Gram.pl

Cyberpunk 2077 jedną z atrakcji na targach E3 2018?

13 postów w tym temacie

Renchar napisał:

To trzeba będzie czekać kto nam przemyci do sieci to demko nagrane w słabej jakości zza tych dzwi. 

Pokazywanie tych dem i trailerów, to nieporozumienie bo i tak na koniec pójdzie downgrade. Wszyscy się naoglądają, napatrzą na piękną grafikę, a na premiere zostaje żal i rozczarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Pokazywanie tych dem i trailerów, to nieporozumienie bo i tak na koniec pójdzie downgrade. Wszyscy się naoglądają, napatrzą na piękną grafikę, a na premiere zostaje żal i rozczarowanie.

Więc biada i współczucie dla tych, którzy oczekuja od gry tylko grafiki. Ja np. mam to w nosie. Taka grafika jaka jest W3 a w wielu grach nawet gorsza mi całkowicie wystarcza. Od Cyberpunku oczekuję ogromnego świata i bogatego w ludzi, samochody, świetnej fabuły i oddania klimatu takiego jak na trailerze... i wszystkiego tego co w świecie cyberpunku jest najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oxygar napisał:
 

Pokazywanie tych dem i trailerów, to nieporozumienie bo i tak na koniec pójdzie downgrade. Wszyscy się naoglądają, napatrzą na piękną grafikę, a na premiere zostaje żal i rozczarowanie.

Więc biada i współczucie dla tych, którzy oczekuja od gry tylko grafiki. Ja np. mam to w nosie. Taka grafika jaka jest W3 a w wielu grach nawet gorsza mi całkowicie wystarcza. Od Cyberpunku oczekuję ogromnego świata i bogatego w ludzi, samochody, świetnej fabuły i oddania klimatu takiego jak na trailerze... i wszystkiego tego co w świecie cyberpunku jest najlepsze.

Co do klimatu - w Wiedźminie był klimat aż do premiery. Potem twórcy z jakiegoś pozbawionego logiki powodu, zmienili paletę barw na totalnie przesyconą, a pięknie oświetlone, oddalone szczyty zasłonili zielonkawą mgłą. Nie mialo to nic wspólnego z optymalizacją, co udowadnia Superturbo Lighting Mod, który to wszystko poniekąd przywraca bez wpływu na wydajność. Wbrew pozorom odpowiednia oprawa graficzna i kolorystyka jest ważna dla zachowania klimatu świata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, terixAS napisał:

Co do klimatu - w Wiedźminie był klimat aż do premiery. Potem twórcy z jakiegoś pozbawionego logiki powodu, zmienili paletę barw na totalnie przesyconą, a pięknie oświetlone, oddalone szczyty zasłonili zielonkawą mgłą. Nie mialo to nic wspólnego z optymalizacją, co udowadnia Superturbo Lighting Mod, który to wszystko poniekąd przywraca bez wpływu na wydajność. Wbrew pozorom odpowiednia oprawa graficzna i kolorystyka jest ważna dla zachowania klimatu świata.

Tylko widzisz, z modami jest tak, że ten który je robi ma w nosie to czy się spodobają jednej osobie, czy dla miliona. Twórcy gry za to muszą iść na konsensus i zadowolić jak największą ilość graczy.

Testowałem STLM na dwóch konfiguracjach i na tej gorszej 750ti i phenom x4 spadki były znaczące. Jeśli tutaj spadek był spory, to możliwe że na konsolach również były by spadki, więc może to jeden z powodów zmian, kto wie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oxygar napisał:
 

Pokazywanie tych dem i trailerów, to nieporozumienie bo i tak na koniec pójdzie downgrade. Wszyscy się naoglądają, napatrzą na piękną grafikę, a na premiere zostaje żal i rozczarowanie.

Więc biada i współczucie dla tych, którzy oczekuja od gry tylko grafiki. Ja np. mam to w nosie. Taka grafika jaka jest W3 a w wielu grach nawet gorsza mi całkowicie wystarcza. Od Cyberpunku oczekuję ogromnego świata i bogatego w ludzi, samochody, świetnej fabuły i oddania klimatu takiego jak na trailerze... i wszystkiego tego co w świecie cyberpunku jest najlepsze.

Nie mniej terixAS ma trochę racji. Czasami zabranie niektórych bajerów z gry zmniejsza liczbę potencjalnych klientów. Jak przykładowo był zaprezentowany The Division w 2013 z miejsca miałem go na liście gier do kupna. Ta możliwość zrobienia sera szwajcarskiego z samochodów i otoczenia z miejsca mnie kupiła. Potem pokazany filmik z gry jeden, drugi O_o co to jest. To co miało mi dać frajdę w tej grze okroili do całkowitego minimum.

Rozumiem konsole niech sobie kroją grafę i efekty fizyczne świata. Jednak na PC wolał bym by wydano tytuł taki jaki był w pierwszych prezentacjach nawet jak by mi miał blaszak nie pociągnąć na maxa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Renchar napisał:

Nie mniej terixAS ma trochę racji. Czasami zabranie niektórych bajerów z gry zmniejsza liczbę potencjalnych klientów. Jak przykładowo był zaprezentowany The Division w 2013 z miejsca miałem go na liście gier do kupna. Ta możliwość zrobienia sera szwajcarskiego z samochodów i otoczenia z miejsca mnie kupiła. Potem pokazany filmik z gry jeden, drugi O_o co to jest. To co miało mi dać frajdę w tej grze okroili do całkowitego minimum.

Rozumiem konsole niech sobie kroją grafę i efekty fizyczne świata. Jednak na PC wolał bym by wydano tytuł taki jaki był w pierwszych prezentacjach nawet jak by mi miał blaszak nie pociągnąć na maxa. 

Tak sobie dzisiaj próbowaliśmy rozgryźć kiedy dokładnie mógłby pojawić się Cyberpunk 2077. Ostatecznie stanęliśmy na 2020-2021 zakładając, że od prezentacji Wiedźmina III na E3 2012 do premiery w 2015 roku minęły trzy lata. Chyba, że Redzi zaskoczą nas i gra wyjdzie szybciej, czego wykluczyć również nie można. W teorii gra może zostać zapowiedziana na PS4/XOne/PC... ale nie mamy pewności, czy do tego czasu nie pojawią się na rynku nowe konsole. Jeśli cykl kończy się po jakichś ośmiu, max. dziesięciu latach, to jest takie prawdopodobieństwo. Teoretyzować sobie możemy ;)

Ja ze swojej strony dochodzę do wniosku, że chciałbym w zasadzie jednego - świata, który mnie wciągnie i pochłonie na dobre. Graficzne fajerwerki to co innego. Zwyczajnie chcę dobrego cyberpunku w Cyberpunku. Tylko tyle i aż tyle.

BTW: w samym The Division mnie kupił setting i nadal boli mnie to, co Ubi robi z tą grą. Ten Nowy Jork to tak świetne miejsce na dobre historie w klimatach post-apo, że do dziś nie mogę się z tym pogodzić... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym zobaczył chocby jednego screena z tej gry. Znam politykę CDP i rozumiem ich podejście, że pokażą jak będzie prawie wszystko gotowe. Ale ja zwyczajnie lubię dostawać te małe kawałki i smaczki z gier, którymi się jaram i na które czekam. To taka przyjemność połączona z niemocą i zniecierpliwieniem, ale buduje to we mnie przyjemne oczekiwanie, pobudza wyobraźnię. Mam o czym pogadać z kumplami. No i jestem w grze, jeszcze przed jej premierą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renchar - zgadzam się oczywiście w tej kwestii z TerixAS. Zawsze chciałem by branża gier i nasza społeczność była wolna od tego marketingowego bełkotu i co gorsza pokazywania i zachęcania czymś, czego nie będzie w grze. Idealny przykład z No Mans Sky. Nawet biorąc pod uwagę, że grafika to ostatnie na co ją zwracam, tutaj twórcy przesadzli i nawet mnie oczy bolały, nie mówiąc o reszcie produktu. Ale przy Wiedżminie 3 moje oczekiwania zostały w pełni zaspokojone przez Redów dlatego tutaj się po prostu nie potrafię martwić. I oczywiście tak, no kwestia tego co kogo i jak bardzo przekonuje do zakupu. Więc jeśli dojdzie do jakiekogolwiek downgradeu to mnie to raczej nie powinno ruszyć, a tym w których to mocniej uderzy życzę by jak najprędzej dostali modyfikacje, które pozwolą im się cieszyć grą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie downgrade to pogadamy. Na razie to jak gadanie że fabuła będzie słaba, nic nie wiadomo ale już ktoś próbuje siać ferment i niezadowolenie.

Kiedyś czytałem że downgrade to nie tylko"zla wola". Po prostu na wczesnym etapie produkcji, gdy gra nie ma jeszcze zaimplementowanych wszystkich funkcji, grafika może być lepsza. Później gdy wszystko już jest, trzeba zrobić ponowną optymalizację i wtedy nieco zjechać grafikę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadhu napisał:

Będzie downgrade to pogadamy. Na razie to jak gadanie że fabuła będzie słaba, nic nie wiadomo ale już ktoś próbuje siać ferment i niezadowolenie.

Kiedyś czytałem że downgrade to nie tylko"zla wola". Po prostu na wczesnym etapie produkcji, gdy gra nie ma jeszcze zaimplementowanych wszystkich funkcji, grafika może być lepsza. Później gdy wszystko już jest, trzeba zrobić ponowną optymalizację i wtedy nieco zjechać grafikę. 

Dokładnie tak. Do tego (z tego co wiem) bywa, że gry składa się w kawalkach - jedna ekipa pracuje nad jakąś częścią, druga nad inną, trzecia nad jeszcze czymś innym. Dopóki nie są połączone wszystko działa ok, ale kiedy już się to zrobi okazuje się, że trzeba wszystko zmodyfikować żeby miało rację bytu. Na wczesnym etapie produkcji, w momencie kiedy powstają pierwsze trailery, nikt nie może być pewny czy gra będzie mogła wyglądać tak w finalnej wersji, ale chce się pokazać ją w jak najlepszym świetle. Stąd ten cały "downgrade". Fakt jest taki, że jeśli podczas premiery gra wygląda dobrze jak na moment w którym wychodzi (nawet jeśli gorzej niż na pierwszych materiałach) to nie powinno być mowy o żadnym downgradzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się