Anderso00

Dialogi z wyborami (Game Design)

5 postów w tym temacie

Cześć! 

Mam problem. Otóż jestem początkującym game designerem (pierwszy scenariusz do gry). Nie wiem jak się zabrać za dialogi z wyborem gdzie jeden wybór pokaże inną odpowiedź niż ten drugi. Próbowałem to pisać z odnośnikami do innego tekstu, ale wyszło to dosyć słabo. Więc pytanie dla doświadczonych designerów: Jak napisać dialogi aby estetycznie wyglądały i można by było się w nich połapać. Dobrze by było, gdyby ktoś podrzucił kawałek swojego scenariusza, jak on to zrobił.

Z góry dzięki za odpowiedź! :D

Gdyby były nie zakładał bym tematu. Owszem są poradniki jak zrobić scenariusz, ale twórcy chodziło o fabułę. Ja ją wymyśliłem tylko nie wiem jak zapisać dialogi z wyborami by nie trzeba było przewijać x stron w poszukiwaniu początku rozmowy.

Edytowano przez Muradin
Proszę nie cytować postów, które zawierają w sobie reklamę [Muradin]

3 godziny temu, Anderso00 napisał:

Cześć! 

Mam problem. Otóż jestem początkującym game designerem (pierwszy scenariusz do gry). Nie wiem jak się zabrać za dialogi z wyborem gdzie jeden wybór pokaże inną odpowiedź niż ten drugi. Próbowałem to pisać z odnośnikami do innego tekstu, ale wyszło to dosyć słabo. Więc pytanie dla doświadczonych designerów: Jak napisać dialogi aby estetycznie wyglądały i można by było się w nich połapać. Dobrze by było, gdyby ktoś podrzucił kawałek swojego scenariusza, jak on to zrobił.

Z góry dzięki za odpowiedź! :D

Ja bym pisał jedno pod drugim:

Opcja 1

-Rozwinięcie opcji 1

Opcja 2

-Rozwinięcie opcji 2

itd.

Ważne żeby było czytelne, a o ile dobrze pamiętam jakiś wykład z GDC to twórcy (chyba, ale głowy nie daję) Wieśka rysowali takie grafy- co z czym się łączy i gdzie dalej to idzie.

• Like 1

4 minuty temu, doctorwho napisał:

Opcja 1

-Rozwinięcie opcji 1

Opcja 2

-Rozwinięcie opcji 2

itd.