Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowe gry BioWare''u (Anthem) i Motive ekscytują władze EA

18 postów w tym temacie

'(...)prawdopodobnie na nasz fiskalny rok 2021.'

Nie chce być niemiły, ale pokazanie Anthem już teraz, to zwykłe naciąganie ludzi na hype. Bez kitu, ale jakie oni mieli zaplecze by pokazać tą grę? 6 minut gameplayu z wczesnej wersji, która zapewne w ogóle nie zawita do finalnej gry? Jasne, ten gameplay z przed 5 miesięcy jest świetny, fizyka jest potężna, a pokazana akcja przykuwa oko i zaciekawia, ale jestem przekonany, że połowy tych rzeczy nie będzie w grze. Co za pesymizm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaak... Ta nowa gra będzie pewnie symulatorem jednorękiego bandy. Z dedykowanym kontrolerem co ma czytnik kart kredytowych. A w anthem będziemy odblokować magazynki za realne pieniądze. 

Skoro zniszczyli taką markę jak Star Wars, mają zrobić jakiegos dobrego no name-a?

Ja w ogóle jestem zdziwiony że Disney na to pozwolił. Moja opinia jest taka że EA dosłownie umieściło maszynę hazardową za realne pieniądze w grze dla dzieci. A Disney to musiał przyklepać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MisioKGB napisał:

'(...)prawdopodobnie na nasz fiskalny rok 2021.'

Nie chce być niemiły, ale pokazanie Anthem już teraz, to zwykłe naciąganie ludzi na hype. Bez kitu, ale jakie oni mieli zaplecze by pokazać tą grę? 6 minut gameplayu z wczesnej wersji, która zapewne w ogóle nie zawita do finalnej gry? Jasne, ten gameplay z przed 5 miesięcy jest świetny, fizyka jest potężna, a pokazana akcja przykuwa oko i zaciekawia, ale jestem przekonany, że połowy tych rzeczy nie będzie w grze. Co za pesymizm...

Trochę źle zrozumiałeś. W 2021 ma zostać wydana ta nie zapowiedziana jeszcze gra od EA Motive. Anthem natomiast planują wydać w 2018 na święta. Inna sprawa czy nie będzie jakiejś obsuwy. 

Jestem ciekaw tej nowej gry akcji od EA Motive zwłaszcza że pracuje nad nią Jade Raymond, osoba która stworzyła  Assassin's Creed. Obawiam się tylko że jej nigdy nie ujrzymy tak jak tej gry od Visceral Games.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na zapędy władz EA - to jest największa antyrekomendacja jaką można wystawić grze. No nic, przynajmniej rozwiali absolutne resztki moich wątpliwości. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy złoża na to preordery, b-bo bioware

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ssseth napisał:
MisioKGB napisał:

'(...)prawdopodobnie na nasz fiskalny rok 2021.'

Nie chce być niemiły, ale pokazanie Anthem już teraz, to zwykłe naciąganie ludzi na hype. Bez kitu, ale jakie oni mieli zaplecze by pokazać tą grę? 6 minut gameplayu z wczesnej wersji, która zapewne w ogóle nie zawita do finalnej gry? Jasne, ten gameplay z przed 5 miesięcy jest świetny, fizyka jest potężna, a pokazana akcja przykuwa oko i zaciekawia, ale jestem przekonany, że połowy tych rzeczy nie będzie w grze. Co za pesymizm...

Trochę źle zrozumiałeś. W 2021 ma zostać wydana ta nie zapowiedziana jeszcze gra od EA Motive. Anthem natomiast planują wydać w 2018 na święta. Inna sprawa czy nie będzie jakiejś obsuwy. 

Jestem ciekaw tej nowej gry akcji od EA Motive zwłaszcza że pracuje nad nią Jade Raymond, osoba która stworzyła  Assassin's Creed. Obawiam się tylko że jej nigdy nie ujrzymy tak jak tej gry od Visceral Games.

Ahh ok luz :) ale hola hola, Raymond nad czymś pracuje? No to mnie zainteresowałeś, super wiadomość, dzięki za info : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MisioKGB napisał:

Ahh ok luz :) ale hola hola, Raymond nad czymś pracuje? No to mnie zainteresowałeś, super wiadomość, dzięki za info : )

Pracuje pracuje. Jakiś czas temu ktoś z EA udzielił wywiadu w którym powiedział że chcieli by zając sie produkowaniem gier akcji z dużym otwartym światem jak Bataman, GTA czy Assassin's Creed. Więc zatrudnili Raymond i zlecili jej założyć nowe studio i tak powstało EA Motive w Montrealu. To było w 2015. I tak samo mnie to cieszy i jestem podekscytowany że Ona pracuje nad czymś nowym. Ale tak samo się cieszyłem jak usłyszałem że osoba która stworzyła trzy części Uncharted pracuje nad liniową gra akcji w świecie Star Wars. Mówię o Amy Hennig która nie tak dawno pracowała w zamkniętym już Visceral Games. Ja uwielbiam Uncharted, to że jest liniowa nic jej nie ujmuje dalej jest to świetna gra. Chętnie bym zagrał w takiego Uncharted w klimacie Star Wars, zwłaszcza że przy jej produkcji pomagała również Raymond. Ale EA zrobiło jakieś swoje badania gdzie pytali graczy w jaką grę by chcieli zagrać i wyszło im że nie jest to gra liniowa. Albo jestem w mniejszości albo EA cos ściemnia. Oddali ten projekt innej ekipie bo nie była to gra z otwartym światem tak jak EA by chciało albo co bardziej prawdopodobne dlatego że do liniowej gry ciężko by było upchać loot boxy.Szkoda że nie wyciekł jakiś gameplay z tej gry. Mam nadzieje że Raymond się powiedzie i będzie miała okazje dokończyć i zaprezentować graczom swoją grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ssseth napisał:
MisioKGB napisał:

Ahh ok luz :) ale hola hola, Raymond nad czymś pracuje? No to mnie zainteresowałeś, super wiadomość, dzięki za info : )

Pracuje pracuje. Jakiś czas temu ktoś z EA udzielił wywiadu w którym powiedział że chcieli by zając sie produkowaniem gier akcji z dużym otwartym światem jak Bataman, GTA czy Assassin's Creed. Więc zatrudnili Raymond i zlecili jej założyć nowe studio i tak powstało EA Motive w Montrealu. To było w 2015. I tak samo mnie to cieszy i jestem podekscytowany że Ona pracuje nad czymś nowym. Ale tak samo się cieszyłem jak usłyszałem że osoba która stworzyła trzy części Uncharted pracuje nad liniową gra akcji w świecie Star Wars. Mówię o Amy Hennig która nie tak dawno pracowała w zamkniętym już Visceral Games. Ja uwielbiam Uncharted, to że jest liniowa nic jej nie ujmuje dalej jest to świetna gra. Chętnie bym zagrał w takiego Uncharted w klimacie Star Wars, zwłaszcza że przy jej produkcji pomagała również Raymond. Ale EA zrobiło jakieś swoje badania gdzie pytali graczy w jaką grę by chcieli zagrać i wyszło im że nie jest to gra liniowa. Albo jestem w mniejszości albo EA cos ściemnia. Oddali ten projekt innej ekipie bo nie była to gra z otwartym światem tak jak EA by chciało albo co bardziej prawdopodobne dlatego że do liniowej gry ciężko by było upchać loot boxy.Szkoda że nie wyciekł jakiś gameplay z tej gry. Mam nadzieje że Raymond się powiedzie i będzie miała okazje dokończyć i zaprezentować graczom swoją grę.

 

Będziecie teraz bredzić o loot boxach pod każdym newsem o EA, nawet jak mowa o grze single player?...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będziecie teraz bredzić o loot boxach pod każdym newsem o EA, nawet jak mowa o grze single player?...

Cóż. W grach single też teraz są...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, są podekscytowani, bo hybryda singleplayera i mmo oferuje mnówstwo nowatorskich rozwiązań wplatania mikrotransakcji. Pewnie aż erekcji dostali przez obliczenia ile to kasy można na jednym graczu wycisnąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jui8 napisał:

Tak, są podekscytowani, bo hybryda singleplayera i mmo oferuje mnówstwo nowatorskich rozwiązań wplatania mikrotransakcji. Pewnie aż erekcji dostali przez obliczenia ile to kasy można na jednym graczu wycisnąć...

Anthem to single/coop a nie mmo z tego co wiadomo. Nię będzie tam PvP, a na trailerach wyjaśnil idlaczego. System walki ma być potężny widowiskowy i złożony, a skupienie się na multi tylko pochłonęło by czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spqqn napisał:

Pewnie kolejny śmietnik z DLC i loot boxami. 
Nie dzięki :)

Dobrze, że mamy jasnowidza, polać mu. Szkoda, że mózg i inteligencja nie idą w parze po fali "oh no loot box". Jest deficyt na ludzi myślących :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale np nowy NFS to też w zasadzie gra single player a ma lootboxy. Więc skąd ten pomysł że EA będzie psuło nimi tylko gry multi?

Anulowanie gry SP w świecie SW podytkowane było nie faktem że ludzie preferują gry sieciowe tylko faktem że gry otwarte oraz gry sieciowe łatwiej się monetyzuje. Tzn łatwiej wsadzić tam lootboxy. Gry SP, zwłaszcza te liniowe nie mają na nie miejsca.

Także generalnie widać nowy kierunek EA. Będą forsować mikrotransakcje jak tylko się da. Aż gracze na to pójdą jak ostatni debile. W końcu z DLC też nas zmiękczali, najpierw dająć całkiem sensowne dodatki np w pierwszym Bioware a kończąc na pojedynczych postaciach czy broniach jak teraz w Battlefield. Kolejny krok to sprzedaż magazynków chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem EA wymusza na developerach to by ich gry umożliwiały graczowi spędzenie w nich możliwie najwięcej czasu co zwiększa prawdopodobieństwo zostawienia u nich swojej drogocennej kasy, za którą gracze mogliby wesprzeć chociażby rodzime indyki lub po prostu masę dobrych indie. Niestety(lub stety) zależy, po której stronie jesteśmy.. EA ma wszystko dobrze wykalkulowane, co w swoim poście na reddicie wyjaśnia pan z PR od EA. Każdy gracz, który "obraża" się na EA jest ujęty w statystykach, natomiast gracze którzy są skłonni wydać $$ nadrabiają braki.. Gruba kasa idzie na to, żeby to dobrze oszacować. Gratulacje dla graczy wydających srogie pieniądze na mikro, dzięki temu powstały nowe miejsca pracy w gamedevie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaxisPL napisał:

masę dobrych indie. 

Oksymoron...

Poza tym jakąś dziwną logikę masz. To, że ktoś wyda pieniądze czy nie w grach EA nie ma żadnego przełożenia na wydatki na gry indie (a tym bardziej na ilość miejsc w game devie). Zwłaszcza, jak poczytasz co ludzie sądzą o masie gier indie na steamie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować