Anderso00

Dialogi z wyborami (Game Design)

5 postów w tym temacie

Cześć! 

Mam problem. Otóż jestem początkującym game designerem (pierwszy scenariusz do gry). Nie wiem jak się zabrać za dialogi z wyborem gdzie jeden wybór pokaże inną odpowiedź niż ten drugi. Próbowałem to pisać z odnośnikami do innego tekstu, ale wyszło to dosyć słabo. Więc pytanie dla doświadczonych designerów: Jak napisać dialogi aby estetycznie wyglądały i można by było się w nich połapać. Dobrze by było, gdyby ktoś podrzucił kawałek swojego scenariusza, jak on to zrobił.

 

Z góry dzięki za odpowiedź! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby były nie zakładał bym tematu. Owszem są poradniki jak zrobić scenariusz, ale twórcy chodziło o fabułę. Ja ją wymyśliłem tylko nie wiem jak zapisać dialogi z wyborami by nie trzeba było przewijać x stron w poszukiwaniu początku rozmowy.

Edytowano przez Muradin
Proszę nie cytować postów, które zawierają w sobie reklamę [Muradin]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Anderso00 napisał:

Cześć! 

Mam problem. Otóż jestem początkującym game designerem (pierwszy scenariusz do gry). Nie wiem jak się zabrać za dialogi z wyborem gdzie jeden wybór pokaże inną odpowiedź niż ten drugi. Próbowałem to pisać z odnośnikami do innego tekstu, ale wyszło to dosyć słabo. Więc pytanie dla doświadczonych designerów: Jak napisać dialogi aby estetycznie wyglądały i można by było się w nich połapać. Dobrze by było, gdyby ktoś podrzucił kawałek swojego scenariusza, jak on to zrobił.

 

Z góry dzięki za odpowiedź! :D

 Ja bym pisał jedno pod drugim:

Opcja 1

-Rozwinięcie opcji 1

Opcja 2

-Rozwinięcie opcji 2

itd.

Ważne żeby było czytelne, a o ile dobrze pamiętam jakiś wykład z GDC to twórcy (chyba, ale głowy nie daję) Wieśka rysowali takie grafy- co z czym się łączy i gdzie dalej to idzie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, doctorwho napisał:

 Ja bym pisał jedno pod drugim:

Opcja 1

-Rozwinięcie opcji 1

Opcja 2

-Rozwinięcie opcji 2

itd.

Ważne żeby było czytelne, a o ile dobrze pamiętam jakiś wykład z GDC to twórcy (chyba, ale głowy nie daję) Wieśka rysowali takie grafy- co z czym się łączy i gdzie dalej to idzie.

Na taką odpowiedź czekałem, ale ktoś może jeszcze coś dorzucić. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.11.2017 o 20:33, doctorwho napisał:

 Ja bym pisał jedno pod drugim:

Opcja 1

-Rozwinięcie opcji 1

Opcja 2

-Rozwinięcie opcji 2

itd.

Ważne żeby było czytelne, a o ile dobrze pamiętam jakiś wykład z GDC to twórcy (chyba, ale głowy nie daję) Wieśka rysowali takie grafy- co z czym się łączy i gdzie dalej to idzie.

Wydaje się chyba najprostszym, a zarazem najlepszym pomysłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się