Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Widżet: testujemy RIVAL 500 SteelSeries - Mysz dla graczy MMO / MOBA

6 postów w tym temacie

Mam pytanie, czy ktoś profesjonalnie używał myszek z 10+ przyciskami ? Ja osobiście mam death addera z dwoma dodatkowymi przyciskami i jest to do ogarnięcia ale jak ich jest więcej to jest to raczej mało przydatne czy ułatwia znacząco pracę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, koNraDM4 napisał:

Mam pytanie, czy ktoś profesjonalnie używał myszek z 10+ przyciskami ? Ja osobiście mam death addera z dwoma dodatkowymi przyciskami i jest to do ogarnięcia ale jak ich jest więcej to jest to raczej mało przydatne czy ułatwia znacząco pracę ?

Mam mychę z 16 przyciskami (jeżeli liczyć tylko te na boku, bo łącznie jest ich 22) - Redragon Legend M990 i po jakichś 2 tygodniach śmigałem bez problemu na 12 bo więcej na tamten moment mi potrzebne nie było (6 do moby, cztery do muzyki, jeden do obsługi mikrofonu i jeden do wyciszenia dźwięku systemu). Wszystkie 16 zacząłem wykorzystywać dopiero po 3 miesiącach kiedy znalazłem dla nich zastosowanie w Armie 3 (obsługa broni, ekwipunku i helikopterów dzięki osobnym profilom, które przełącza się w locie) i symulatorze lotu DCS.

Generalnie zaskakująco łatwo idzie się przyzwyczaić.

Edytowano przez Reyer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koNraDM4 napisał:

Mam pytanie, czy ktoś profesjonalnie używał myszek z 10+ przyciskami ? Ja osobiście mam death addera z dwoma dodatkowymi przyciskami i jest to do ogarnięcia ale jak ich jest więcej to jest to raczej mało przydatne czy ułatwia znacząco pracę ?

Od dłuższego czasu jestem użytkownikiem Razer Naga: tak pierwszej wersji jak i nowej - mechanicznej. Przy ówczesnej wręcz maniakalnej grze w WoW ta mysz sprawowała się wręcz doskonale - a teraz jestem tak przyzwyczajony, że nie zamierzam zmieniać jej na inną - chyba, że ta padnie to kupię kolejną Nagę. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś czy przemapowanie klawiszy działa z grami które korzystają z DirectX.DirectInput? Obecnie mam: SteelSeries World of Warcraft Legendary MMO Gaming Mouse. I niestety moje przemapowane klawisze są ignorowane w grach korzystających z DirectX.DirectInput (np. Battlefield 3 i 4) i działają tylko w grach które z tego nie korzystają (np. Diablo 3, HotS). Dodatkowo w grach z DirectX.DirectInput naciśnięci rolki myszki działało nie poprawnie, zamiast niego był obrót kamery o 180. Udało mi się to obejść pisząc własny skrypt w autohotkey, który po prostu mapuje każdy klawisz na klawiaturze na ten sam, no ale teraz muszę ten skrypt odpalać zanim załączę grę, bo w samym windowsie on zawadza. Niesmak pozostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że pod kciukiem mamy tylko 2 przeciski wygodnie dostępne a więc do mmo raczej ta mysza odpada i w tym względzie raczej nic nie przebije Corsair Scimitar. Jako mysz uniwersalna, spoko, zwłaszcza, że ma sensor optyczny do mmo jednak bym jej nie brał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować