Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Tomkowi Gawlikowskiemu i Maćkowi Żmudzie-Adamskiemu z Techlandu!

449 postów w tym temacie

Dnia 07.03.2009 o 23:44, Lesz3yk napisał:

> Było warto?

Kotanyi dostał nauczkę. Należało się. Dlaczego więc Techland ryzykuje?


Przy okazji - ciekawi mnie jaką sprzedaż osiągnie Dead Island. Na myśl przychodzą mi
dwa skrajne przypadki:
- na fali fascynacji zombiakami (Resident Evil, Left 4 Dead, Dead Rising) w grach sprzeda
się znakomicie,
- wysoka konkurencja w tym gatunku (śliczną dżunglę mamy już w Crysis, RE i DR mają świetną
kampanię SP, a multi L4D chyba długo nic nie pobije) i późny termin wydania spowoduje,
że dochody będą nikłe.

Szczerze mówiąc bardziej prawdopodobna wydaje mi się opcja druga, szczególnie, że ostatnio
nastała cisza wokół tego projektu, ale trzymam kciuki.


DI to jeden z - niestety wielu - polskich tytułów-widmo, które nie wiadomo, czy, a jeśli tak, to kiedy, się ukażą. Poza tym mamy w tej grupie jeszcze Warhounda, Chrome 2, THEY (CDPR coś strasznie kombinuje, zmienia tytuł, od dawna żadnych nowych newsów na ten temat nie było). Oby taki Afterfall albo Two Worlds: The Tempation do nich nie dołączyły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2009 o 01:39, Jaro7788 napisał:

DI to jeden z - niestety wielu - polskich tytułów-widmo, które nie wiadomo, czy, a jeśli
tak, to kiedy, się ukażą.


Tak, tak - wiem o tym, ale jako, że Konsul zastrzegał się, że gra dalej jest w produkcji, wspomniałem o późnym terminie wydania. IMO Techland wziął za dużo na swoje barki na jeden raz i teraz strasznie trudno będzie mu się wyrobić. Oby tylko nie przyniosło to żadnych konsekwencji dla firmy, bo w takie tytuły jak Chrome, czy Call of Juarez grało się bardzo przyjemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2009 o 10:25, Lesz3yk napisał:

Oby tylko nie przyniosło to żadnych konsekwencji dla firmy, bo w takie
tytuły jak Chrome, czy Call of Juarez grało się bardzo przyjemnie.


Call of Juarez: Więzy krwi jest praktycznie pewny - ma wydawcę - i to poważnego wydawcę, a nie jakiegoś z drugiej kategorii - a także dość konkretny termin wydania: połowa 2009. Więc o to akurat bym się nie obawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warhound:

1. Kiedy coś nowego podacie (Były odpowiedzi: "Już niedługo..." a jakoś to "Nie długo" przeciąga się w długo)?
2. Na gol''u widnieje data premiery gry: Wrzesień 2009. Czy wreszcie gra zostanie wydana?

Chrome 2:

3. Na jakim poziomie produkcji jest gra?
4. Czy wymagania gry będą przekraczać wymagania Crysis''a?
5. Czy gra wyjdzie w 2009 roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.03.2009 o 10:25, Lesz3yk napisał:

Tak, tak - wiem o tym, ale jako, że Konsul zastrzegał się, że gra dalej jest w produkcji,
wspomniałem o późnym terminie wydania. IMO Techland wziął za dużo na swoje barki na jeden
raz i teraz strasznie trudno będzie mu się wyrobić. Oby tylko nie przyniosło to żadnych
konsekwencji dla firmy, bo w takie tytuły jak Chrome, czy Call of Juarez grało się bardzo
przyjemnie.


Dlatego Techland otworzył nowe studio w Warszawie, w którym powstaje teraz Dead Island (mam bynajmniej taką nadzieję). Kiedyś też współpracowali ze studiem Priminence , które pomagało przy niektórych grach, a więc wcale tak dużo na głowie nie mają.

A now łaśnie. Te studio Prominence jeszcze istnieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Junior 17:
Tak, DTP/Anaconda to nasz wieloletni partner w Niemczech. Często wydajemy ich gry w Polsce, choć nie ma podobnej relacji w drugą stronę - tytuły, które zostały przez nas stworzone, są skierowane worldwide. Z tego względu w tym przypadku współpracujemy z największymi wydawcami - światowymi. Venetica zaś - cóż, my tym tytułem nie zajmujemy się.

Rafekx:
Prace nad COJ: WK powoli zmierzają ku końcowi. Gra będzie miała swoją światową premierę w czerwcu tego roku - czyli już za niedługo. To, że niedawno ją zapowiedzieliśmy, nie ma nic do rzeczy - gra powstawała już od dłuższego czasu, tylko po prostu wydawca (Ubisoft) ustalił właśnie taką datę na ujawnienie tego tytułu.

Lesz3yk:
Cóż - my mamy "Pomarańczową serię", a nie Twoją Klasykę. Faktycznie, obie serie wyglądały dość podobnie, więc postanowiliśmy to zmienić. Stąd właśnie od dłuższego czasu funkcjonuje u nas "Pomarańczowa seria", której kolorystycznie nie da się pomylić z jakąkolwiek inną serią:).

aerko:
Wyjaśnialiśmy już to wielokrotnie. Produkcja nie została wstrzymana, lecz w najbliższym czasie nie będziemy publikowali żadnych informacji. Jak będzie coś nowego do zakomunikowania - zrobimy to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2009 o 13:53, TURBO_Techland napisał:

Cóż - my mamy "Pomarańczową serię", a nie Twoją Klasykę.


Sorry, mój błąd. Myślałem, że Twoja Klasyka ukazuje się do dzisiaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc!

Jest taka sprawa. A dokadnie to chodzi o portal coj-gaming.com. Ten portal organizuje turnieje clanowe w CoJu . Gdy wyjdzie CoJ 2 to ten portal oczywiscie przerzuci sie na CoJ2. W przyszlosci oni tez chca organizowac turnieje 1vs1. Leaderzy portalu prosili mnie abym sie spytal Techlandu o support. Np. nagrody dla zwyciezcow.... Co o tym sadzi Techland??

Nara
Cromas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2009 o 13:53, TURBO_Techland napisał:

Junior 17:
Tak, DTP/Anaconda to nasz wieloletni partner w Niemczech. Często wydajemy ich gry w Polsce,


Wydacie też ich przygodówki?? Wydajcie, dobrze Wam to idzie! :) Oczywiście kinowo - w końcu gry takie jak Memento Mori czy Mata Hari są przeznaczone dla dorosłych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Ponownie pytam się, co się dzieje ze studiem Prominance, z którzym współpracowaliście i które miało pomagać wam w produkcji Dead Island (była taka informacja na ich stronie, gdy ona jeszcze istaniał).
2. Czy można się spodziewać jakiś informacji o waszych grach na E3? Nowe trailery, screeny, gameplaye, czy przede wszystkim podacie jakiegoś wydawcę którejś z waszych gier?
3. Czy można gdzieś zobaczyć jakie gry działają na silniku Chrome? Ostatnio słyszałem o grze Motorm4x, ale to chyba nie jedyna gra na wszych enginie.
4. Jako, że współpracujecie z firmą dtp/Anaconda może macie w swoim planie wydawniczym grę Valvet Assasin?
5. Czy UbiSoft planuje polonizację Call of Juarez 2 na konsole (chodzi mi głównie o Xbox''a 360)? Lokalizacja na PC będzie raczej na pewno (to wkońcu standart), ale właśnie Xbox jest moją platformą numer jeden.
Po ostatnej zapowiedzi Call of Juarez 2 w Cd-Action jestem bardzo napalony na tą grę (wcześniej też byłem, ale ciutkę mniej). Mam nadzieję, że Techland nie zawiedzi mnie (i innych graczy):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!
1. Gdzie mozna sie zglosic z takimi pytaniami jak np. support coj-gaming.com? Czy ktos co sie tym zajmuje (nr. czy email)?
2. Czy w CoJ2, DI i WH beda uzyte pliki. ph2 (ruchy ust)? Wasz kolega Seir (level designer) powiedzial ze te oto pliki sie automatycznie tworza przez jakis tool na licencji i ze Techland juz tego nie uzywa. Teraz sam juz nie wiem. Jak to bedzie dzialac bez tego toola?

Pozdrawiam
Cromas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe w końcu będziemy mieli speedway ekstraligę jaka to była niespodzianka. Great job panowie takich niespodzianek więcej :) już wiem czego szanowni konsule wcześniej nie chcieli powiedzieć o tym, a teraz pytanie co do FIM speedway gp kiedy będzie premiera? I drugie pytanie czy możemy liczyć na następne wersje speedway ligi? Z uszanowanie i podziwem Miro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cromas - 1. Utrzymujemy kontakt z coj-gaming.com i mają nasz support, ostatnio otrzymali koszulki z nowego COJa. Jeżeli chodzi o kontakt, to jeżeli chodzi o krajowy support, to można kontaktować się z konsulami - Tomkiem Gawlikowskim oraz ze mną. Jeżeli zaś zagraniczny - Paweł Kopiński.

2. Nie używamy już *.ph2 - teraz jest nowy format *.anno i nasz własny tool.

ElMundo - tak, cena jest już znana. Hotel Giant 2 pojawi się na rynku w cenie 69,90 zł.

cabrio91 - przejrzyj sobie ostatnie wypowiedzi, sprawa była już niejednokrotnie poruszana. Gdy będziemy mogli coś konkretnego zakomunikować, to będzie to powszechna informacja.

szypek26 - wymagania sprzętowe COJ:WK będą ujawnione jeszcze w tym tygodniu.

madridista2 1. Studia Prominence już nie ma. Osoby, które je tworzyły, należą teraz do zespołu Techland - oddziału w Warszawie.

2. Nie wystawiamy się na E3 - uczestniczymy tylko w spotkaniach biznesowych.

3. Poza naszymi własnymi produkcjami, to City Interactive przez długi czas tworzyło swoje gry właśnie na Chrome Engine (Mortyr itd.), a także rosyjskie 1C wypuściło sporo tytułów, głównie wyścigowych.

4. Nie, nie mamy w planach Velvet Assasin

5. Na PC jest lokalizacja kinowa. Jednak z tego, co wiem, wydawca nie zdecydował się na implementacje polskiej lokalizacji do wersji konsolowych.

Mlody_miro - dzięki za słowa uznania:). Jeżeli chodzi o nowe FIM Speedway Grand Prix - na pewno nie w tym roku. Co do kolejnych gier żużlowych to na razie nie mogę ujawnić dalszych planów. Powiem tylko, że kibice czarnego sportu mogą na nas liczyć - zajmujemy się tym tematem od dekady i nie będziemy od niego odchodzić:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2009 o 12:21, TURBO_Techland napisał:

Mlody_miro - dzięki za słowa uznania:). Jeżeli chodzi o nowe FIM Speedway Grand
Prix - na pewno nie w tym roku. Co do kolejnych gier żużlowych to na razie nie mogę ujawnić
dalszych planów. Powiem tylko, że kibice czarnego sportu mogą na nas liczyć - zajmujemy
się tym tematem od dekady i nie będziemy od niego odchodzić:).

Naprawdę się wam należą, bo to prawdziwa gratka dla fana speedway''a, jedyny minus to brak licencji, ale gdy wyjdzie edytor na pewno ktoś zrobi, tak jak powinno być. Jedyni zajmujecie się sferą żużla na PC i wychodzi wam to dobrze, ba bardzo dobrze. Naprawdę świetna niespodzianka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do Speedway Ligi jakiś mod/inne badziewie, które przerabia wszystko tak jak ma być (zawodnicy, kluby itp) już dawno jest :P
Z tezą, że "bardzo, bardzo dobrze" to bym się nie zgodził. Z całym szacunkiem dla chłopaków z Techlandu - ich gry żużlowe (a mówię to jako kibic od urodzenia :P) są średniawe, chociaż z SL jeszcze się nie zapoznałem.

@TURBO_Techland
Dzięki za odpowiedź... Po miesiącu, na kilka dni przed rzuceniem info w świat... ale zawsze coś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj!
Mam do Ciebie (i/lub Twojego Kolegi) pytania:
1. Czy Call of Juarez: Więzy Krwi posiada jakieś zabezpieczenia antypirackie, które wymagają połączenia z internetem?
2. Jakimi detalami będę mógł cieszyć się grając w CoJ:WK, jeśli posiadam taki komputer?:
C2D E7200, 2,53GHz, GF 9600 GT, 2 GB Ram 800MHz?
3. Czy z tej piersiówki z EK CoJ:WK można pić? Czy to tylko ozdoba
4. Jaki jest rozmiar koszulki dołączanej do EK CoJ:WK?
5. Kiedy ogłosicie kto jest wydawcą waszych pozostałych gier (Warhound, Dead Island, Chrome 2)
6. Kiedy otworzycie swoje nowe studio za granicami naszego państwa?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować