp. Być może to będzie całkiem
> dobry sposób na pozostawienie pewnego śladu tej gry w innych produkcjach.
Ubi mocno skupia się na lore w swoich grach. Przecież nawet taki Phantoms miał szczątki fabuły. Cały klimat Division polega między innymi na tym, że wszystko jest tam jakoś wyjaśnione, nic nie dzieje się bez powodu. W sumie ciekawi mnie jak by rozwiązali fabularnie klasyczny tryb PvP. Może coś takiego: grupa agentów przechodzi w Rogue i chce zdobyć cześć Central Parku (jest w plikach gry - nawet oteksturowany). Trzeba ich powstrzymać, zdobywając go przed nimi lub przyłączyć się do nich - i mamy tryb conquest jak z Phantomów. :D Ej, może dzięki temu udałoby mi się wreszcie zdobyć achiva, żeby zabić 20 Rogue. Tylko jego mi brakuje. :D
----------------------
> Szkoda, że nie wyszło to
> w modelu pay-to-play, może wtedy to zyskałoby większy sukces.
Chyba masz na myśli buy-to-play. Ta gra była zbyt ograniczona na jakikolwiek model subskrypcji.
Uważam, że Phantoms jest już zbyt przestarzały by mieli jakiekolwiek powody go rozwijać/ratować. Nawet indyki wychodzące w ostatnich latach wyglądają i działają lepiej.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak tak, buy to play, komentarze w poniedziałek z rana różnie mi wychodzą :P

A ja przy okazji powstawania GRO miałem nadzieję na to, że zrobią taki multiplayerowy odpowiednik jeszcze z AC (multi z Revelations bardzo dobrze wspominam) lub z SC (Versus w SCCT to cudo)... może lepiej, że tego nie zrobili:P

Swoją drogą, ciekawe czy ktoś się zdecyduje i spróbuje postawić prywatny serwer do Phantomsów...

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0