Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pełne wsparcie dla kontrolerów Xbox 360 i Xbox One

2 posty w tym temacie

"Tym samym nie musimy ograniczać się do tytułów, które natywnie wspierały kontrolery od Microsoftu i możemy też pozbyć się wszystkich aplikacji, które pomagały rozpoznać sprzęt."

Ehh... to znaczy każda gra która funkcjonuje na systemie Windows i sterowniki od Microsoftu jeśli ktoś nie posiada Windows 10? Muszę powiedzieć, niesamowite ograniczenia i wymagania...

A tak na serio, to na kij grzyb wsparcie tych padów gdy mają prawie że pełne wsparcie (starsze gry to brak ikon) w każdej grze ze względu na to, że wykorzystuja XInput, które jest wbudowane w system i sprawia, że każda gra go rozpozna?

Wsparcie DualShocka 4 też jest nie do końca piękne, bo trzeba zainstalować Steam'a, trzeba go tam skonfigurować i w dodatku nie będzie on zbytnio działał w grach z poza Steam'a. Domyślne ustawienia też nie istnieją, no i oczywiście ikony Playstation odnośnie przycisków też się magicznie nie pojawią. Nie widzę najmniejszego sensu w korzystaniu z tego, gdy wiekszość sterowników 3rd party sprawia że DS4 będzie wykrywany jako pad od X360, który jak wspomniałem będzie działał w praktycznie każdej grze bez potrzeby kalibracji, ustawień itd. itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować