Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Poznaliśmy datę premiery ELEX, zapraszamy do obejrzenia nowego zwiastuna!

6 postów w tym temacie

No i fajnie, pogram na pewno, podoba mi się świat przedstawiony i główny protagonista. Aktualnie walczę w Prey, po kupnie nowego PC ogram Andromedę i Dishonored także pazdziernikowy Elex wstrzeli się w samą dziesiątkę. Piranha jak to Piranha wyda zbugowana i pełną drętwych animacji grę no ale przecież nie za to ich kochamy prawda?

PS wreszcie mogę komentować przez telefon, wystarczyło przerzucić się z Firefoxa na Chrome. Moja bateria już się nie może doczekać atrakcji <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MisioKGB napisał:

No i fajnie, pogram na pewno, podoba mi się świat przedstawiony i główny protagonista. Aktualnie walczę w Prey, po kupnie nowego PC ogram Andromedę i Dishonored także pazdziernikowy Elex wstrzeli się w samą dziesiątkę. Piranha jak to Piranha wyda zbugowana i pełną drętwych animacji grę no ale przecież nie za to ich kochamy prawda?

PS wreszcie mogę komentować przez telefon, wystarczyło przerzucić się z Firefoxa na Chrome. Moja bateria już się nie może doczekać atrakcji <3

Widze kolega dokładnie jak ja :D Tylko że ja czekam z Up'em PC na coś co będzie warte tej ceny bo póki co to mój 8 latek na pełnym OC daje rade nawet Wieśkowi 3 na ultra w 30 FPS :D troche czasochłonne zajęcie ale dałem radę nawet załadować DX12 na Radeonie HD6990 :D
Co do Piranhy to wreszcie ktoś inteligentny się wypowiedział! Te gry, które robią nasi niemieccy przyjaciele są po prostu o wiele bardziej rozwinięte i lepsze niż dzisiejsze "wielkie" produkty (np. można w G3 na starcie wskoczyć do morza i popłynąć na pustynie zaczynając tam grę i latając jako gladiator, co jest ciężkie na 1lvl ale w gothicu w walce liczy się skill gracza, a drzewko tylko rozszeza nasze możliwości) w dodatku możliwości, questy i fabuła są zawsze tak interesujące, a zarazem otwate, że niektóre Bugi dodają tylko odrobinę zabawy i dużo śmiechu :D ( Nigdy nie zapomne jak w Gothicu 2 po zostaniu magiem ognia poszedłem do kapitana palladynów (nieśmiertelna postać) i go uderzyłem, jako wielkiego maga cała populacja Khorinis mnie wspierała i atakowała w mojej obronie, co ciekawe zrobiłem to tuż przed wypłynięciem na wyspę smoka więc całe miasto walczyło z palladynem :D po chwili pozostał tylko palladyn oraz sędzia (który też był nieśmiertelny) i toczyli niekończący się bój - miecz vs gołe pięści.

Co ciekawe w dzisiejszych grach i sandboxach nie ma nawet co pomazyc o tak rozwinietej mechanice, fajnie by było jakby Piranha zabrała się za jakiegoś survival sandboxa typu ARC :D brałbym w ciemno.

Na koniec dodam że tęsknie za czasami gdzie gry były wydawane jako gotowe produkty i żeby sprawdzić jakiś tytuł wystarczyło kupić "CD-Action" pełne demówek. Teraz zamiast dema mamy EA, a gotowe produkty to wersje Alfa, które tylko obrażają inteligentnego gracza. Od czasu Gothica 1,2,3 które przechodziłem po 10 - 15 razy od początku i Risena, tylko Wiedźmin od naszych chłopaków nie został splamiony dzisiejszą "jakością" i pokazał klasę.
Przepraszam za tak długi poemat ale przypomnieliście mi jak było kiedyś pięknie! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolamonx napisał:
 

Na koniec dodam że tęsknie za czasami gdzie gry były wydawane jako gotowe produkty i żeby sprawdzić jakiś tytuł wystarczyło kupić "CD-Action" pełne demówek. Teraz zamiast dema mamy EA, a gotowe produkty to wersje Alfa, które tylko obrażają inteligentnego gracza. Od czasu Gothica 1,2,3 które przechodziłem po 10 - 15 razy od początku i Risena, tylko Wiedźmin od naszych chłopaków nie został splamiony dzisiejszą "jakością" i pokazał klasę.
 

O trzecim Gothicu można wiele powiedzieć, ale na pewno nie to, że był "gotowym produktem" Na premierę ten tytuł był wręcz średnio grywalny. Mechanika była skopana dokumentnie dopiero fanowski patch trochę pomógł....no własnie - fanowski. Jedynka i dwójka były toporne, ale faktycznie wymagały wyczucia i skilla, "trójka" to zabugowana i pozbawiona jakiejkolwiek finezji rąbanka. I jak dla mnie nawet sentyment jakim ją mimo wszystko darze jej nie ratuje. Ogromna i piękna wizualnie jak na swoje czasy gra, ale również wtedy niezbyt grywalna. Riseny to takie uwstecznione Gothiki i sądząc po gameplayach Elex będzie taki sam. Jedno trzeba przyznać - przy grach od Pirani człowiek zawsze wie na czym stoi i czego się spodziewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SpiralArchitect napisał:

O trzecim Gothicu można wiele powiedzieć, ale na pewno nie to, że był "gotowym produktem" Na premierę ten tytuł był wręcz średnio grywalny. Mechanika była skopana dokumentnie dopiero fanowski patch trochę pomógł....no własnie - fanowski. Jedynka i dwójka były toporne, ale faktycznie wymagały wyczucia i skilla, "trójka" to zabugowana i pozbawiona jakiejkolwiek finezji rąbanka. I jak dla mnie nawet sentyment jakim ją mimo wszystko darze jej nie ratuje. Ogromna i piękna wizualnie jak na swoje czasy gra, ale również wtedy niezbyt grywalna. Riseny to takie uwstecznione Gothiki i sądząc po gameplayach Elex będzie taki sam. Jedno trzeba przyznać - przy grach od Pirani człowiek zawsze wie na czym stoi i czego się spodziewać.

Niekoniecznie odpowiednio dobrałem słowa, przez sentyment do tych czasów prawdopodobnie, zgodze się z tobą :)
Ba, całkiem zapomniełem o 3 i że kupiłem gothica 3 EK, i zaraz sprzedałem na allegro, z dużym zyskiem. Ale tylko dlatego że na prawde nie dało się grać.Mimo to wg. mnie w gothicu 3 nie wina była piranhy tylko wydawcy, dlatego później powstała przeokropna "Arcania: Gothic Tales" czy jakoś tak, bo piranha nie miała praw do nazwy tylko wydawca.

Wielkie dzięki za przypomnienie samego startu i początku G3 :D mimo to kocham ten system RPG i ten klimat +bezimienny, diego, Xardas itp. :D z braćmi siedzieliśmy całe noce. Więc jak mój przedmówca twierdze iż Kocham Piranhe za całą przeszłość!
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ze gothic byl zabugowany na potege to akurat wina wydawcy, czyli JoWood, ktory wtedy podpieral sie nosem i liczyl ze wydanie G3 da rade wyciagnac firme z dolka. Gra miała niesamowite mozliwosci i widac ze posiadala ta iskre boza, jednak ilosc bugów i optymalizacja skutecznie odstraszały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować