Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

O tym, jak miłość stworzyła League of Legends. Felieton Trafienie Krytyczne

3 posty w tym temacie

Niby wszystko się zgadza, ale pomija Pan bardzo istotny fakt: łatwo jest iść graczom na rękę, gdy ma się pełne wsparcie finansowe jednego z największych holdingów na świecie, dla którego produkcja gier to tylko jedna z wielu gałęzi inwestycyjnych. Tencent może jeść przysłowiową małą łyżeczką, a i tak się naje, tym bardziej, że cieszy się wielką swobodą działalnośći na macierzystym, chińskim rynku. Pamiętajmy również, że Riot jako taki od blisko dekady pracuje nad jedną i tą samą grą, przez co ciężko porównywać koszta rozwoju League of Legends z kosztami produkcji nowego tytułu AAA., który to zazwyczaj i tak zarobi ułamek tego, co LoL w ciągu roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sugerowanie, że większa popularność LoLa niż Doty spowodowana jest lepszym wsparciem Riotu niż Valve wydaje mi się nieco naciągane. Głównym czynnikiem moim zdaniem jest fakt, że Dota jest grą o wiele bardziej złożoną, o wyższym progu wejścia i z pewnością więcej ludzi się od niej odbija.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować