• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
piotrkk23

Zginęła mi płytka!

Pytanie

Witam!
Mam pewien nietypowy problem; mianowicie zginęła mi płytka z grą Test Drive Unlimited. Kupiłem tę grę w Empiku, mam na nią paragon, pudełeczko, jestem zarejestrowany w serwisie, ale szkoda mi tych 80zł które wydałem. Co mam zrobić? Szukałem jej długo i wydaje mi się, że zaplątała się w jakąś ulotkę czy coś(bo mam sporo rzeczy na biurku) i mogła zostać przez przypadek wyrzucona. Czy dożywotnia gwarancja CDP obejmuje takie rzeczy??
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 01.08.2007 o 15:14, piotrkk23 napisał:

Witam!
Mam pewien nietypowy problem; mianowicie zginęła mi płytka z grą Test Drive Unlimited. Kupiłem
tę grę w Empiku, mam na nią paragon, pudełeczko, jestem zarejestrowany w serwisie, ale szkoda
mi tych 80zł które wydałem. Co mam zrobić? Szukałem jej długo i wydaje mi się, że zaplątała
się w jakąś ulotkę czy coś(bo mam sporo rzeczy na biurku) i mogła zostać przez przypadek wyrzucona.
Czy dożywotnia gwarancja CDP obejmuje takie rzeczy??
Pozdrawiam.


http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=21155&u=2731<----- Najpierw sprawdź a potem napisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dożywotnia gwarancja obowiązuje jedynie jak masz poprzednie płyty, nie zostaną one wymienione na nowe jeśli nie dostarczysz starych, nieważne czy w kawałkach czy porysowane tak jakby je ktoś smyrał gwoździem przez cały rok.
W twoim przypadku chyba najlepsze bedzie skontaktowanie się albo z Działem Obługi Klienta albo z pomocą techniczną :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 01.08.2007 o 15:14, piotrkk23 napisał:

Witam!
Mam pewien nietypowy problem; mianowicie zginęła mi płytka z grą Test Drive Unlimited. Kupiłem
tę grę w Empiku, mam na nią paragon, pudełeczko, jestem zarejestrowany w serwisie, ale szkoda
mi tych 80zł które wydałem. Co mam zrobić? Szukałem jej długo i wydaje mi się, że zaplątała
się w jakąś ulotkę czy coś(bo mam sporo rzeczy na biurku) i mogła zostać przez przypadek wyrzucona.
Czy dożywotnia gwarancja CDP obejmuje takie rzeczy??
Pozdrawiam.


http://www.gram.pl/informacje.asp?id=2 tu jest wszytko wytłumaczone :) ale z tego co pamiętam nie możesz wymienić płytki na nową, jak nie masz poprzedniej nie ważne czy w strzępach czy porysowana....musisz ją po prostu przysłać do CDP.
Poszukaj dobrze jeszcze :P a jak przepadła to już po wszystkim :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam

Niestety ale z dożywotniej gwarancji korzystamy w momencie uszkodzenia nośnika z grą wówczas jest on wymieniany na nowy, natomiast jeśli nie posiadasz tej płyty fizycznie nie możesz skorzystać z wymiany nośników.

Poleciłbym zajrzeć bezpośrednio w dwa poniższe miejsca dotyczące dożywotniej gwarancji tam znajdziesz wszystkie informacje:
http://www.gram.pl/informacje.asp?id=2 - tu masz ogólne informacje na czym polega dożywotnia gwarancja.
http://www.gram.pl/gwarancja_warunki.asp - a tu dokładnie na jakich zasadach korzysta się z DG

pozdrawiam

Ps Temat zamykam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować