Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Outlast 2 - zawartość najnowszej aktualizacji

5 postów w tym temacie

Nie żeby coś ale gra i tak jest niemożliwie trudna nawet na najniższym poziomie trudności. Mnie zniechęciła. 1 część dało się przejść na spokojnie, natomiast 2 to powtarzanie tego samego etapu 10 razy, aż za którymś razem się uda. Gdzie horror, gdzie klimat, kiedy co chwilę giniemy i czujemy jedynie frustrację? Każda śmierć przypomina graczowi, że to tylko gra i wybija go z iluzji.
Przeciwnicy widzą nas przez ściany, niezależnie od tego czy biegniemy czy się czołgamy - i tak jesteśmy bardzo łatwo wykrywani. Do tego niedobór baterii i noktowizor wyczerpujący baterię w jakąś minutę. Bez noktowizji jest tak ciemno, że widać ledwie metr do przodu, nawet podbicie gammy na maxa nie pomaga. W 1 bez baterii dało się jako tako grać, tutaj jesteśmy bez nich w czarnej d...

Bardziej ucieszyłaby mnie wiadomość o ułatwieniu gry, lub chociaż dodaniu poziomu trudności easy...

Edytowano przez piomink

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Update: jak się okazuje, autor newsa źle zinterpretował patchnotes. Okazuje się, że poziom normalny będzie nieco łatwiejszy.
Portal CD-Action pisze:
 

Cytat

Łatka ma wprowadzać garść kosmetycznych poprawek oraz "bardziej zbalansowany" normalny poziom trudności (i słusznie, bowiem recenzenci utyskiwali na problemy z zaliczeniem niektórych sekwencji).

Poza tym pokuszono się m.in. o zwiększenie rozmiaru napisów, naprawienie błędu, który zjadał zapisy stanu gry, ograniczenie crashy, a także zażegnanie niektórych problemów z dźwiękiem oraz błędów systemu oświetlenia, jakie dotykały użytkowników układu Intel HD 4000. 

 

Pełny patchnotes tutaj:
https://steamcommunity.com/games/414700/announcements/

Edytowano przez piomink

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, piomink napisał:

Update: jak się okazuje, autor newsa źle zinterpretował patchnotes. Okazuje się, że poziom normalny będzie nieco łatwiejszy.

Masz rację. Troche to wynika z moich własnych wrażeń z rozgrywki, bo tytuł był dla mnie trochę za łatwy nie licząć jednej oskryptowanej sceny, wiec uznałem, że jest to balans w górę, a de facto twórcom chodziło o lekkie ułatwienie, żeby odróżnić poziom normalny od trudniejszych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować