HumanGhost

Filmy i seriale - co warto obejrzeć a czego nie [M]

36655 postów w tym temacie

"Braveheart" i "Patriota" z Melem Gibsonem to filmy, które moim zdaniem są wiecznie żywe i zawsze oglądam je z wielką chęcią i bez znudzenia i dla mnie to się one nigdy nie zestarzeją ( a Bravehearta to widizałem chyba już grubo ponad 50 razy ;p) Pozdro!:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.10.2005 o 20:21, Vicotti napisał:

Film widziałem juz jakis czas temu i powiem ze jest swietny. Animacja jest genialna no i sama fabuła tez niczego sobie.
Polecam wszystkim którzy intereseuja sie Anime, choc film widac ze troche pod zachód robiony.

Teraz nidługo bo na początku
listopada na DVD ukaze sie "Ghost In The Shel" w cenie 19.90 i to dopiero jest klasyka.


Apleesed wg mnie jest słaby. Fabuła jest głupia, nieorginalna i za bardzo zagmatwana. Niestety wysoki poziom animacji i dosyć fajna muzyka to za mało żeby wystarczyło na dobra ocenę. Za to Ghost in the Shell jest super pod każdym względem i każdemu polecam. Jeżeli chodzi o anime to: Princess Mononoke, Vampire Hunter D, Hellsing, Ninja Scroll- polecam. A na pograniczu tego gatunku Transformers th Movie 1986- wypaśny film na którym się wychowałem i podoba mi siędo teraz.
Czekam na Transformers the Movie nową wersję- premiera 2007.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawwt mi nie mów o Transformers. Sam się wychowałem na tych filmach. :-) Jeszce mam kasety z paroma odcinkami serialu.
A na "Appleseed" i tak pójdę, bo sądzę, że warto zobaczyć taką animację. Co do reszty to ocenimy. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogladal ktos moze "Bewitched", czyli "Czarownica" (tzn wacale nie, ale tak przetlumaczyli)? Bo wybieram sie z Dziewczyna na to i chcialbym wiedziec czy warto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ja tez przytocze pare tytulow
"Vanilla Sky"
"Inni"
"Constantine"
z nowszych
"Między słowami"
"Wyspa" i "Batman: Początek"

PS. "Ghost in the Shell" ukaze sie w listopadowym "Kino Domowe - Magazyn DVD"
Pudełkowa edycja filmu, z dźwiękiem w formatach DD 5.1 i DTS (polski lektor + napisy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

FILMY TO MOJE DRUGIE ZYCIE. UWIELBIAM CHODZIC TO KINA NA DOBRE FILMY. OSTATNI FILM NA JAKIM BYLEM TO OLIVER TWIST, POSZEDŁEM DLATEGO BO WYREZYSEROWAL GO ROMAN POLAŃSKI GDYBY NIE TO POEWNIE BYM NIE POSZEDL. WOJNA ŚWIATÓW, TO JEST DOBRE KINO! WIELKI RESPECT DLA MELA GIBSONA ZA "PASJE" BARDZO PODOBAŁ MI SIĘ TEN FILM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie cześci Włądcy Pierscieni są świetne każdą oglądałem po kilka razy a 2 nawet kilkanaście. Z innych polecam Szeregowca Ryana (właśnie leci na TVN 7 oglądam po raz 8) oraz Teksańską Masakrę Piła Mechaniczną. Cała Kompania Braci to swietna robota. W sumie mógłbym wypisać tu ze 100 filmów a i tak nie wymieniłbym wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2005 o 10:30, Velociraptor napisał:

"Braveheart" i "Patriota" z Melem Gibsonem to filmy, które moim zdaniem są wiecznie żywe i zawsze oglądam je z wielką chęcią
i bez znudzenia i dla mnie to się one nigdy nie zestarzeją ( a Bravehearta to widizałem chyba już grubo ponad 50 razy ;p)
Pozdro!:):):)


Jestem pełen podziwu dla twojej wytwałośći: po 50 razy jeden film oglądać - musisz pewnie każdą scenę znać na pamięć. Mnie osobiście Braveheart w ogóle nie poruszył. A oglądając go toczyłem bój, żeby nie usnąć - tak mnie nużył. Braveart to jeden z nielicznych filmów, które mnie po prostu usypiają. Natomiast bardzo podobał mi się Patriota, naprawdę fajnie zrobiony film. Ale jak prawie każda współczesna produkacja trochę przesadzony, aż mi się śmiać chciało, gdy pan Mel Gibson z za drzewa wystrzelił cały pułk żołnierzy. Ale mimo wszystko bardzo dobry film i godny obejrzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu bylem w wypozyczalni DVD. Przeszedlem sie przez cala i wzielem 3 pierwsze lepsze filmy
- Osada (calkiem fajny, pasuje na nudne popoludnie)
- Skarb Narodow (bajeczka ale niezle zrobiona, lekka i przyjemna)
- Wladca Pierscieni: Dwie Wieze (tu nie trzeba komentarza ale ja nie widzialem :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam "Siódmą pieczęć" Bergmana. Dla kogoś kogo interesują klimaty średniowieczne film obowiązkowy.
Z innej beczki - dla fanów muzyki: Tommy, Quadrophenia, Jesus Christ Superstar i Hair. Dwa pierwsze to muzyczne dzieła zespołu The Who. Dwóch następnych chyba nie trzeba przedstawiać - jeśli ktoś lubi musicale, a tych filmów nie widział, to ma grzech ;)
Dla lubiących Dennisa Hoppera, Petera Fondę i Jacka Nicholsona oraz motory i dobrego rocka - Easy Rider :) Wysokoniskobudżetowy film o iście romantycznej fabule. Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

House of wax - Horror dośc przyjemny szczegolnie koniec efektowny i kolejny film po One night in Paris z Paris Hilton:) (Ten tytuł o nocy tłumaczcie dosłownie gdyż jak wiadomo to było porno:). Może nie straszny ale mimo wszystko polecam.

Night Watch - Ruskie fantasy? czemu nie.. swietne efekty bardzo przyjemnie mowione kwestie. Duzo orginalnych pomysłów i klimat brudu itp. doskonaly (ale w rosji ciezko to nie jest osiagnac:)

Final Fantasy VII: Advent Children - Co ja moge powiedzieć. Zdecydowanie ostatnim czasu (a w czasach animacji) najmilsze zaskoczenie. Obejrzyj koniecznie a staniesz się fanem filmu. Film można ogladać pare razy wręcz nawet dawac pause by podziwiac efekty w tle bo za 1 razem nikt tego cudu nie ogarnie. Głosno podkrecic kino domowe gdyz muzyka jest świetny. Film nie tlyko dla fanów gry ale fakt faktem dużo stracą śmiesznych motywów których nie zrozumieją. Rozpisał bym się więcej ale naprawde to czym jest ten film jest nie do opisania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam na parę pozycji filmowych, a więc:
Kung Pow 2 - Tongue of Fury (parodia, starch filmów walk)
Hitman - Vin Diesel w roli głównej
Scary Movie 4
Fast and the Furious 3 : The Tokyo Drift
Zatoichi 2 - podobno ma być jeszcze w tym roku

I to chyba tyle narazie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czas Apokalipsy niezły, ale warto obejrzeć jeszcze Pluton i Full Metal Jacket. z kalsyki jeszcze moją ulubioną drugą część Obcego lub świetny (jakiś czas temu był chyba na tvp1) "w jasną księżycową noc". oglądaliście może ten ostatni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się