Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Prey ukończone w mniej niż trzy kwadranse

20 postów w tym temacie

Nie wiem czy jest się z czego cieszyć, jasne speedruny zawsze były nieosiągalne dla normalnego człowieka, ale taki czas 2 dni po premierze pokazuje jak płytka jest gra, skoro udaje się ją rozwiązać tak szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Revan91 napisał:

Nie wiem czy jest się z czego cieszyć, jasne speedruny zawsze były nieosiągalne dla normalnego człowieka, ale taki czas 2 dni po premierze pokazuje jak płytka jest gra, skoro udaje się ją rozwiązać tak szybko.

Speedrun Fallouta trwał poniżej 7 minut. Czy gra była płytka i krótka? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Revan91 napisał:

Nie wiem czy jest się z czego cieszyć, jasne speedruny zawsze były nieosiągalne dla normalnego człowieka, ale taki czas 2 dni po premierze pokazuje jak płytka jest gra, skoro udaje się ją rozwiązać tak szybko.

Przecież takie speedruny bazują na sztuczkach i z normalną grą nie mają nic wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szara_Eminencja napisał:

Speedrun Fallouta trwał poniżej 7 minut. Czy gra była płytka i krótka? 

A czy ten speedrun Fallouta był zrobiony po 2 dniach od premiery gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cygi napisał:
Szara_Eminencja napisał:

Speedrun Fallouta trwał poniżej 7 minut. Czy gra była płytka i krótka? 

A czy ten speedrun Fallouta był zrobiony po 2 dniach od premiery gry?

Chcesz porównywać liniową grę, do której było dostępne demo wcześniej z potężnie rozbudowanym rpg? Ile ten Prey ma głównej ścieżki, 12 godzin? I to mówię o doświadczaniu gry a nie leceniu na pałę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mmach1988 napisał:
Revan91 napisał:

Nie wiem czy jest się z czego cieszyć, jasne speedruny zawsze były nieosiągalne dla normalnego człowieka, ale taki czas 2 dni po premierze pokazuje jak płytka jest gra, skoro udaje się ją rozwiązać tak szybko.

Przecież takie speedruny bazują na sztuczkach i z normalną grą nie mają nic wspólnego.

Tutaj sztuczka jest przechodzenie przez ściany, wiec to po prostu kolejna niedoróbka, a nie o to chodzi w speedrunach, po raz kolejny na rynek trafia beta, ale jesli zbierze dobre oceny to jest przyzwolenie na takie pojscie na łatwizne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Revan91 napisał:

Tutaj sztuczka jest przechodzenie przez ściany, wiec to po prostu kolejna niedoróbka, a nie o to chodzi w speedrunach, po raz kolejny na rynek trafia beta, ale jesli zbierze dobre oceny to jest przyzwolenie na takie pojscie na łatwizne

Tak się składa, że speedruny są różne - niektóre nie uznają korzystania z błędów gry, ale niektóre wprost przeciwnie - wszelkie błędy, glitche czy cokolwiek jest dozwolone i nadal będzie to speedrun. To tak jakbyś stwierdził, że przejście np. Dark Souls bez opcjonalnych bossów już nie będzie speedrunem - będzie nim nadal, ale wtedy masz do czynienia z tzw. any%. Zresztą większość aktualnych rekordów polega na wykorzystaniu błędów gry, więc... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szara_Eminencja napisał:

Chcesz porównywać liniową grę, do której było dostępne demo wcześniej z potężnie rozbudowanym rpg? Ile ten Prey ma głównej ścieżki, 12 godzin? I to mówię o doświadczaniu gry a nie leceniu na pałę. 

Demo Fallouta było dostępne ponad 5 miesięcy przed premierą gry + ponownie podkreślam - speedrun Fallouta nie został zrobiony po dwóch dniach.

Samo to udowadnia, że Fallout płytki nie jest.
Prey jest.

Zacznij z tym żyć.

PS. http://www.speedrun.com/Fallout - aktualny rekord to 4 m. 56 sek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam ludzi, którzy w tak krótkim czasie potrafili ogarnąć taką ilość bugów. Spełniali by się jako beta testerzy gier :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cygi napisał:


Samo to udowadnia, że Fallout płytki nie jest.
Prey jest.

Zacznij z tym żyć.

PS. http://www.speedrun.com/Fallout - aktualny rekord to 4 m. 56 sek.

Z czym mam zacząć żyć? Ze nie rozumiesz co napisałem i miotasz się w jakimś dziwnym szale? Preya dopiero przejdę i wtedy ocenię. A żebyś załapał o co mi chodziło nareszcie: czas speedrunu nie świadczy o tym czy gra jest płytka czy nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szara_Eminencja napisał:

1. Z czym mam zacząć żyć?
2. Ze nie rozumiesz co napisałem i miotasz się w jakimś dziwnym szale?
3. czas speedrunu nie świadczy o tym czy gra jest płytka czy nie. 

1. Z tym, że Fallout 1 nie jest płytki, a Prey jest.
2. Poszukaj sobie nagrań pokazujących człowieka, który "miota się w jakimś dziwnym szale" i przeczytaj moją odpowiedź. Wyolbrzymianie nigdy nie wyginie.
3. Prey ukończony w kilkanaście minut po trzech dniach od premiery. Gra-jest-płytka. Nawet ślepy do dostrzeże.

I to ja się miotam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to ze da sie go ukonczyc w kilkanascie minut swiadczy o tym, ze jest niedopracowany i posiada bugi, ale zeby byl plytki? Ktos tutaj chyba nie zna znaczenia tego słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cygi napisał:
Szara_Eminencja napisał:

1. Z czym mam zacząć żyć?
2. Ze nie rozumiesz co napisałem i miotasz się w jakimś dziwnym szale?
3. czas speedrunu nie świadczy o tym czy gra jest płytka czy nie. 

1. Z tym, że Fallout 1 nie jest płytki, a Prey jest.
2. Poszukaj sobie nagrań pokazujących człowieka, który "miota się w jakimś dziwnym szale" i przeczytaj moją odpowiedź. Wyolbrzymianie nigdy nie wyginie.
3. Prey ukończony w kilkanaście minut po trzech dniach od premiery. Gra-jest-płytka. Nawet ślepy do dostrzeże.

I to ja się miotam...

Strasznie się miotasz. Gdzie napisałem, że Fallout jest płyki i czemu mam brać na poważnię twoją opinię odnośnie Preya? Grałeś chociaż? I chyba nie rozumiesz słowa płytki. Wykorzystanie bugów do przejścia gry ma świadczyć o jej płytkości? I nie używaj w przyszłości zdań w stylu "zacznij z tym życ" bo brzmisz jak dziecko, które myśli, że narzuci innym swoje zdanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szara_Eminencja napisał:

1. Strasznie się miotasz.
2. Gdzie napisałem, że Fallout jest płyki
3. czemu mam brać na poważnię twoją opinię odnośnie Preya?
4. Grałeś chociaż?
5. Wykorzystanie bugów do przejścia gry ma świadczyć o jej płytkości?
6. I nie używaj w przyszłości zdań w stylu "zacznij z tym życ"
7. brzmisz jak dziecko, które myśli, że narzuci innym swoje zdanie :)

1. W konwulsjach? Jak podczas ataku padaczki? Może frytki do tego?
2. Zadałeś pytanie, czy Fallout jest płytki bo zaliczono go w mniej niż 7 minut. Dałem do zrozumienia, że nie zrobiono tego w trzy dni po premierze, więc porównanie nietrafione.
3. A dlaczego mam brać na poważnie twoją opinię odnośnie czegokolwiek?
4. Lepiej, za trzecim przejściem udało mi się zaliczyć całość w prawie 1 godzinę. Prey jest płytki.
5. Już po kilku dniach od premiery? Jak najbardziej.
6. Rozkazujesz, żeby czegoś nie robić, a w tym samym zdaniu wyśmiewasz człowieka, że uważa on, że narzuci innym swoje zdanie. Ale brzydko zapachniało hipokryzją.
7. I zdanie zakończył iście nie dziecinną emotką. Hipokryta do kwadratu.

Kontynuujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Cygi napisał:

Kontynuujesz?

Ty wez sobie Cygi moze sprawdz co to znaczy płytki i wtedy wróc do dyskusji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, TigerXP napisał:

Ty wez sobie Cygi moze sprawdz co to znaczy płytki i wtedy wróc do dyskusji. 

Nie muszę.

Wszystko, co chciałem powiedzieć na ten temat, powiedziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować