Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
Gram.pl

Obsidian tworzy dużego RPG-a na silniku Unreal Engine

9 postów w tym temacie

New Vegas 2 poproszę :3 Jedyny Fallout, który był, jest i będzie ponadczasowy.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
speedbartek napisał:

New Vegas 2 poproszę :3 Jedyny Fallout, który był, jest i będzie ponadczasowy.

Już wolę 1 i 2. Szczególnie 2.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, speedbartek napisał:

New Vegas 2 poproszę :3 Jedyny Fallout, który był, jest i będzie ponadczasowy.

Ja to bym wolał, żeby zrobili coś swojego ala Fallout (z widokiem z góry) niż kolejne simsy post-apo z płatnymi modami, na gównianym creation engine od Bethesdy.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To w końcu to ma być nowy fps czy rpg ?

Jeśli rpg to chciałbym nowego Fallout'a w starym stylu.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wykorzystują do gry Unreal 4, to podejrzewam że chcą zrobić coś ambitniejszego wizualnie niż izometryczny RPG. Ja ogólnie uważam, że powinniśmy wszyscy zostawić za sobą rzut izometryczny... To miało swój klimat, było fajne, a gry z takim widokiem były często genialne... ale teraz są znacznie lepsze rozwiązania i mimo, że takie Pillars of Eternity to bardzo dobra gra, to myślę, że lepiej by było skupić się na zrobieniu czegoś bardziej nowoczesnego. Idźmy z duchem czasu, a historię zostawmy w historii. 

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PoE robili bo nie było ich stać na drogie produkcje, ale ta chęć stworzenia dużej gry była już od dawna sugerowana w wywiadach. Z drugiej strony dobrze, że biorą się za UE4, oznacza to dobrą optymalizację sprzętową a także zasobów produkcyjnych (nie będą żeźbili w drewnie aby np. wymusić na silniku jakiś jeden skrypt, który go przerasta, tak jak to jest w przypadku tego syfu od bethy).

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shu napisał:

Jeśli wykorzystują do gry Unreal 4, to podejrzewam że chcą zrobić coś ambitniejszego wizualnie niż izometryczny RPG. Ja ogólnie uważam, że powinniśmy wszyscy zostawić za sobą rzut izometryczny... To miało swój klimat, było fajne, a gry z takim widokiem były często genialne... ale teraz są znacznie lepsze rozwiązania i mimo, że takie Pillars of Eternity to bardzo dobra gra, to myślę, że lepiej by było skupić się na zrobieniu czegoś bardziej nowoczesnego. Idźmy z duchem czasu, a historię zostawmy w historii. 

Ale gry 2d też mogą być bardzo ładne np. Banner Saga, Ori and the Blind Forest, Hollow Knight, są ładniejsze od większości produkcji 3d. Tak na prawdę dopiero w ostatnich czasach gry w 3d wyglądają jakoś spójnie, wcześniej mało która posiadała coś takiego jak styl artystyczny, nawet mimo zaawansowanej technologii. Z drugiej strony zgadzam się, że PoE jest po prostu brzydkie i archaiczne, bo gra 2d może być mimo całej prostoty nowoczesna, a może być żerowaniem na sentymencie, spodowdowanym lenistwem i oszczędnością.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno mówili o chęci stworzenia drugiej części Alpha Protocol. Jeśli to ma być ten duży RPG, to będę uradowany. :D

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0