FranTic69

Jaką grę radzilibyście kupić - poradnia forumowiczów dla innych forumowiczów :)

29329 postów w tym temacie

Dnia 08.04.2006 o 17:31, Rafcio Master napisał:


> A jak i czy wogóle FC wg Was będzie chodził na moim kompie?,bo od dawna już zastanawiam
się
> nad zakupem
mam niewiele lepszego kompa(ciut lepszy proc i G4mx) i mi na low w miare plynnie

Właśnie w moim przypadku wszystko rozbija się o kartę grafy...
Między GF 2 MX,GF 4 MX jest dość duża różnica...
A grałeś na twoim kompie w demo FC?.Bo u mnie wyglądało i chodziło poprostu stasznie...
Ale wtedy miałem przestarzałe stery i starsze Directxa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.04.2006 o 17:36, kombesista napisał:

Właśnie w moim przypadku wszystko rozbija się o kartę grafy...
Między GF 2 MX,GF 4 MX jest dość duża różnica...
A grałeś na twoim kompie w demo FC?.Bo u mnie wyglądało i chodziło poprostu stasznie...
Ale wtedy miałem przestarzałe stery i starsze Directxa.

gralem w demo i plynnie chodzilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 17:36, kombesista napisał:

>
> > A jak i czy wogóle FC wg Was będzie chodził na moim kompie?,bo od dawna już zastanawiam

> się
> > nad zakupem
> mam niewiele lepszego kompa(ciut lepszy proc i G4mx) i mi na low w miare plynnie
Właśnie w moim przypadku wszystko rozbija się o kartę grafy...
Między GF 2 MX,GF 4 MX jest dość duża różnica...
A grałeś na twoim kompie w demo FC?.Bo u mnie wyglądało i chodziło poprostu stasznie...
Ale wtedy miałem przestarzałe stery i starsze Directxa.

Niezła karta grafiki, możesz wymienić http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23746

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 17:37, Rafcio Master napisał:


> Właśnie w moim przypadku wszystko rozbija się o kartę grafy...
> Między GF 2 MX,GF 4 MX jest dość duża różnica...
> A grałeś na twoim kompie w demo FC?.Bo u mnie wyglądało i chodziło poprostu stasznie...

> Ale wtedy miałem przestarzałe stery i starsze Directxa.
gralem w demo i plynnie chodzilo

Ale GF 2 MX< GF 4 MX:)
Niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla wszyskich miłośników w miarę bezmyślnego i szybkiego strzelania ze słabszymi kompami, mogę z ręką na sercu polecić Soldier of Fortune 2:Double Helix,naprawdę znakomita giera...
I do tego na moim kompie wszystkie ustawienia na max,rożdziałka 1024x768 i śmiga aż miło!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 17:41, Rafcio Master napisał:

niestety. moze czas na upgrade? ja tez za niedlugo sobie cos kupie. a czy SWAT 4 pojdzie na
G4mx?

Powinno uciągnąć,ale raczej będziesz musiał obniżyć detale...
U mnie już święty czas na upgrade...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 17:47, Rafcio Master napisał:

no gralo sie w SoF 2 chociaz jedynka tez fajna

No,tę grę kupiłem równo rok temu i byłem nią oczarowany pod każdym względem,a wjedynke nie grałem.Zastanawiam się właśnie co by sobie kupić w tym roku...
Niestety jak już pisałem,z moim kompem coraż trudniej znaleźć coś ciekawego,zwłaszcza jeśli chodzi o FPSy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no coraz wiecej gier chce tych PixelShaderow. a grales w ktoras z gier z serii Conflict tez fajna. mozna pograc z braku laku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 17:57, kombesista napisał:

Zastanawiam się nad kupnem Soldiers:LH.
Czy pójdzie na GF 2 MX?.
Demo całkiem ładnie śmiga na med. detail,ale nie wiem jak będzie z pełną.

mam Soldiers i mi sie tna. ale jednak w grze mi to nie przeszkadzalo. zreszta w za miecha bedzie w Extra grze wiec mozesz sie skusic. 2 paki to wkoncu nie majatek tak duzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 17:56, Rafcio Master napisał:

no coraz wiecej gier chce tych PixelShaderow. a grales w ktoras z gier z serii Conflict tez
fajna. mozna pograc z braku laku

Eee tam,grałem w Desert Storm II,które kiedyś było w CDA i jestem,jakby to powiedzieć...
Delikatnie mówiąc wysoce zniesmaczony.Prostacka zręcznościówka bez polotu,z nieciekawymi misjami,a AL w tej grze to istne DNO I METR MUŁU!.
Jak zręsztą u wszyskich gier z serii Conflict...
Ogólnie osobiście niepolecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pozatym wiedzialem ze to nie jest gra najwyzszych lotow wiec nie nastawialem sie na wybitna gierke. a do glupiego AI juz sie przyzwyczailem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie mam pomysłu co by sobie kupić...
Myślałem o DF:Helikopter w Ogniu,ale na mojej karcie grafy jej demo wygląda tak,że aż robi się niedobrze,a ponoć z pełną nie będzie lepiej.
Myślałem o Soldiers,ale z moim kompem to sobie lepiej odpuszczę...
Teraż myślę o Legency of Kain:Defiance,ale niewiem gdzie i po ile można ją kupić,czy może mi ktoś pomóc?.
Nie interesują mnie żadne aukcje netowe,ni żadne Allegro itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 18:11, kombesista napisał:

Dalej nie mam pomysłu co by sobie kupić...
Myślałem o DF:Helikopter w Ogniu,ale na mojej karcie grafy jej demo wygląda tak,że aż robi
się niedobrze,a ponoć z pełną nie będzie lepiej.
Myślałem o Soldiers,ale z moim kompem to sobie lepiej odpuszczę...
Teraż myślę o Legency of Kain:Defiance,ale niewiem gdzie i po ile można ją kupić,czy może mi
ktoś pomóc?.
Nie interesują mnie żadne aukcje netowe,ni żadne Allegro itp.

na wirtusie defiance jest za 2 paki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 18:08, Rafcio Master napisał:

a grales kombesista w IGI 2. ta jest juz naprawde fajna(oczywiscie jesli tradycyjnie nie liczac
AI)

Nie,ale to jest chyba skradanka,a te nispecjalnie mnie pociągają.Wolę sobie dobrze postrzelać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2006 o 18:14, Rafcio Master napisał:

> Dalej nie mam pomysłu co by sobie kupić...
> Myślałem o DF:Helikopter w Ogniu,ale na mojej karcie grafy jej demo wygląda tak,że aż
robi
> się niedobrze,a ponoć z pełną nie będzie lepiej.
> Myślałem o Soldiers,ale z moim kompem to sobie lepiej odpuszczę...
> Teraż myślę o Legency of Kain:Defiance,ale niewiem gdzie i po ile można ją kupić,czy może
mi
> ktoś pomóc?.
> Nie interesują mnie żadne aukcje netowe,ni żadne Allegro itp.
na wirtusie defiance jest za 2 paki

Interesują mnie sklepy do których się idzie np:Tesco,Auchan,takie sprawy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się