Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pliki Assassin''s Creed Origins ważą ponad 40 GB

6 postów w tym temacie

W sumie takie informacje już nie dziwią. Gry puchną i to dosyć mocno. Ostatnio w końcu kupiłem Fallout 4 z teksturami HD i jakie było moje zdziwienie, jak zobaczyłem że do pobrania jest przeszło 80GB o.O

Z resztą samo GTA 5 też masę miejsca zajmuje. 

W dobie dysków TB pisanie o grze że zajmuje 42GB jest trochę śmieszne ;) może z 5 lat temu taka informacja wywołała by trochę emocji, teraz to już standard.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.10.2017 o 08:49, DarkMeteor napisał:

W sumie takie informacje już nie dziwią. Gry puchną i to dosyć mocno. Ostatnio w końcu kupiłem Fallout 4 z teksturami HD i jakie było moje zdziwienie, jak zobaczyłem że do pobrania jest przeszło 80GB O.o

Z resztą samo GTA 5 też masę miejsca zajmuje. 

W dobie dysków TB pisanie o grze że zajmuje 42GB jest trochę śmieszne ;) może z 5 lat temu taka informacja wywołała by trochę emocji, teraz to już standard.

Ta tylko polowa z 80 gb to tak naprawde to te same tekstury z podbita rozdziałką i niestety ten texture pokazał prawdę, że tekstury 4K to w wielu przypadkach bzdury marketingu. Problem z wielkością jest uzasadniony, bo nawet na konsolach które mają Blueray i 1 TB twardziela gracze zaczynają się zastanawiać czy ci cholerni developerzy słyszeli o słowie kompresja. Dla przykładu Wiedźmin 3 GOTY zajmuje 40GB, a Fallout 4 zajmuje dwa razy tyle i ma o wiele gorszej jakości tekstury mimo texture pack'a. Co gorsza niestety to pokazuje lenistwo developerów którzy zasłaniają się rozdzielczością zamiast stworzyć tekstury lepszej jakości (bo najlepiej wyglądające tekstury od twórców modyfikacji to tak naprawdę ta sama rozdzielczość). Więc sorry problem istnieje nadal i nie każdy ma neta by ściągnąć te 80 GB a PC i o zgroza co pomysleć o konsolach.

Edytowano przez Numenpl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

E tam, gdyby to bylo 140 to moze by na kims zrobilo wrazenie, 40 gb to teraz w sumie standard. 

Co nie zmienia faktu ze, jak juz kolega wyzej wspomnial, deweloperzy mogli by przyswoic takie slowo jak kompresja i ogarnac temat, bo tak jak w przypadku gta5 jeszcze zrozumiem te 60 gb, tak w przypadku takie wolfa (ponad 40gb) czy dooma (ponad 50 o ile dobrze pamietam) to jednak troche przesada biorac pod uwage jakosc tekstur i tego ze to korytarzowe strzelaniny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.10.2017 o 12:25, TigerXP napisał:

E tam, gdyby to bylo 140 to moze by na kims zrobilo wrazenie, 40 gb to teraz w sumie standard. 

Co nie zmienia faktu ze, jak juz kolega wyzej wspomnial, deweloperzy mogli by przyswoic takie slowo jak kompresja i ogarnac temat, bo tak jak w przypadku gta5 jeszcze zrozumiem te 60 gb, tak w przypadku takie wolfa (ponad 40gb) czy dooma (ponad 50 o ile dobrze pamietam) to jednak troche przesada biorac pod uwage jakosc tekstur i tego ze to korytarzowe strzelaniny.

W przypadku Doom to mowa o 67 GB, a Wolf to 43,5 GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować