Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gry z losową zawartością jedynie dla dorosłych? Na Hawajach plany już są...

6 postów w tym temacie

I dobrze. Każda gra powinna mieć oznaczenia o lootboxach, ich planowanej cenie , planowanych DLC, ich cenie (z uwzględnieniem tego, że mogą być tam drobne wahania wynikajace ze wzrostu koszów produkcji, wzrostu koszów pracy, wydłużenia sie czasu przygotowania wzgledem szacowanego itd.), oświadczenie (z pełnymi konsekwencjami prawnymi złożenia go fałszywie), że developer, ani żadna osoba pracujaca nad grą nie podjęła decyzji o wycięciu żadnej zawartosci z podstawowej gry w celu sprzedania go później osobno oraz uczciwe prawdopodobieństwo zdobyciea danej rzeczy w lootboxie. Póxniej mamy gry, gdize w skrzynce za dychę masz 0,0000001% na trafienie czegoś fajnego i 99% na 10 jednostek podstawowej waluty w grze. I to NIE jest hazard :)

Żeby przepis nie uderzał z małe firmy, ani nie był zbyt łagodny dla dużych za złamanie ww. wymagań grzywna w wysokości 20% przychodów firmy ze sprzedaży danej gry i 100% DLC/lootboxów objętych wykroczeniem. Przychodów, nie zysków. Duzy koncern miałby gdzieś utratę 20% dochodów z jednej gry, po prostu zarobiłby mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie będzie łatwa walka, biorąc pod uwagę hordy lobbystów, którym takie przepisy są nie na rękę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NemoTheEight napisał:

I dobrze. Każda gra powinna mieć oznaczenia o lootboxach, ich planowanej cenie , planowanych DLC, ich cenie (z uwzględnieniem tego, że mogą być tam drobne wahania wynikajace ze wzrostu koszów produkcji, wzrostu koszów pracy, wydłużenia sie czasu przygotowania wzgledem szacowanego itd.), oświadczenie (z pełnymi konsekwencjami prawnymi złożenia go fałszywie), że developer, ani żadna osoba pracujaca nad grą nie podjęła decyzji o wycięciu żadnej zawartosci z podstawowej gry w celu sprzedania go później osobno oraz uczciwe prawdopodobieństwo zdobyciea danej rzeczy w lootboxie. Póxniej mamy gry, gdize w skrzynce za dychę masz 0,0000001% na trafienie czegoś fajnego i 99% na 10 jednostek podstawowej waluty w grze. I to NIE jest hazard :)

 

Zgadzam się tutaj z tobą. Już nawet nie wspominając o osławionym EA wystarczy spojrzeć na League of Legends. Jeszcze w poprzednim sezonie ze skrzyń co chwile padały skiny postaci. Teraz leci praktycznie sama mało warta waluta, stare postacie które często wypadają, jakieś guzik warte emotki by jeszcze bardziej zmniejszyć szanse na skórkę postaci.


Ciekawe jak chcą to załatwić część gier posiada płatność za kasę z doładowań komórkowych. Telefony rejestruje się przecież na rodziców. Biada tym co mają abonament, a dzieciak się dorwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, MisticGohan_MODED napisał:

Zgadzam się z przedmówcami... takie brudne praktyki już dawno powinny zostac odpowiednio uregulowane.

Problemem tutaj jest to że niektóre gry co mają lootboxy jak np. HOTS nie mają tego samego problemu co gry między innymi Battlefront 2 od którego cały cyrk się zaczął. Bo w tych grach progresja gracza nie jest oparta wył. na nich w HOTS za dochodzenie do 5 poziomu postacią dostajesz 500 golda. Więc jak nabijesz 2000 golda to masz opcje zakupu jednej postaci. I w tej grze Lootboxy to nie są P2W bo skilla nie kupisz. I tutaj pojawia się problem BattleFront 2 gdzie gra w czasie rozpoczęcia całej dyskusji totalnym P2W.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować