Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Prace nad System Shock zawieszone

3 posty w tym temacie

14 godzin temu, Headbangerr napisał:

To chyba jedna ze smutniejszych wiadomości ostatnich tygodni. 

To jest paradoksalnie bardzo dobra wiadomość. Już jakiś czas temu (przy okazji poprzednich newsów na temat SS) zacząłem mieć wątpliwości co do tej gry i tego czy ludzie ją robiący nie przecenili przypadkiem swoich możliwości porywając się na takiego klasyka. Wydawałoby się, że nie ma nic prostszego i mniej ryzykownego od odświeżenia starej gry (tym bardziej jak ma się pieniądze) ale jak zaczęły pojawiać się informacje o np. "dostosowaniu projektów poziomów do obecnych standardów" to w tym momencie zapaliła się u mnie ostrzegawcza diodka, iż gra zaczyna schodzić na złe tory. Jeśli odświeżony SS miałby się zamienić w grę "na podstawie" SS to lepiej zrobić to co się teraz stało niż robić z fanów balona. Po tej informacji jestem jeszcze bardziej sceptycznie nastawiony do SS3. Skoro nie umieją podołać zwykłemu odświeżeniu pierwszego SS to jak oni chcą zrobić godną kontynuację genialnego SS2?

A wracając do pytania z końca newsa to wg mnie duży budżet nie szkodzi, tylko trzeba wiedzieć co się chce zrobić i do tego (szybciej lub wolniej) dążyć. Problem studia Nightdive wziął się wyłącznie z faktu, że zaczęli oni za bardzo kombinować zamiast po prostu odświeżyć klasyka. A nie oszukujmy się, w tym przypadku chodziło głównie o odświeżenie graficzne i poprawę sterowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować