Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Valve - stawka za wydanie gry w Steam Direct

16 postów w tym temacie

Ryu_Makkuro napisał:

Uważam że 100$ to zdecydowanie za mało. Jeśli ktoś naprawdę myśli o tworzeniu gier, to 500-1000$ nie powinno być aż tak wielkim problemem.

Gdyby było tak jak ty chcesz, to np. gry Banished byśmy nie zobaczyli na steam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli dalej będzie masa bubli na steamie, świetne rozwiązanie. Takie 500 czy 1000 mogłoby odstraszyć wszystkich jajcarzy czy gości typu szybki zysk i spadam. Nie wierzę że twórca który chce zrobić grę dobrą, nawet najmniejsza indie świata nie zdobędzie się na uciulanie takiej sumy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arbora napisał:
Ryu_Makkuro napisał:

Uważam że 100$ to zdecydowanie za mało. Jeśli ktoś naprawdę myśli o tworzeniu gier, to 500-1000$ nie powinno być aż tak wielkim problemem.

Gdyby było tak jak ty chcesz, to np. gry Banished byśmy nie zobaczyli na steam...

Pierwsze słyszę o tej grze, także niewielka strata :P A jeśli gra jest naprawdę tego warta, to zbiórka na Kickstarterze czy Indiegogo itd. itp. by wystarczyła.
Natomiast nikt babola na kickstarterze itp. by nie wsparł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryu_Makkuro napisał:

Pierwsze słyszę o tej grze, także niewielka strata :P 

To tylko świadczy z jakim ignorantem i konsumentem wysokobudżetowej papki dla mas mamy do czynienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Hernedpea napisał:

To tylko świadczy z jakim ignorantem i konsumentem wysokobudżetowej papki dla mas mamy do czynienia.

Kluczowy fragment wypowiedzi:

":P"

Nie ma za co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Ryu_Makkuro napisał:

Pierwsze słyszę o tej grze, także niewielka strata :P A jeśli gra jest naprawdę tego warta, to zbiórka na Kickstarterze czy Indiegogo itd. itp. by wystarczyła.
Natomiast nikt babola na kickstarterze itp. by nie wsparł.

Racja. Nigdy, ale to nigdy z kickstarterowej zbiorki nie wyszedl crap :) Wszystkie gry byly perfekcyjnie dopracowanymi hitami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy to taki problem udostępnić tylko wersje demo gier przed wpuszczeniem pełnej gry na steam?

W strategiach i strzelankach jedna misja z kampanii i jedna mapa do pojedynków. W samochodówkach jedna trasa do wyścigów i dwa samochody. W grach z otwartym światem tylko wycinek całej mapy lub wyłączenie większości funkcji. W RPG bohaterzy z wysokim poziomem do wypróbowania i kilku przeciwników do ubicia.

Tyle chyba powinono wystarczyć do złożenia sensownej oceny przed zakupem pełnej wersji bo jeśli demo będzie niegrywalne to raczej nie ma co liczyć na cuda w pełnej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Fun_g_1_2_3 napisał:

A czy to taki problem udostępnić tylko wersje demo gier przed wpuszczeniem pełnej gry na steam?

 

Tak to jest problem, bo demo wymaga czasu i pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja ciągle czekam aż poprawią Steam Guard, zabezpieczenia i support, bo po tym jak ktos mimo  aktywowanego Steam Guarda na moim koncie, wrąbał sie na nie i ukradł mi wszystkie skiny do CS'a oraz skrzynki od supportu nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi i sprawę sobie najzwyczajniej w świecie olali, same skiny zostały przesłane na konto inne w postaci giftu... nie spodziewam się by je już odzyskał ale no cóż nadzieję można mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, fenr1r napisał:

Tak to jest problem, bo demo wymaga czasu i pieniędzy.

No tak, bo dotychczas dema wychodziły, bo wtedy nie wymagały ani czasu ani pieniędzy.

Dema przestały być tworzone, bo lepiej szukać jeleni na premierę i pre-ordery, którzy nie mają wglądu do danej gry poprzez właśnie demo.
Ten wyświechtany tekst, który napisałeś świadczy o tym, że jesteś ofiarą manipulacji i propagandy PR-u firm tej branży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

$100 to dużo i mało, zależy jak patrzeć. Dla teamu liczącego parę osób, przy grze tworzonej "po godzinach", w tzw. "wolnym czasie" wysupłanie takiej kwoty może być problemem. Dla "firm", które masowo upychały przez Greenlight swoje wątpliwej jakości "dzieła" taka kwota to pryszcz... Valve nie rozwiązało problemu, a opracowało kolejny sposób na zarobienie "paru" dolców. Mam nadzieję, że nie dożyję dnia, w którym wprowadzą abonament na "subskrypcje".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Blackhand napisał:

$100 to dużo i mało, zależy jak patrzeć. Dla teamu liczącego parę osób, przy grze tworzonej "po godzinach", w tzw. "wolnym czasie" wysupłanie takiej kwoty może być problemem. Dla "firm", które masowo upychały przez Greenlight swoje wątpliwej jakości "dzieła" taka kwota to pryszcz... Valve nie rozwiązało problemu, a opracowało kolejny sposób na zarobienie "paru" dolców. Mam nadzieję, że nie dożyję dnia, w którym wprowadzą abonament na "subskrypcje".

Zgadzam się w 100% 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować