Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

TES V: Skyrim wkrótce z trybem Survival

16 postów w tym temacie

k***a mać. Znowu będzie trzeba zacząć od nowa xD a tak serio to świetne wieści. Marzyłem o takim trybie w Skyrimie, ale nie myślałem że go dodadzą i to za darmo, a wierzcie mi że Bethesa nie ma w zwyczaju robić nic za darmo. XD Mają u mnie dużego plusa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprawka. Jednak nie mają plusa, bo survival mode będzie odpłatną usługą w ramach Creation Club. Nieładnie Bethesda, nieładnie. Jednak obawiam się że to kupię...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Primo3001 napisał:

k***a mać. Znowu będzie trzeba zacząć od nowa xD a tak serio to świetne wieści. Marzyłem o takim trybie w Skyrimie, ale nie myślałem że go dodadzą i to za darmo, a wierzcie mi że Bethesa nie ma w zwyczaju robić nic za darmo. XD Mają u mnie dużego plusa!

Masz przecież kilka niezłych modów dodających takie rzeczy + rozbudowany crafting i budowę obozowiska ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KadwaO napisał:
Primo3001 napisał:

k***a mać. Znowu będzie trzeba zacząć od nowa xD a tak serio to świetne wieści. Marzyłem o takim trybie w Skyrimie, ale nie myślałem że go dodadzą i to za darmo, a wierzcie mi że Bethesa nie ma w zwyczaju robić nic za darmo. XD Mają u mnie dużego plusa!

Masz przecież kilka niezłych modów dodających takie rzeczy + rozbudowany crafting i budowę obozowiska ...

No niby tak, ale te wszystkie mody są jakieś strasznie toporne i niezbilansowane. Do tego zwykle jakoś tak nie pasują do reszty gry. Takie moje odczucia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta. Wsadzić do RPGu, gdzie co chwilę przechodzisz przez ruiny wycigajac dosłownie tonę złomu większy limit udźwigu. Poza tym oni na takie rzeczy maja czas, a na zrobienie czegoś, zęby gracz nie musiał pracować dla Gildii Złodziei, albo ostateczne odbugowanie gry (bugi zdarzaja sie nawet z nieoficjalną łatką) to już nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Primo3001 napisał:
KadwaO napisał:
Primo3001 napisał:

k***a mać. Znowu będzie trzeba zacząć od nowa xD a tak serio to świetne wieści. Marzyłem o takim trybie w Skyrimie, ale nie myślałem że go dodadzą i to za darmo, a wierzcie mi że Bethesa nie ma w zwyczaju robić nic za darmo. XD Mają u mnie dużego plusa!

Masz przecież kilka niezłych modów dodających takie rzeczy + rozbudowany crafting i budowę obozowiska ...

No niby tak, ale te wszystkie mody są jakieś strasznie toporne i niezbilansowane. Do tego zwykle jakoś tak nie pasują do reszty gry. Takie moje odczucia.

Żywy przykład whale'a - głownego targetu Bethesdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbyśmy nie mieli w co grać ;)

Jakby taka opcja była w dniu premiery, to pewnie bym z niej skorzystał, ale 6 lat po premierze to mi się już nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomson15tk napisał:
Primo3001 napisał:
KadwaO napisał:
Primo3001 napisał:

k***a mać. Znowu będzie trzeba zacząć od nowa xD a tak serio to świetne wieści. Marzyłem o takim trybie w Skyrimie, ale nie myślałem że go dodadzą i to za darmo, a wierzcie mi że Bethesa nie ma w zwyczaju robić nic za darmo. XD Mają u mnie dużego plusa!

Masz przecież kilka niezłych modów dodających takie rzeczy + rozbudowany crafting i budowę obozowiska ...

No niby tak, ale te wszystkie mody są jakieś strasznie toporne i niezbilansowane. Do tego zwykle jakoś tak nie pasują do reszty gry. Takie moje odczucia.

Żywy przykład whale'a - głownego targetu Bethesdy

Szczerze mówiąc to w moich żyłach płynie piracka krew. Bethesda nie zarobiła na mnie ani grosza. Jeśli ja mam być ich głównym targetem to bardzo im współczuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2017 o 21:10, Pomson15tk napisał:

Żywy przykład whale'a - głownego targetu Bethesdy

No tak bo jak to komuś mogą się nie podobać nie zbalansowane mody fanowskie, niszczące kolorystkę, oświetlenie i klimat lokacji filtry, wyostrzenia inne śmiecie niby poprawiające grafikę. Niedopracowane tekstury i tak dalej. Oczywiści są perełki ale 90% modów to zwykły syf, jeszcze rozumiem te dodające nową historię ale te poprawiające grafikę to zwykle najgorszy możliwy syf, jedynie niektóre teksturpacki są w miarę a fanowskie mody balansujące to już kopalnia błędów, psucia rozgrywki i innych śmieci nigdy jeszcze nie widziałem takiego który by dobrze działał. 

 

Dnia 28.09.2017 o 16:52, NemoTheEight napisał:

Ta. Wsadzić do RPGu, gdzie co chwilę przechodzisz przez ruiny wycigajac dosłownie tonę złomu większy limit udźwigu. Poza tym oni na takie rzeczy maja czas, a na zrobienie czegoś, zęby gracz nie musiał pracować dla Gildii Złodziei, albo ostateczne odbugowanie gry (bugi zdarzaja sie nawet z nieoficjalną łatką) to już nie :)

 No tu o to chodzi byś tego złomu nie zbierał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ZubenPL

Bez urazy, ale od razu widać, że niewiele wiesz na temat modów. Na Nexusie jestem od prawie dekady. Widziałem już masę modów, w kilku ambitniejszych projektach brałem udział i jeśli czegokolwiek się przy tym nauczyłem to tego, że wszystko zależy od punktu widzenia. Niektórym mody graficzne mogą się nie podobać, inni nie wyobrażają sobie bez nich gry. Jeśli komuś faktycznie jakikolwiek mod rozgrywkę psuje, pozostaje nie instalować i tyle. Jeżeli miałbym wymienić jedną jedyną rzecz jaką mody zrobiły dla gier tj. Fallout: New Vegas oraz Skyrim, to z pewnością byłoby to przedłużenie ich istnienia poprzez ciągłe rozwijanie już istniejącej fabuły lub przywracanie usuniętych lub niedokończonych questów, dodawanie nowych postaci i umiejętności itd.

Co do modów wzbogacających rozgrywkę, w tym Perki, mogę podać tu pierwszy z brzegu przykład czegoś ciekawego:
https://www.youtube.com/watch?v=PDbfXoFlEXk

Jeśli zaś chodzi o Survival Mode, chętnie spróbuję. Inaczej nie będę wiedział jak wypada na tle modyfikacji zupełnie darmowych oraz czy faktycznie rogrywkę wbogaca.

PS. Wszystkim wciąż grającym w Skyrima (jak ja), życzę miłej zabawy i udanej rozgrywki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, ZubenPL napisał:

No tak bo jak to komuś mogą się nie podobać nie zbalansowane mody fanowskie, niszczące kolorystkę, oświetlenie i klimat lokacji filtry, wyostrzenia inne śmiecie niby poprawiające grafikę. Niedopracowane tekstury i tak dalej. Oczywiści są perełki ale 90% modów to zwykły syf, jeszcze rozumiem te dodające nową historię ale te poprawiające grafikę to zwykle najgorszy możliwy syf, jedynie niektóre teksturpacki są w miarę a fanowskie mody balansujące to już kopalnia błędów, psucia rozgrywki i innych śmieci nigdy jeszcze nie widziałem takiego który by dobrze działał.

Chciałbym zaznaczyć, że piszesz o grze, która jest zbugowana, niedorobiona i niezbalansowana w praktycznie każdym aspekcie. Nie raz moderzy pokazali, że potrafią robić rzeczy o jakości nieosiągalnej dla Bethesdy. Granie w Skyrim bez modów, to zwyczajnie robienie sobie krzywdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.10.2017 o 00:25, fenr1r napisał:

Chciałbym zaznaczyć, że piszesz o grze, która jest zbugowana, niedorobiona i niezbalansowana w praktycznie każdym aspekcie. Nie raz moderzy pokazali, że potrafią robić rzeczy o jakości nieosiągalnej dla Bethesdy. Granie w Skyrim bez modów, to zwyczajnie robienie sobie krzywdy.

Zbanowanego fanowskie moda w życiu nie widziałem :D A co do bugów to skyrim jest grą niemal idealną w porównaniu z np z takim wiedźminem szczególnie poprzednimi częściami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ZubenPL napisał:

Zbanowanego fanowskie moda w życiu nie widziałem :D A co do bugów to skyrim jest grą niemal idealną w porównaniu z np z takim wiedźminem szczególnie poprzednimi częściami.

Niemal idealna? Ty chyba nie pamietasz ile na premiere ta gra miala bugów, juz pomijam fakt ze bez modów ta gra to dno. I trzeba przypomniec ze jest to gra "doswiadczonego" studia, w przeciwienstwie do CDP i ich pierwszych wiedzminów. O poprzednich czesciach i takim BUGGERfallu nawet nie wspominam, widac chlopaki z bethesdy bugi maja we krwi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ZubenPL

Albo się wygłupiasz, albo serio jesteś kompletnie nieświadomy tego, co mody zrobiły dla tej gry. Dzięki nim utrzymuje się ona na rynku od dnia premiery. Od tego czasu widziałem poprawki, drobne retekstury, nowe modele postaci i stworzeń tj. lorda wampirów, wilkołaków, nowe animacje walki, aż po nowe questy przedłużające grę o wiele godzin.

Co do samych bugów, twórcy są ich świadomi, ale to moderzy je poprawiają. Pozwolę sobie zakończyć moją wypowiedź obrazkiem ze studia Bethesdy:

https://images-cdn.9gag.com/photo/arRLW0p_700b.jpg

oraz losowym, z brzegu wziętym modem:

https://staticdelivery.nexusmods.com/images/110/3140055-1506907353.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować