Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sprzedaż Dawn of War III poniżej oczekiwań, gra nie otrzyma dużego dodatku

14 postów w tym temacie

Tak umiera kolejna świetna seria, skutecznie zamordowana przez SEGĘ! A zrobiliby de facto ulepszoną jedynkę lub dwójkę z wiekszą ilością ras, jednostek i map i wszyscy byliby szczęśliwi. Ale nieeee... Lepiej wszędzie wciskać meta-progresję, MOBĘ i inne gówniane koncepcje z gier F2P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, necxelos napisał:

Tak umiera kolejna świetna seria, skutecznie zamordowana przez SEGĘ! A zrobiliby de facto ulepszoną jedynkę lub dwójkę z wiekszą ilością ras, jednostek i map i wszyscy byliby szczęśliwi. Ale nieeee... Lepiej wszędzie wciskać meta-progresję, MOBĘ i inne gówniane koncepcje z gier F2P.

Dokładnie, Relic się już skończyć odkąd przejęła ich Sega to w każdej ich grze muszą być dodatki DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, KucharzSnaf napisał:

Dokładnie, Relic się już skończyć odkąd przejęła ich Sega to w każdej ich grze muszą być dodatki DLC.

Ehem tak to zawsze było w grze Relica praktycznie od czasów DoW 1. Problemem jest że chcieli zrobić hybrydę moby i RTS pod Esport i wyszło taka poczwarka której wielbicielie klasycznych RTS,  starszych gier RTS od Relic,  gier MOBA oraz  Warhammer 40K uznali za gó**o totalne nie warte grania. 

 

Edytowano przez Numenpl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Numenpl napisał:

Ehem tak to zawsze było w grze Relica praktycznie od czasów DoW 1. Problemem jest że chcieli zrobić hybrydę moby i RTS pod Esport i wyszło taka poczwarka której wielbicielie klasycznych RTS,  starszych gier RTS od Relic,  gier MOBA oraz  Warhammer 40K uznali za gó**o totalne nie warte grania. 

 

Dokładnie. Gra zupełnie bez targetu, nie miała szansy trafić do nikogo to i nie trafiła. Za biedna żeby mieć jakiekolwiek szanse z DOTA 2 czy LoLem, a z poprzednich cześci serii brała tylko po niewielkim kawałku, wieć olali zarówno fani jedynki jak i dwójki. 

Edytowano przez Bambusek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

6 minut temu, Bambusek napisał:

Dokładnie. Gra zupełnie bez targetu, nie miała szansy trafić do nikogo to i nie trafiła. Za biedna żeby mieć jakiekolwiek szanse z DOTA 2 czy LoLem, a z poprzednich cześci serii brała tylko po niewielkim kawałku, wieć olali zarówno fani jedynki jak i dwójki. 

Ta a jak wydali mod tools to ci co kupili tę grę w pierwszej kolejności zrobili remake map od DoW 1 między innymi legendarne Kasyr Lautien i Ryzyko Biffiego od tamtej pory nikt nie gra w ten żałosny tryb Power Core. Cholera moderzy nawet przyznali że AI działa lepiej na mapach community niż na oficjalnych na których potrafi się pogubić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Druga część była wg mnie baaardzo dobra - właśnie wrzucenie do tego z powrotem elementów RTS moim zdaniem było chybionym pomysłem. A elementy MOBA? WTF
Na pewno twierdzę tak z perspektywy bardziej fana "bieganego RPG", niż czystej strategii i budowania baz na czas.

Mogli wybrać - albo RTS - albo "biegane RPG" ze zbieraniem fajnych przedmiotów i ulepszaniem jednostek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra dow I do pięt nie dorasta, aż zbierałem zęby z podłogi, co dziwniejsze, jak nexcelos zauważył, bardzo łatwo było stworzyć dobrą kontynuację. Hit nawet. chociaż te 4-5 ras na start. Lepsza grafika to oczywistość, ale do cholery jasnej, bez takiego drętwego badziewia jak brak widowiskowych finisherów, rozrzucania jednostek we wszystkie strony po wybuchu. Jedno z najlepszych uniwersów do rtsów, a tu taka lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gameplay i biedna mechanika to jedno. Mnie zastanawia o co chodzi z grafiką. Relic od zawsze wyznaczał standard w tej dziedzinie, jeżeli chodzi o RTSy. Tutaj nawet Blizzard powinien się uczyć. CoH2 to nadal najlepiej wyglądająca gra tego typu, a DoW III? Śmieszne animacje i kolorowe ludziki. Ja rozumiem, że ludzie od bitewniaka mają jakąś dziwną fazę na komiksowe, przerysowane postacie (w uniwersum grimdark, heh), ale nie ma powodu żeby walić tym z ekranu monitora...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oxygar napisał:

Ta gra dow I do pięt nie dorasta, aż zbierałem zęby z podłogi, co dziwniejsze, jak nexcelos zauważył, bardzo łatwo było stworzyć dobrą kontynuację. Hit nawet. chociaż te 4-5 ras na start. Lepsza grafika to oczywistość, ale do cholery jasnej, bez takiego drętwego badziewia jak brak widowiskowych finisherów, rozrzucania jednostek we wszystkie strony po wybuchu. Jedno z najlepszych uniwersów do rtsów, a tu taka lipa.

Żeby zrobić dobrą kontynuację lubianej serii w sumie wystarczy podrasować grafikę (bo czas i technologia idą do przodu) i wymyśleć dobrą fabułę. UbiSoft trzepie kasę od 10 lat na tym samym i wychodzi to całkem dobrze. Seria się przejada, ale w sumie każda gra osobno jest super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.02.2018 o 17:42, Numenpl napisał:

Ehem tak to zawsze było w grze Relica praktycznie od czasów DoW 1. Problemem jest że chcieli zrobić hybrydę moby i RTS pod Esport i wyszło taka poczwarka której wielbicielie klasycznych RTS,  starszych gier RTS od Relic,  gier MOBA oraz  Warhammer 40K uznali za gó**o totalne nie warte grania.

I bardzo dobrze! Tak powinny kończyć właśnie gry, którymi chciano złapać wiele srok za ogon. Pewnie jakiś księgowy wpadł na pomysł aby poszerzyć grono odbiorców kolejnego DoW i dlatego zamiast mniej lub bardziej klasycznego RTSa zrobiono takie niewiadomo co z elementami MOBA. Całe szczęście, że taki zabieg nie przeszedł bo w kolejnej grze byłoby pewnie jeszcze więcej takich "dobrych" zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2018 o 02:15, Gregario napisał:

I bardzo dobrze! Tak powinny kończyć właśnie gry, którymi chciano złapać wiele srok za ogon. Pewnie jakiś księgowy wpadł na pomysł aby poszerzyć grono odbiorców kolejnego DoW i dlatego zamiast mniej lub bardziej klasycznego RTSa zrobiono takie niewiadomo co z elementami MOBA. Całe szczęście, że taki zabieg nie przeszedł bo w kolejnej grze byłoby pewnie jeszcze więcej takich "dobrych" zmian.

I po tym co odstawili z DoW 3 jestem na 100% pewien że Age of Empires 4 to będzie totalna katastrofa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Numenpl napisał:

I po tym co odstawili z DoW 3 jestem na 100% pewien że Age of Empires 4 to będzie totalna katastrofa.

Ja wolę nawet o tym nie myśleć. Mam pewien sentyment do AoE i szkoda byłby patrzeć jak ta seria klasycznych RSTów upada przez krótkowzroczną pogoń za pieniędzmi. Zresztą teraz trochę w takiej sytuacji jest DoW, który przez głupie decyzje (wystawienie oddanych fanów serii i próba przyciągnięcia nowych graczy czyt. wykorzystanie mody ma MOBA) dużo stracił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować