Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Widżet: testujemy Steelseries Arctis 5. Słuchawki warte zakupu?

7 postów w tym temacie

Nigdy nie zrozumiem swiatel na sluchawkach. Mi juz drugie turtlebeach 7.1 sie rozwalily, mialy denerwujaca funkcje migajacych swiatel ktore w ciemnosci odbijaly mi sie od sciany i rozpraszaly, musialem je zalepic ciemna tasma. To teraz w steelseries dali swiatelko na mikrofonie zeby mi swiecilo przed nosem? Bezsensu.

Co do tych ustawien...rozumiem ze mozna je robic tylko pod PC, bo raczej oprogramowania na PS4 sie nie wrzuci. W takim wypadku jakie ustawienia sa na play station? Co da sie ustawic na konsoli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Cykada85 napisał:

Wlasnie sie dowiedzialem od obslugi na live chat ze nawet najdrozsza wersja za 170 euro potrzebuje kabla z telefonu zeby dzialac na PS4, takze sluchawki typowo na PC, na konsole to lipa. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cykada85 napisał:

Nigdy nie zrozumiem swiatel na sluchawkach. Mi juz drugie turtlebeach 7.1 sie rozwalily, mialy denerwujaca funkcje migajacych swiatel ktore w ciemnosci odbijaly mi sie od sciany i rozpraszaly, musialem je zalepic ciemna tasma. To teraz w steelseries dali swiatelko na mikrofonie zeby mi swiecilo przed nosem? Bezsensu.

Wydziwiasz, na święta będą jak znalazł. Dzięki światełkom na słuchawkach można będzie stopić się optycznie z choinką i pograć sobie w spokoju nawet w Wigilię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękujemy za te jakże autorytatywne stwierdzenie o "najlepszych słuchawkach do 100$".

A gdyby ktoś chciał faktycznie dobre słuchawki a nie przesterowane popierdółki z software'owym 7.1 to polecam zerknąć choćby i poglądowo zerknąć tutaj - http://www.frazpc.pl/artykuly/927729/test-sluchawek-unitra-superlux-akg-snab-oraz-takstar

Prawdziwe 7.1 w słuchawkach nie istnieje przez wzgląd na to w jaki sposób musi się rozchodzić w przestrzeni dźwięk by dać prawdziwy efekt - poszczególne głośniki są zbyt blisko siebie w związku z czym dźwięk, który płynie z komputera trzeba cyfrowo zmodyfikować by każdy kanał miał wystarczająco duże przesunięcie. I nie, nie wystarczy po prostu go "cofnąć" czy "przesunąć". Do tego trzeba zmodyfikować całą ścieżkę by dźwięki odpowiednio się na siebie nakładały. Przy okazji ciężko jest wyprodukować na tyle małe głośniki by przy okazji uzyskać jeszcze wysoką jakość dźwięku. A gdyby akurat takie się trafiły to trzeba by było cenę takich słuchawek pomnożyć przynajmniej o 4.

Jak doliczyć do tego jeszcze na siłę wepchnięty "epic gaming feeling" czyli nadmiernie wyeksponowane basy, które zjadają średnie i wysokie tony (a przy okazji ukrywają niską skalę jaką mogą osiągnąć odtwarzane dźwięki) to mamy przepis na potworka dla mas, który jedzie jedynie na tym, że wykłada ogromną ilość kasy w reklamy.

Najśmieszniejsze jest to, że przy dobrze wykonanych (i zarazem tańszych bo bez game'ingowej metki) słuchawkach 2.1 otrzymujemy niejednokrotnie o wiele większą scenę audio, pozycjonowanie, separację dźwięków i przy okazji znacznie wyższą jakość audio.

Edytowano przez Reyer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reyer napisał:

Dziękujemy za te jakże autorytatywne stwierdzenie o "najlepszych słuchawkach do 100$".

A gdyby ktoś chciał faktycznie dobre słuchawki a nie przesterowane popierdółki z software'owym 7.1 to polecam zerknąć choćby i poglądowo zerknąć tutaj - http://www.frazpc.pl/artykuly/927729/test-sluchawek-unitra-superlux-akg-snab-oraz-takstar

Prawdziwe 7.1 w słuchawkach nie istnieje przez wzgląd na to w jaki sposób musi się rozchodzić w przestrzeni dźwięk by dać prawdziwy efekt - poszczególne głośniki są zbyt blisko siebie w związku z czym dźwięk, który płynie z komputera trzeba cyfrowo zmodyfikować by każdy kanał miał wystarczająco duże przesunięcie. I nie, nie wystarczy po prostu go "cofnąć" czy "przesunąć". Do tego trzeba zmodyfikować całą ścieżkę by dźwięki odpowiednio się na siebie nakładały. Przy okazji ciężko jest wyprodukować na tyle małe głośniki by przy okazji uzyskać jeszcze wysoką jakość dźwięku. A gdyby akurat takie się trafiły to trzeba by było cenę takich słuchawek pomnożyć przynajmniej o 4.

Jak doliczyć do tego jeszcze na siłę wepchnięty "epic gaming feeling" czyli nadmiernie wyeksponowane basy, które zjadają średnie i wysokie tony (a przy okazji ukrywają niską skalę jaką mogą osiągnąć odtwarzane dźwięki) to mamy przepis na potworka dla mas, który jedzie jedynie na tym, że wykłada ogromną ilość kasy w reklamy.

Najśmieszniejsze jest to, że przy dobrze wykonanych (i zarazem tańszych bo bez game'ingowej metki) słuchawkach 2.1 otrzymujemy niejednokrotnie o wiele większą scenę audio, pozycjonowanie, separację dźwięków i przy okazji znacznie wyższą jakość audio.

Rozumiem, że te też testowałeś? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rutford napisał:

Rozumiem, że te też testowałeś? :)

Nie wystarczy, że testowałem z dobrych kilkadziesiąt par słuchawek i widziałem jaki trend panuje wśród konkretnych firm?

Ciężko oczekiwać by firma, która nie słynie z dobrego audio nagle, ni stąd, ni zowąd, po kryjomu i bez krzyczenia o wielkiej rewolucji, stała się solidnym konkurentem dla słuchawek studyjnych. Raczej gdy Tip wypuszcza nowy smak czipsów nikt nie mówi "ale przecież nie spróbowałeś, dlaczego więc mówisz, że nie będą tak dobre jak inne marki?". Wszystko sprowadza się do tego, jakie komponenty zostały użyte, a te wpływają na cenę. Brzydka obudowa może skrywać w środku cudo zaś cudna obudowa przy tej samej cenie raczej taka cudna w środku już nie będzie gdyż proporcjonalnie znacznie więcej kasy poszło na wygląd niż na jakość. C'nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować