Zaloguj się, aby obserwować  
Pediator

Gothic - Mroczne Tajemnice

3633 postów w tym temacie

Dnia 19.03.2007 o 09:49, hunter22 napisał:

Jedno mnie zastanawia: ile ten mod będzie ważył? Przeglądałem strony o tym modzie, ale nie
zauważyłem tej informacji... może źle czytałem... to więc jaka jest jego waga?

mod spakowany to troche ponad 100 mb rozpakowany około 300

i tak premiera na pewno odbędzie sie w piątek(do niedowiarka który pisał kilka postów wcześniej :P )
mamy już wersję finalną lecz chcemy rozreklamować moda, do tego musimy kilka dni wcześniej porozsyłać go do kilku portali i for...

mod jest oczywiście do gothic 1

Wszystkie informacje na stronie www.poziomkaz.go.pl
a i w newsie na stronie jest wersja próbna intra ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro pojawiłeś na forum, to mam do ciebie dwa, małe pytania:

Czy okno statystyk, zadań, ekwipunku itd, będzie wyglądało na wzór pierwszej części, czy drugiej?

Jak została rozwiązana sprawa rozwoju postaci (nawiązuje tu, do końcowej części pierwszego pytania)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 08:56, WIelbiciel DSII napisał:

To będzie mod multyplayer? kiedy?


W kwietniu ma być ;)

gothicsheep

Moim zdaniem na wszystkie twoje pytania mogą odpowiedzieć screeny ;) http://themodders.org/forum/index.php?showtopic=19

Swoją drogą bez sensu trochę zakładać temat o modzie, już widzę jak będą tematy zakładane o każdym, nawet najmniejszym modzie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 14:58, gothicsheep napisał:

Skoro pojawiłeś na forum, to mam do ciebie dwa, małe pytania:

Czy okno statystyk, zadań, ekwipunku itd, będzie wyglądało na wzór pierwszej części, czy drugiej?

Jak została rozwiązana sprawa rozwoju postaci (nawiązuje tu, do końcowej części pierwszego
pytania)?


okno statystyk i zadań itp... graficznie jest zmienione, a samo działanie jest jak w g1 , niestety nie możemy zmieniać silnika gry i nie mozemy takich rzeczy zmieniać,

a rozwój postaci to wprowadziliśmy np procentową nauke i wiele innych bajerów ale nie będe o nich pisał bo poprostu mi sie nie chce, za dużo tego by było :)


tykus to nie jest modzik, jest to mod na miare NK albo większy, siedzimy nad nim ponad rok więc należy sie nam chociaż temat( należał by sie także news na stronie główej, lecz znajac posunięcia cdprojekt i gram, nie ma zarobku nie ma potrzeby ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 15:59, zdunek napisał:

tykus to nie jest modzik, jest to mod na miare NK albo większy, siedzimy nad nim ponad rok
więc należy sie nam chociaż temat( należał by sie także news na stronie główej, lecz znajac
posunięcia cdprojekt i gram, nie ma zarobku nie ma potrzeby ;)


No fakt, jak kasy nie dostaną to nie dadzą newsa :/ Ale zawsze możesz zamieszczać newsy na GSie, tylko go załóż ;P
Ale tym tematem trochę się i tak zdziwiłem, zwłaszcza dlatego, że ostatnio na głównym temaciue o Gothicu pisało się o Mrocznych Tajemnicach i ogólnie o modowaniu. zresztą jak niedowierzasz to przejrzyj ostatnie strony ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 10:11, Gracz 23 napisał:

Ale to będzie jakiś dodatek do któreś z częśći?


to będzie kolejny mod. Nie wiem po co w ogóle te mody są. Ja w nie nie hram i tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 10:11, Gracz 23 napisał:

Ale to będzie jakiś dodatek do któreś z częśći?

Już jest do jednej chodzi mi do 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 17:27, Ecko09 napisał:

> Ale to będzie jakiś dodatek do któreś z częśći?

to będzie kolejny mod. Nie wiem po co w ogóle te mody są. Ja w nie nie hram i tak.

Pewnie ecko09 ja też nie gram z modami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 17:27, Ecko09 napisał:

to będzie kolejny mod. Nie wiem po co w ogóle te mody są. Ja w nie nie hram i tak.


Ale inni np. ja lubią i to uszanuj :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że premiera leży na dniach, ale z racji tego, iż niecierpliwy ze mnie człowiek, o parę rzeczy się jeszcze zapytam ^_^...

Dnia 19.03.2007 o 15:59, zdunek napisał:

...a rozwój postaci to wprowadziliśmy np procentową nauke i wiele innych bajerów ale nie będe
o nich pisał bo poprostu mi sie nie chce, za dużo tego by było :)

Czyli rozwój bohatera (chodzi mi przede wszystkim o takie umiejętności jak: bronie jednoręczne, dwuręczne, łuki i kusze) nie będzie identyczny jak w Gothic''u 1, lecz bardziej zbliżony do systemu z drugiej części gry, czy dobrze zrozumiałem?

Dnia 19.03.2007 o 15:59, zdunek napisał:

...to nie jest modzik, jest to mod na miare NK albo większy, siedzimy nad nim ponad rok...

Wnioskując po twojej wypowiedzi, mod "Mroczne Tajemninice" będzie dla jedynki, tym samym co Noc Kruka dla Gothic''a 2, tak? Jeżeli się nie mylę, odrazu zadaję kolejne pytanie: czy dialogi z podstawowej wersji zostaną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 17:36, tykus napisał:

> to będzie kolejny mod. Nie wiem po co w ogóle te mody są. Ja w nie nie hram i tak.

Ale inni np. ja lubią i to uszanuj :P

np ja lubię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 17:41, gothicsheep napisał:

Wiem, że premiera leży na dniach, ale z racji tego, iż niecierpliwy ze mnie człowiek, o parę
rzeczy się jeszcze zapytam ^_^...
> ...a rozwój postaci to wprowadziliśmy np procentową nauke i wiele innych bajerów ale
nie będe
> o nich pisał bo poprostu mi sie nie chce, za dużo tego by było :)
Czyli rozwój bohatera (chodzi mi przede wszystkim o takie umiejętności jak: bronie jednoręczne,
dwuręczne, łuki i kusze) nie będzie identyczny jak w Gothic''u 1, lecz bardziej zbliżony do
systemu z drugiej części gry, czy dobrze zrozumiałem?

tak, ale dodaliśmy też własne pomysły ;)

Dnia 19.03.2007 o 17:41, gothicsheep napisał:

> ...to nie jest modzik, jest to mod na miare NK albo większy, siedzimy nad nim ponad rok...
Wnioskując po twojej wypowiedzi, mod "Mroczne Tajemninice" będzie dla jedynki, tym samym co
Noc Kruka dla Gothic''a 2, tak? Jeżeli się nie mylę, odrazu zadaję kolejne pytanie: czy dialogi
z podstawowej wersji zostaną?

tak zostaną z podstawowej wersji dialogi
a napisałem że na miare NK z dwóch powodów, gre zaczyna sie podobnie czyli prawie bez widocznych zmian na starcie(po minucie już widać dużo różnic :D ale nie odrazu )
po drugie mod ma równie dużą albo nawet większa ilość dialogów niż NK

jednemu betatesterowi tak sie mod spodobał że założył forum o modzie :), jak pisal to forum jest tajne do premiery
jak wydać po tym przykładzie nie rozczarujecie sie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mod wyjdzie na światło dzienne w piątek ? podobno premiera była tyle razy przekładana że niektórzy nie wierzą że mod w piątek wyjdzie ;)
powtarzam pytanie czy za moje zasługi dostane moda przed premierą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To świetna nowina. Właśnie miałem odświeżyć sobie Gothica. A tu jak z nieba spada mod. jak będzie w piątek, to będzie :) granko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 18:40, zdunek napisał:

> /.../ gre zaczyna sie podobnie czyli prawie bez widocznych
zmian na starcie(po minucie już widać dużo różnic :D ale nie odrazu ) /.../

Narobiłeś mi apetytu, po dłuuugiej przerwie uruchomiłem Gotthic''a i zaraz padłem - odzwyczaiłem się od używania broni i zapomniałem o taktycznym odwrocie ;-D. Będę musiał na nowo się przyzwyczaić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2007 o 18:46, Pediator napisał:

powtarzam pytanie czy za moje zasługi dostane moda przed premierą ?

musiał byś sie zgłosić do shergara i opisać mu swoje zasługi bo ja nie jestem od rozdawania moda, ja robie tylko reklame :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować